Pep stond in de poll van Paul, daarom benoem ik hemquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
We kunnen niet eens een optimaal hotel of 4e trainer betalen, en dan mensen die over Pep beginnen, man man man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk nu al uit naar de 'interlandaids' berichten tijdens de eredivisie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
De volgende interland is op 24 september tegen Duitsland.
Top 25 land, schrijven we vast af.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
De volgende interland is op 24 september tegen Duitsland.
Ik heb weer zin in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de 'interlandaids' berichten tijdens de eredivisie.
Paul dacht ook dat FC Utrecht kampioen zou worden als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pep stond in de poll van Paul, daarom benoem ik hem
Die man is nog niet klaar met cashenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we gewoon Arne benaderen.
Die geilt wel op deze functie. (gaat hij vermoedelijk ook vooral benoemen dat hij niet verder kwam als PEC)
Ik echt totaal niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb weer zin in de Eredivisie.
Zaterdag Dordt uit makkerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb weer zin in de Eredivisie.
weet bijna zeker Reizigerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:17 schreef 3rr0r het volgende:
Nigel gaat het toch verpesten, Seedorf zal het wel worden.
Bosz lijkt me sowieso wel uitgesloten, die had dit scenario wel aan kunnen zien komen en had dan vast niet verlengd bij PSV. Ten Hag zal nu toch ook alweer niet weggaan bij Twente. Slot lijkt me van de Nederlandse kandidaten dus wel een no brainer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we gewoon Arne benaderen.
Die geilt wel op deze functie. (gaat hij vermoedelijk ook vooral benoemen dat hij niet verder kwam als PEC)
Je poll staat er nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:21 schreef Paul het volgende:
@:coco kutlul waarom zit jij mijn poll te veranderen
JE SPEELT MET MIJN PRIVACY
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:21 schreef Paul het volgende:
Misschien wat voor @tong80?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:21 schreef Caland het volgende:
Ik kan me niet echt voorstellen dat Slot er zin in heeft in deze fase van zijn carrière
Is toch een beetje een ouwelullenbaantje voor als je eigenlijk geen zin meer hebt om te werken
Koekoek.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:21 schreef Paul het volgende:
Ahjoh, slechte verliezer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:22 schreef TLC het volgende:
Ik snap een ding niet, hoe komt hij erbij dat "heel Nederland om 5 verdedigers vraagt"![]()
En sowieso ik dacht dat hij aan t begin van het WK zei dat hij niet op social media ging kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |