Dat verzon hij ter plekke.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:22 schreef TLC het volgende:
Ik snap een ding niet, hoe komt hij erbij dat "heel Nederland om 5 verdedigers vraagt"![]()
En sowieso ik dacht dat hij aan t begin van het WK zei dat hij niet op social media ging kijken
Die weet ook dat zo'n kans maar eens in de zoveel jaar realistisch is, dus die zal dit echt niet voor het geld laten schietenquote:
Ik wil geen ouwelullenvoetbal meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:21 schreef Caland het volgende:
Ik kan me niet echt voorstellen dat Slot er zin in heeft in deze fase van zijn carrière
Is toch een beetje een ouwelullenbaantje voor als je eigenlijk geen zin meer hebt om te werken
Koeman heeft 7 jaar MAVO, nuff said.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:22 schreef TLC het volgende:
Ik snap een ding niet, hoe komt hij erbij dat "heel Nederland om 5 verdedigers vraagt"![]()
En sowieso ik dacht dat hij aan t begin van het WK zei dat hij niet op social media ging kijken
Alsof al die dommige voetballers een vrouw serieus gaan nemenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:23 schreef Jojoke het volgende:
Doei en bedankt!
Arne Slot, Erik ten Hag en Peter Bosz zijn meest waarschijnlijke opvolgers. Klassieke keuzes.
Wild cards: Pep Guardiola en Sarina Wiegman. Gewaagde keuze, een buitenlander of een vrouw. Maar ik denk dat zo'n eindtoernooi geen hogere wiskunde is, dus wat elders werkt, kan ook werken voor dit team.
Ik ben benieuwd.
In deze groep zitten weinig "karakters" dus het zou best kunnen werken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof al die dommige voetballers een vrouw serieus gaan nemen
Komt Brobbey op jou over als een domme man?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof al die dommige voetballers een vrouw serieus gaan nemen
Dat is twee keer per jaar (soms drie) onder Ajacieden een ontzettend leuke rubriekquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:25 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we alsjeblieft stoppen met de Pep Guardialo act? Alsof een kind op zijn verlanglijstje een PS5 invult terwijl een chocolade letter meer reeel is.
Ik hou van Brobbeyquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt Brobbey op jou over als een domme man?
Dat mag niet van Truusquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:26 schreef Mikeytt het volgende:
Kunnen ze deze man niet overtuigen toch weer terug te keren?
[ afbeelding ]
Pff dan zou je ook dick advocaat of Guus Hiddink kunnen vragen of van hanegemquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:26 schreef Mikeytt het volgende:
Kunnen ze deze man niet overtuigen toch weer terug te keren?
[ afbeelding ]
Ajaxieden leven vooral in verleden, ook altijd die act met dat dommige overgetrokken logo wat zogenaamd mooi is, of anders Piet Keizer voor de Camera tonen hoe fantastisch ajax 83 jaar terug was en te dommig was is te beseffen dat het bestuur lekker zijn zakken leeg trok.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is twee keer per jaar (soms drie) onder Ajacieden een ontzettend leuke rubriek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |