Ja, en dat bange kost je bovendien regelmatig vlak voor tijd de kop, ook nu weer tegen Japan en Marokko. Ze kunnen gewoon geen wedstrijden over de streep trekken op die manier.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat hij is veranderd in een bange man. Hij speelt om niet te verliezen. Maar we hebben een team dan kan spelen om de overwinning.
Dat steekt de mensen denk ik.
Dat is een mening.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En de resultaten zijn prima geweest.
Ancelotti heeft net zijn contract met Brazilië verlengd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:20 schreef Marsenal het volgende:
Ancelotti met Seedorf en Nistelrooy als assistenten.
Bedank me in 2030 maar.
In zijn eerste periode was hij de ideale trainer. In z'n tweede periode heeft hij het waardeloos gedaan(en snap ik überhaupt niet dat ze weer voor hem hebben gekozen) en is de angst bij hem gaan regeren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En de resultaten zijn prima geweest.
En of je aanvallend moet spelen of niet ligt toch echt aan je tegenstander. Tegen Marokko had dat niet gehoeven.
Maar dat is 1 geval (niet zeggende dat hij dat nooit gedaan heeft).
Zoals ik al eerder eens zei:
4-3-3 is heel leuk om te gebruiken en typisch Nederlands.
Maar als je daar de spelers niet voor hebt dan ben je gewoon een kansloze trainer als je wel 4-3-3 gebruikt.
Precies, zo beginnen aan de wedstrijd kun je nog enigszins begrijpen, hoewel het wel angsthazen voetbal is . Maar dan zie je toch dat je op het middenveld compleet wordt overlopen. Dan zou je als coach toch moeten denken:quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:50 schreef Slobeend het volgende:
Dat blindstaren op formaties is een tikkie vermoeiend. Verdedigend spelen hoeft geen drama te zijn als de basisprincipes op het veld kloppen. Maar als je middenveld wordt overlopen omdat het 2 vs 5 is en je een linkshalf die geen linkshalf is je beste speler (Gakpo) in de weg laat lopen, als je 0,0 druk op de bal hebt en dat allemaal niet ziet of niet aanpast tijdens de wedstrijd dan faal je gewoon heel hard als coach.
En dan Koopmeiners voor Aké wisselen één op één voor dezelfde positie ipv doorschuiven naar het middenveld. Nee dat kan kon allemaal niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Precies, zo beginnen aan de wedstrijd kun je nog enigszins begrijpen, hoewel het wel angsthazen voetbal is . Maar dan zie je toch dat je op het middenveld compleet wordt overlopen. Dan zou je als coach toch moeten denken:
1) ik haal er een aanvaller af voor een extra mannetje op het middenveld
2) ik ga weer in de vertrouwde 4-3-3 formatie spelen.
Maar Koeman vond blijkbaar dat zijn keuzes goed uitpakten.
Bah.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ancelotti heeft net zijn contract met Brazilië verlengd.
Het schijnt ook gewoon het niet vertrouwen in je elftal door als je ZO verdedigend speelt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Precies, zo beginnen aan de wedstrijd kun je nog enigszins begrijpen, hoewel het wel angsthazen voetbal is . Maar dan zie je toch dat je op het middenveld compleet wordt overlopen. Dan zou je als coach toch moeten denken:
1) ik haal er een aanvaller af voor een extra mannetje op het middenveld
2) ik ga weer in de vertrouwde 4-3-3 formatie spelen.
Maar Koeman vond blijkbaar dat zijn keuzes goed uitpakten.
Ze hadden hem natuurlijk nooit terug moeten nemen toen hij NL vlak voor het EK 2020 plotseling verliet voor Barcelona en toen met hangende pootjes terugkwam toen bleek dat het bij Barcelona helemaal mis ging.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:35 schreef NLGooner het volgende:
[..]
In zijn eerste periode was hij de ideale trainer. In z'n tweede periode heeft hij het waardeloos gedaan(en snap ik überhaupt niet dat ze weer voor hem hebben gekozen) en is de angst bij hem gaan regeren.
Niet 1 keer van een land uit de top 25 kunnen winnen en met veel geluk in route de halve finale met ek bereikt.
Is tactisch ook niet sterk en weet niet (positief) te verrassen met keuzes
Ja dat was echt heel raar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ze hadden hem natuurlijk nooit terug moeten nemen toen hij NL vlak voor het EK 2020 plotseling verliet voor Barcelona en toen met hangende pootjes terugkwam toen bleek dat het bij Barcelona helemaal mis ging.
Met Reiziger zie ik ons niet eens kwalificeren voor eindtoernooienquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:19 schreef raptorix het volgende:
Maar ga lekker voor Reiziger joh, kunnen we over 4 jaar weer roepen dat strafschoppen een loterij zijn, dat spelers maximale inzet hebben getoont, gewoon lekker slapie slapie doen en er weer in de 1/32e rond eruit, lekker door met de verwende boys.
Guardiola is niet onder de indruk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Gewoon al het geld dat je hebt tegen een Guardiola aangooien.
Denk als je een hele berg exceptionele voetballers tegen hem aangooit dat hij dan wellicht ja zegt. Maareh die moeten we dan wel eerst kweken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Guardiola is niet onder de indruk.
Cruijffiaans dat is toch de finales verliezen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:11 schreef DrDentz het volgende:
Guardiola heeft wel veel geleerd van Cruijff, misschien wil hij met Nederland op een Cruijffiaanse manier voor de EK 2028 titel gaan
🖕🏻quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Cruijffiaans dat is toch de finales verliezen.
quote:
De pier van Scheveningen met een bakje kibbeling of de Copacabana met een Caipirinha.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ancelotti heeft net zijn contract met Brazilië verlengd.
In ieder geval is het wel de finale behalen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Cruijffiaans dat is toch de finales verliezen.
Ik hoop dat je niet serieus bent.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik zou Blind een hele sterke kandidaat vinden. Heeft de ervaring, het inzicht, brengt charisma mee en wil revanche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |