Klopt, maar je kunt wel een heftigere reactie verwachten van verschillende landen, inclusief Russische bondgenoten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daadwerkelijk de meest debiele oorlog in de geschiedenis.Als hooggeplaatsten nou eens verplicht aan het front moesten staan, was de oorlog nooit begonnen.
Als Rusland een kleine nuke gooit, gaat de NAVO echt geen atoombom terugsturen joh.
1. Sancties tegen warmongers zijn prima. Niets mis mee. Dus ja: 4000 pakketten mag ook.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eens. Hoe meer sancties, hoe sneller de oorlog voorbij isIk zou gewoon 2000 sanctiepakketten doen ofzo. of 4000.
[..]
Klopt, maar de oorlog is nog gaande
[..]
Dat klopt feitelijk niet. Er zijn een oneindig aantal oplossingen te bedenken.
lekker laten wapperen.quote:
Ik hoopte dat mijn sarcasme duidelijk was maar okeequote:Op donderdag 2 juli 2026 19:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zelensky heeft niets te willen.
In oorlogstijd houd je geen verkiezingen.
Natuurlijk wel. Komt ook meerdere malen direct uit Kallas' mond. De oorlogskas van Rusland beperken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
En dat is ook niet de insteek van de sancties.
[..]
Op mij hebben ze weinig effect.quote:Oh, komt vanzelf.
En de sancties hebben in ieder geval effect op jou. Dat is dan ook weer mooi meegenomen.
[..]
vredesakkoord, langdurige uitputtingsoorlog waarbij de militairen zo goed als op zijn, wapenstilstand, Oekraïense militaire overwinning, Russische militaire overwinning, regimewissel in Oekraïne, regimewissel in Rusland, bufferzones opgesteld etc etc.quote:Noem eens eentje.
Hier weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:37 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Ik hoopte dat mijn sarcasme duidelijk was maar okee
Met een meerderheid in de politiek kan je dat gewoon bewerkstelligen hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:25 schreef Wantie het volgende:
In oorlogstijd houd je geen verkiezingen.
18-45 dan?quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het leeftijdsbereik waarin Poetin ze vermoordt is groter dan dat.
En het interesseert de gemiddelde Rus ook niet, dus Poetin kan gewoon doorgaan.
Lijkt me niet. China en DPRK hebben er baat bij dat Rusland niet verliest. Op de voorgrond zal er uiteraard wat gezegd van worden, maar er is werkelijk geen land dat atoombommen terug zal vuren als die in Oekraïne gebruikt gaan worden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt wel een heftigere reactie verwachten van verschillende landen, inclusief Russische bondgenoten.
Niet voor niets zet Rusland niet vol in met nukes en zware bommen...
Nagenoeg alle oorlogen zijn zinloos.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daadwerkelijk de meest debiele oorlog in de geschiedenis.![]()
[...]
Ook dat geldt voor nagenoeg alle oorlogen. Zeker in de moderne tijd.quote:Als hooggeplaatsten nou eens verplicht aan het front moesten staan, was de oorlog nooit begonnen.
[...]
Een treffende bevestiging van mijn punt, inclusief de bijbehorende emoties en de eenzijdige weergave van de feiten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stapt uit de cirkel en bekijkt het van een afstandje
Tientallen zoniet honderden oppositieleden, critici etc gedood.
[ afbeelding ]
Grozny totaal vernietigd en tienduizendne burgers gedood
[ afbeelding ]
Heeft samen met Assad in Syrie duizenden burgers gedood
[ afbeelding ]
En natuurlijk met Wagner over de hele wereld terreur gezaaid
[ afbeelding ]
En al jaren met wagner nu het afrika korps hele dorpen afbrandend en uitmoordend om hun diamanthandel etc te "beschermen"
[ x ]
[ afbeelding ]
Tussendoor vonden ze uiteraard de tijd om nog een bloedbad aan te richten in meerdere Georgische steden.
---
Uitgezoomed, iedereen die denkt dat we Putin moeten relativeren is een harteloze psychopatische klootzak.
China heeft geen baat bij dat Rusland wint.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:43 schreef
Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me niet. China en DPRK hebben er baat bij dat Rusland niet verliest. Op de voorgrond zal er uiteraard wat gezegd van worden, maar er is werkelijk geen land dat atoombommen terug zal vuren als die in Oekraïne gebruikt gaan worden.
Nope.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met een meerderheid in de politiek kan je dat gewoon bewerkstelligen hoor.
Het zijn niet echt realistische oplossingen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Komt ook meerdere malen direct uit Kallas' mond. De oorlogskas van Rusland beperken.
[..]
Op mij hebben ze weinig effect.
[..]
vredesakkoord, langdurige uitputtingsoorlog waarbij de militairen zo goed als op zijn, wapenstilstand, Oekraïense militaire overwinning, Russische militaire overwinning, regimewissel in Oekraïne, regimewissel in Rusland, bufferzones opgesteld etc etc.
Oplossingen op papier zijn oneindigDat er "slechts 1 oplossing" is is welwillend liegen
Door tot de laatste Rus en laatste Oekrainer, precies hoe Poetin het wil. Het zal hem een worst wezen, hij is over een aantal jaar waarschijnlijk toch dood.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoeveel kanonnenvoer hebben beiden landen nog? Misschien dat ze kunnen stoppen als alle mannen in leeftijdsgroep 18-35 uitgemoord zijn.
Dat lijkt nu het doel iig.
Jawel hoor. Doen alsof er praktisch letterlijk geen enkele mogelijkheid is, is feitelijk onjuist.quote:
prima, dan is de oorlog voorbij als alle mannen in die leeftijdgroep uitgemoord zijn.quote:
Hoe realistisch is "Rusland moet zich gewoon zonder enige concessie terugtrekken"? Na zoveel jaar oorlog en zoveel doden lijkt me dat ook geen realistisch scenarioquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het zijn niet echt realistische oplossingen.
Jij wil ze belonen voor hun moordlustige invasie.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe realistisch is "Rusland moet zich gewoon zonder enige concessie terugtrekken"? Na zoveel jaar oorlog en zoveel doden lijkt me dat ook geen realistisch scenario
Waaruit blijkt dat?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij wil ze belonen voor hun moordlustige invasie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |