ik denk juist dat een coach met een migratieachtergrond wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat het sowieso een kale witte man van in de 50 wordt
Dan nog is hij vermoedelijk beter dan Koemanquote:Op woensdag 1 juli 2026 08:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we een nog groter fossiel nemen
Is Foppe ook niet al lang en breed aan het dementeren?
Ik vermoed dat hij al een maandje of zo daarmee bezig is, gezien de privésituatie van Koeman was het sowieso te verwachten dat hij zijn contract niet zou verlengen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:28 schreef William_Papadin het volgende:
Dit gaat hilarisch worden met de Jong die opeens een bondscoach moet gaan zoeken.
Hij zal wel weer een goed gevulde emmer vol met bullshit-bingo de wereld inslingeren, dat lijkt zijn grootste competentie. Niet te harden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:28 schreef William_Papadin het volgende:
Dit gaat hilarisch worden met de Jong die opeens een bondscoach moet gaan zoeken.
quote:
Helaas man...quote:Wiegman is getrouwd en heeft twee kinderen.
bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Sarina_Wiegman
In 25 wedstrijden tegen geen enkel fatsoenlijk land weten te winnen, zou ik niet een goede trainer noemen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:33 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap die haat op Koeman niet zo, hij is en blijft gewoon een hele goede trainer.
Waarom zou hij ineens heel slecht zijn vanwege dit?
Maar ja zijn positie was onhoudbaar geworden na deze kansloze en veel te vroege uitschakeling.
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar bedankt voor je antwoord.quote:
Of Seedorf of Gullit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
#ANNOUNCE REIZIGER
Anders wordt de commissie Mijnals ziedend.
De gouden combi van Seedorf en Kluivert, werkte zo goed bij Kameroen.quote:
Allebei mislukt als trainert.quote:
Een aflopend contract afkopen, dat gaat hem bakken met geld kosten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:06 schreef raptorix het volgende:
Neemt ontslag? Het lijkt me dat KNVB een afkoopsom eist en dat mijnheer flink gaat betalen om zijn contract af te kopen.
Omdat hij is veranderd in een bange man. Hij speelt om niet te verliezen. Maar we hebben een team dan kan spelen om de overwinning.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:33 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap die haat op Koeman niet zo, hij is en blijft gewoon een hele goede trainer.
Waarom zou hij ineens heel slecht zijn vanwege dit?
Koeman? Welnee, contract liep tot en met eind juli dus hij verlengt gewoon niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een aflopend contract afkopen, dat gaat hem bakken met geld kosten.
Maar Nigel heb wel een kleurtje en dat is belangrijk voor de vinkjes. Vinkjes boven competenties!quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nigel de Jong mag ook mooi opbokken, heeft er een teringzooi van gemaakt, ook al met die toestand rond Andries Jonker bij de vrouwen en Jong Oranje presteert ook geen reet met kutcoaches zoals Vd Looi en Reiziger.
Dat is geen probleem als je een keer ballen hebt, geld op tafel legt en een degelijke coach uit het buitenland aantrekt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:32 schreef Breekfast het volgende:
Het probleem is wel dat er geen goede Nederlandse trainers beschikbaar zijn. Arne Slot is de enige, en die gaat dit denk ik nog niet doen zo vroeg in zijn carrière.
En de resultaten zijn prima geweest.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat hij is veranderd in een bange man. Hij speelt om niet te verliezen. Maar we hebben een team dan kan spelen om de overwinning.
Dat steekt de mensen denk ik.
Tja, dat is denk ik altijd een lastige afweging.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:32 schreef Breekfast het volgende:
Het probleem is wel dat er geen goede Nederlandse trainers beschikbaar zijn. Arne Slot is de enige, en die gaat dit denk ik nog niet doen zo vroeg in zijn carrière.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |