Jullie nemen me echt allemaal serieus zeg. Ondanks alles..quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik heb nog nooit dergelijke dromen gehad. Zelfs geen dagdromen.
(Hoewel ik van bepaalde chronische oorlogszones wel eens wens dat ze niet of nooit zouden hebben bestaan.)
Geen enkel land zou van de kaart geveegd moeten worden.
Niettemin wens ik de heer Poetin en zijn trawanten een heel vervelend einde toe.
Maar waarom deze keer niet? Ook opvallend is dat de Russen nu massal tankstations proberen te raken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 02:16 schreef skysherrif het volgende:
Zelfs veel kruisraketten die normaal betrouwbaar door IRIS, NASAMS etc worden neergehaald raken nu
2 dode en 20 gewonden @kyiv independent.quote:Op donderdag 2 juli 2026 02:55 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
1 dode 11 gewonden tot nog toe. Zal helaas oplopen nog.
Geen idee nog eerlijk gezegdquote:Op donderdag 2 juli 2026 04:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar waarom deze keer niet? Ook opvallend is dat de Russen nu massal tankstations proberen te raken.
5 doden nuquote:Op donderdag 2 juli 2026 04:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
2 dode en 20 gewonden @:kyiv independent.
Gezien je vreugde hierover komt dat blijkbaar maar weinig voor.quote:Op donderdag 2 juli 2026 02:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Jullie nemen me echt allemaal serieus zeg. Ondanks alles..
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 2 juli 2026 02:16 schreef skysherrif het volgende:
Zelfs veel kruisraketten die normaal betrouwbaar door IRIS, NASAMS etc worden neergehaald raken nu
quote:Op donderdag 2 juli 2026 04:31 schreef BlaZ het volgende:
Maar waarom deze keer niet? Ook opvallend is dat de Russen nu massal tankstations proberen te raken.
Saturatie, schaarste, decoys, etc.quote:
Kan het geen ontwikkeling van die krengen zijn?quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Saturatie, schaarste, decoys, etc.
Amai, is dat gene ezel?quote:
Interceptors op?quote:
Ze zijn er altijd op voorbereid natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zoals Zelensky al aangaf waren ze hier al op voorbereid. Helaas wel veel doden. Hopelijk snel doorpakken nu.
Denk ik niet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kan het geen ontwikkeling van die krengen zijn?
Na wat herkauwen vond ik de vraag zelf ook al wat minder goed.quote:
Kan ook wel bij de inmiddels lange lijst.....quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Oorlogs misdaden zelfs je valt geen civiele gebouwen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |