Jij gaat kijken?quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
Als dit geen kraker wordt, houd ik @:mexicanobakker daar persoonlijk verantwoordelijk voor.
Lekker koese skotsje.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff ben echt moe.. ik ga er slapen...
Slaapwel schatjes
Snurk ze!quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff ben echt moe.. ik ga er slapen...
Slaapwel schatjes
Die is net klaarquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker maat. En @:ggmm maar bellen.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff ben echt moe.. ik ga slapen...
Slaapwel schatjes
Weltrustenquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff ben echt moe.. ik ga slapen...
Slaapwel schatjes
Ik doe gewoon mijn werktelefoon uitquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker maat. En @:ggmm maar bellen.
Ja wat mij bezielde om wat persoonlijk contact te zoeken en m'n echte nummer uit te wisselen zou ik nooit begrijpenquote:
Het is je gegund!quote:
Alleen nog maar mensen met een uitgeschakelde nationaliteit hier.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Zo eindelijk alle belgen de deur uit. Tijd om te feesten!
@:lothiriel
Mijn baas en ik hebben een goede werkrelatie, hij doet net alsof hij me fatsoenlijk betaalt en ik doe net alsof ik werk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is je gegund!
Ik moet wel werken maar doe op vrijdag geen flikker. De rest van de week overigens ook niet.
Ik doe ook geen flikkers.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is je gegund!
Ik moet wel werken maar doe op vrijdag geen flikker. De rest van de week overigens ook niet.
beetje stokeren om de mensen wakker te houdenquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Alleen nog maar mensen met een uitgeschakelde nationaliteit hier.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Zo eindelijk alle belgen de deur uit. Tijd om te feesten!
@:lothiriel
Mijn werktelefoon is ook mijn privételefoon. Na werktijd geef ik werkgerelateerde zaken gewoon nul op het rekest.quote:
Dead Souls vind ik toch beter van Joy Division, wel prima coverquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelf vind ik Dead Souls, Right Where It Belongs en Physical wel genot.
Ze zullen om 23:00 uur natuurlijk ook niet zo snel bellen omdat er nog wat pallets gesorteerd moeten worden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn werktelefoon is ook mijn privételefoon. Na werktijd geef ik werkgerelateerde zaken gewoon nul op het rekest.
Niet spelen met mijn privé!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |