Ik zit in Kroatië, hele dorp zit al klaar hahaquote:
Gezellig, ik hoop voor je dat Kroatië wint!quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit in Kroatië, hele dorp zit al klaar haha
Veel plezier!quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
waar? ik ben alleen op Krk en plivice lakes geweestquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat heeft die gezegd dan?quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
Als dit geen kraker wordt, houd ik @:mexicanobakker daar persoonlijk verantwoordelijk voor.
Graag keihard juichen als Portugal scoortquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
NINquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Say Hello, Wave Goodbye
Maar de cover door NIN was beter.
Heb ik gelezen. Ik zie daar ook weinig hoop op iets moois in maar dat zal wel mijn probleem zijnquote:
Quake OST.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Crosspostje:
[..]
NIN
Wat is je favo nummer van ze?
Quake OSTquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Crosspostje:
[..]
NIN
Wat is je favo nummer van ze?
quote:
Kennersquote:
Jij gaat kijken?quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
Als dit geen kraker wordt, houd ik @:mexicanobakker daar persoonlijk verantwoordelijk voor.
Lekker koese skotsje.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff ben echt moe.. ik ga er slapen...
Slaapwel schatjes
Snurk ze!quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff ben echt moe.. ik ga er slapen...
Slaapwel schatjes
Die is net klaarquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker maat. En @:ggmm maar bellen.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff ben echt moe.. ik ga slapen...
Slaapwel schatjes
Weltrustenquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff ben echt moe.. ik ga slapen...
Slaapwel schatjes
Ik doe gewoon mijn werktelefoon uitquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker maat. En @:ggmm maar bellen.
Ja wat mij bezielde om wat persoonlijk contact te zoeken en m'n echte nummer uit te wisselen zou ik nooit begrijpenquote:
Het is je gegund!quote:
Alleen nog maar mensen met een uitgeschakelde nationaliteit hier.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Zo eindelijk alle belgen de deur uit. Tijd om te feesten!
@:lothiriel
Mijn baas en ik hebben een goede werkrelatie, hij doet net alsof hij me fatsoenlijk betaalt en ik doe net alsof ik werk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is je gegund!
Ik moet wel werken maar doe op vrijdag geen flikker. De rest van de week overigens ook niet.
Ik doe ook geen flikkers.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is je gegund!
Ik moet wel werken maar doe op vrijdag geen flikker. De rest van de week overigens ook niet.
beetje stokeren om de mensen wakker te houdenquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Alleen nog maar mensen met een uitgeschakelde nationaliteit hier.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Zo eindelijk alle belgen de deur uit. Tijd om te feesten!
@:lothiriel
Mijn werktelefoon is ook mijn privételefoon. Na werktijd geef ik werkgerelateerde zaken gewoon nul op het rekest.quote:
Dead Souls vind ik toch beter van Joy Division, wel prima coverquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelf vind ik Dead Souls, Right Where It Belongs en Physical wel genot.
Ze zullen om 23:00 uur natuurlijk ook niet zo snel bellen omdat er nog wat pallets gesorteerd moeten worden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn werktelefoon is ook mijn privételefoon. Na werktijd geef ik werkgerelateerde zaken gewoon nul op het rekest.
Niet spelen met mijn privé!
goeiequote:Op donderdag 2 juli 2026 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zullen om 23:00 uur natuurlijk ook niet zo snel bellen omdat er nog wat pallets gesorteerd moeten worden.
Stukje Usta¨e genot.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:27 schreef Perrin het volgende:
Dit wordt wel een knaller. Kroatië gaat glorieus winnen.
Ik heb ook wel zin in Portugal - Spanje.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:29 schreef leolinedance het volgende:
Dit wordt natuurlijk een kraker. Neem aan dat we allen achter de Kroaten staan?
Ik ook!quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in Portugal - Spanje.
Ja dat zou ook wel genottelijk zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En toch is Kroatië zo'n team wat ineens op kan staan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat zou ook wel genottelijk zijn.
CR7 god die Yamal naar god schopt. Genietonquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat zou ook wel genottelijk zijn.
Nu maak je Capu belachelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CR7 god die Yamal naar god schopt. Genieton
Die zijn ook genot ja.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dead Souls vind ik toch beter van Joy Division, wel prima cover
Sin, Last en Wish zijn fenomenaal.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wish, Terrible Lie en Beside You In Time zijn ook tof.
NIN is gewoon erg tof, alleen speelden ze in 2008 erg plichtmatig in Amsterdam. Geluid was matig, weinig interactie met het publiek, bandleden oogden verveeld, en er was flink wat gezeik omdat iemand een biertje op het podium gooide. Beetje jammer. Heb wel met twee Volendamse palingvissers staan ouwehoeren, dat dan weer wel
Dan pak je de paling al snel in.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wish, Terrible Lie en Beside You In Time zijn ook tof.
NIN is gewoon erg tof, alleen speelden ze in 2008 erg plichtmatig in Amsterdam. Geluid was matig, weinig interactie met het publiek, bandleden oogden verveeld, en er was flink wat gezeik omdat iemand een biertje op het podium gooide. Beetje jammer. Heb wel met twee Volendamse palingvissers staan ouwehoeren, dat dan weer wel
Precies, win-win wedstrijd. Of we zien Ronaldo's tranen, of we krijgen straks kraker.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke plaats?quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volkslied begint zoquote:Op vrijdag 3 juli 2026 00:50 schreef vul_maar_in het volgende:
ik weet niet of ik deze ga reden makkers.
Ik begin eraan en zie wel. Geef het sowieso wel een helft.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 00:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Klaas Vaak in mijn nek.
Zo werkt het warme bad.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 00:54 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat is toch wel lief, dat als VBL ziet dat je het zwaar hebt er even geen flauwe spelling sneren worden uitgedeeld.
Creepquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 juli 2026 00:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Klaas Vaak in mijn nek.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:01 schreef vul_maar_in het volgende:
perenijs en gnomich
edit: Ik moet echt naar bed..wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |