abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221221928
Waarom blijven jullie nog reageren op die vent?
  vrijdag 3 juli 2026 @ 10:05:27 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221221952
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Uiteraard zullen sommigen meteen weer zonder kijken direct roepen: "Asomgold, grootste grifter van het internet, dus automatisch niet waar."
Bizarre beelden idd....
Politie doet niks als hij wordt belaagd, staat op en wordt aangepakt door de politie. Hoe kan die agente hem aan pakken dan? Vk is echt heel diep aan het zinken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221221959
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zucht, hoe vaak blijf je je onzin herhalen.

Het zijn Russen, en we weten allemaal de dingen die Rusland aan het doen is in Europa.
Dat heeft niets met racisme of discriminatie te maken.

Ik krijg genoeg mee van wat er in NL speelt, maak je geen zorgen.
Buiten dat weet ik wel hoe je statistieken moet lezen, jij niet. Ik baseer mij vooral op de feitelijke statistieken, niet op een haat gevoel richting moslims.
Dus, als het om Russen gaat mag wel alles over één kam, maar gebeurt hetzelfde bij Palestijnen en Hamas, sta je op je achterste poten. Bij Israëli’s is het dan weer geen enkel probleem.

Tering, wat hypocriet. :')
pi_221221996
quote:

[..]

Uiteraard zullen sommigen meteen weer zonder kijken direct roepen: "Asomgold, grootste grifter van het internet, dus automatisch niet waar."
Filmpje gezien. Wel jammer dat niet te zien is wat er aan voorafgegaan is. Nu weten we nog niks.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 10:20:55 #155
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221222016
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 23:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Geef het wat tijd. Die remigratie en umvolkings partijen zitten vol met lieden met antidemocratische, onrechtstatelijke, en fascistische uitspattingen. In Duitsland is het zelfs zo ver dat men pleit om mensen die in Duitsland geboren zijn (maar bijvoorbeeld een ander kleurtje hebben) te deporteren.

Als je hier achter staat en dat volk aan de politieke macht helpt ben je niets anders dan medeplichtig aan allerlei toekomstige ellende gericht op minderheden.
Nee niet omdat ze een ander kleurtje hebben dat weet jij zelf ook wel
pi_221222436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zucht, hoe vaak blijf je je onzin herhalen.

Ik heb je een link gegeven naar het CBS waar ze aangeven dat minder dan 1% van de vluchtelingen veroordeeld wordt.
Die 3% van je gaat over verdachten, niet veroordeelde misdadigers.

Het zijn Russen, en we weten allemaal de dingen die Rusland aan het doen is in Europa.
Dat heeft niets met racisme of discriminatie te maken.

Ik krijg genoeg mee van wat er in NL speelt, maak je geen zorgen.
Buiten dat weet ik wel hoe je statistieken moet lezen, jij niet. Ik baseer mij vooral op de feitelijke statistieken, niet op een haat gevoel richting moslims.
Je laat zien dat je helemaal geen verstand hebt van statistieken vertalen naar conclusies.

Ik zal je een voorbeeld geven. In Nederland zijn er 0 mensen vervolgd en 0 mensen veroordeeld wegens vrouwenbesnijdenis. Er zijn in Nederland 43.000 vrouwen die besneden zijn. Daarvan is het grootste deel niet in Nederland geboren, maar tientallen tot honderden meisjes die hier wonen, worden jaarlijks besneden (bron: NOS). De ouders laten het dan vaak in het thuisland uitvoeren.

Jouw conclusie aan de hand van het aantal veroordelingen is dat iedereen zich netjes houdt aan het verbod. Immers 0 veroordelingen. Terwijl het aantal misdrijven in de tientallen tot honderden loopt.

Kortom: je kan aan de hand van het aantal veroordeelden niets zeggen over het aantal daders en/of misdrijven.

Ander voorbeeld: 2.900 verkrachtingen op jaarbasis geregistreerd (CBS). Aantal verkrachtingen ligt veel hoger (naar schatting ongeveer factor 5, aangezien 1 op de 8 vrouwen in Nederland in hun leven ooit met verkrachting te maken krijgt (en 1:25 mannen), bron: Rutgers/CSG).

Aantal veroordelingen: 200-350 (CBS).

Kortom, ten aanzien van verkrachting zijn er per veroordeling ongeveer 50 verkrachtingen.

Verder dank ik je voor het bewijzen dat je een onvervalste racist bent als het gaat om Russen en ter zake met twee maten meet.
pi_221222456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Je weet dat dat precies is wat VEM aan het doen is?

We hebben het over criminelen en misdadigers.
Wat doet VEM? Haalt een statistiek aan over de VERDACHTEN, wat 3% is.

Terwijl ik eerder in het topic een CBS statistiek aanhaal waar gesproken wordt over minder dan 1% VEROORDEELDE criminelen.

Tja, zo kan je inderdaad je leugens wel proberen te verdedigen. Klopt alleen feitelijk niet.
Mijn 3% was slechts om aan te tonen dat jouw 1:1.000.000 niet kan kloppen, omdat er maar liefst 30.000 verdachten per 1.000.000 asielzoekers zijn. En dan kun je vrij simpel concluderen dat 1:30.000 niet realistisch is en zelfs jij hebt inmiddels toe moeten geven dat jouw 'feit' in dezen onjuist is.

Probeer jij maar eens een uitspraak van mij te vinden die onjuist is aan de hand van de cijfers over verdachten en veroordelingen... Gaat je niet lukken.
pi_221222647
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 17:59 schreef Mikeytt het volgende:
Laatste alinea klopt niet. Jihadisme is rechts-extremistisch, dus niet beperkt.
Nee, alleen bij linkse wappies valt het onder extreemrechts. Het is een eigen categorie, met enkele raakvlakken met extreem-links èn extreem-rechts.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akkerdjie op 03-07-2026 22:29:38 ]
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_221223100
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 07:49 schreef bianconeri het volgende:
Als het Russen zijn zijn ze dus niet geboren en getogen in Letland
Zucht, praat eens met je vrouw hierover ofzo. 1 miljoen Russen in Estland die wel degelijk in Estland geboren zijn, maar Russen zijn.....
Ik ben in Litouwen geboren, net als mijn vader. Maar zijn kant is 100% Wit-Rus en niet Litouws. Dus al ben ik daar geboren, ben ik zelf niet Litouws.
Net als 4e generatie Marokkanen in Nederland die in hun bloedlijn alleen maar Marokkanen hebben, die zijn wel Nederlands staatsburger, maar etnisch nog altijd Marokkaans.....
pi_221223360
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bizarre beelden idd....
Politie doet niks als hij wordt belaagd, staat op en wordt aangepakt door de politie. Hoe kan die agente hem aan pakken dan? Vk is echt heel diep aan het zinken.
Als die agente die donkere mannetjes aanspreekt dan kan ze gaan schuilen in een hotel of met haar gezin verhuizen.
graag verwijderen
pi_221223585
quote:

[..]

Dit is het nieuwe normaal.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 16:57:47 #162
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221225019
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bizarre beelden idd....
De barre realiteit in het VK.

Net zoals tweets plaatsen en gearresteerd worden.

Slappe hap.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 19:35:16 #163
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221225810
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:57 schreef Mubassie het volgende:

[..]
De barre realiteit in het VK.

Net zoals tweets plaatsen en gearresteerd worden.

Slappe hap.
Je vlag uithangen is al racisme.
Totaal bizar idd.
1947-2016
pi_221230098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je vlag uithangen is al racisme.
Totaal bizar idd.
Net zoals Spanje en Ierland, beiden vrijen met Hitler en dan nu een mening over de Joodse staat hebben, foute volkeren.
graag verwijderen
  zaterdag 4 juli 2026 @ 08:04:54 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221230179
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dus, als het om Russen gaat mag wel alles over één kam, maar gebeurt hetzelfde bij Palestijnen en Hamas, sta je op je achterste poten. Bij Israëli’s is het dan weer geen enkel probleem.

Tering, wat hypocriet. :')
Hilarisch inderdaad. Man, man, man. Het blijft fascinerend die hypocrisie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221230395
Wat men wel vaker zegt: als een zak M&M's 1 giftige M&M bevat, waarom zou je dan die zak in huis halen?
Molenbeek n Brussel was een verzamelplek voor giftige M&M's, maar dat schijnt de laatste tijd weer wat bij te trekken, gelukkig.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 09:20:35 #167
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221230415
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:18 schreef ToT het volgende:
Wat men wel vaker zegt: als een zak M&M's 1 giftige M&M bevat, waarom zou je dan die zak in huis halen?
Molenbeek n Brussel was een verzamelplek voor giftige M&M's, maar dat schijnt de laatste tijd weer wat bij te trekken, gelukkig.
Sterker nog; producenten halen dan een hele productie-cyclus uit de handel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221230445
2 jaar geleden of zo was er ook al een grootschalige aanslag op de Canal Pride voorkomen als ik het me goed herinner?
Dit soort shit ga je echt alleen maar meer en meer krijgen, maar hee: niet iedere moslim is een terrorist, dus moeten we ze gewoon binnen laten komen en als een aantal van hen iets rottigs uitvoeren, kijken we gewoon of de straf net onder de grens gehouden kan worden zodat ze niet uitgezet hoeven te worden.
Verkrachting? Plannen van een aanslag? Even een fopstrafje geven want die arme man is niet veilig in eigen land.

Ik zeg niet dat de grenzen absoluut potdicht moeten, maar we moeten wel veel kritischer zijn met wat er binnen komt, en ook onder wat voor voorwaarden. En pleur op met die spreidingswet!
En als er delen in eigen land zijn waar het veilig is: toedeledokie, fijn leven daar! :W
pi_221231930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:23 schreef ToT het volgende:
2 jaar geleden of zo was er ook al een grootschalige aanslag op de Canal Pride voorkomen als ik het me goed herinner?
Dit soort shit ga je echt alleen maar meer en meer krijgen, maar hee: niet iedere moslim is een terrorist, dus moeten we ze gewoon binnen laten komen en als een aantal van hen iets rottigs uitvoeren, kijken we gewoon of de straf net onder de grens gehouden kan worden zodat ze niet uitgezet hoeven te worden.
Verkrachting? Plannen van een aanslag? Even een fopstrafje geven want die arme man is niet veilig in eigen land.

Ik zeg niet dat de grenzen absoluut potdicht moeten, maar we moeten wel veel kritischer zijn met wat er binnen komt, en ook onder wat voor voorwaarden. En pleur op met die spreidingswet!
En als er delen in eigen land zijn waar het veilig is: toedeledokie, fijn leven daar! :W
Het gevaar is ook niet alleen terrorisme en als dat het enige zou zijn, dan had onze Est nog een punt gehad ook.

Het gevaar is veel meer dat de Islam een levensvisie is die haaks staat op onze cultuur en waarden en dat niet alleen: die alle ongelovigen naar het leven staat (Mohammed was eerst en vooral een krijgsheer).

Natuurlijk zijn de meeste moslims gematigd, maar de invloed van de radicale islam raakt hen ook. Zodra er een kritische massa is, is de invloed daar en de invloed van iedere religie op de maatschappij is al negatief, maar er is geen religie zo enorm kut als de islam.

Nou zijn er best landen waar gelukkig de gematigden de overhad gekregen hebben, maar dat zijn de rijkere landen en die gaan ook actief de radicale islam tegen. Compleet anders dan hier waar iedereen welkom is en misdrijven onder de tafel worden geveegd omdat het stigmatiserend zou zijn.

En dan nog: landen die gematigd zijn zoals de VAE... dat is nog steeds geen plek waar je je als vrouw heel gelukkig voelt. Natuurlijk, als je er normaal rondloopt als vrouwelijke toerist of expat, prima... en je struikelt over de malls en het voelt er behoorlijk veilig... maar je bent als vrouw derderangs en dat merk je wanneer shit hits the fan.

Ik wil niet dat we terug in de tijd gaan. Ik wil niet dat mijn dochters straks eigendom zijn van hun man, of als ze een vrouw willen dat niet kan, of dat als ze in een luchtig jurkje over straat willen dat het niet kan, enz.

Dat is het reële gevaar en op het moment dat dat echt niet meer te ontkennen valt is het te laat. Zeker ook omdat moslims beter zijn in (efficiënt) neuken dan Nederlanders.
pi_221231935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:23 schreef ToT het volgende:

Het probleem zit hem niet in de vredelievende moslim die hier gewoon een fijn leven wil hebben. Het probleem zit hem ook niet in die persoon die vlucht voor ellende en hier veiligheid en of een goed leven zoekt.

Het probleem zit hem hier vooral in falende bestuurders, die eigenlijk alleen hun eigen belangen vooropstellen en verder te laf zijn om door te pakken en stevige maatregelen te nemen waar dat nodig is. Daarbij verschuilen ze zich constant achter entiteiten zoals de EU, die bepalen immers alles. Ze zeggen er alleen niet bij dat ze zelf als Europese ministers die besluiten nemen. Google maar eens op ‘Hazeldonk shuffle’.

Die laffe politici, die zijn het echte probleem. Door hun lafheid neemt onvrede toe en daalt het draagvlak voor het opnemen van mensen die die opvang echt nodig hebben.

Dit land heeft een Orban of een Duterte nodig in mijn ogen.
pi_221231967
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het gevaar is ook niet alleen terrorisme en als dat het enige zou zijn, dan had onze Est nog een punt gehad ook.

Het gevaar is veel meer dat de Islam een levensvisie is die haaks staat op onze cultuur en waarden en dat niet alleen: die alle ongelovigen naar het leven staat (Mohammed was eerst en vooral een krijgsheer).

Natuurlijk zijn de meeste moslims gematigd, maar de invloed van de radicale islam raakt hen ook. Zodra er een kritische massa is, is de invloed daar en de invloed van iedere religie op de maatschappij is al negatief, maar er is geen religie zo enorm kut als de islam.

Nou zijn er best landen waar gelukkig de gematigden de overhad gekregen hebben, maar dat zijn de rijkere landen en die gaan ook actief de radicale islam tegen. Compleet anders dan hier waar iedereen welkom is en misdrijven onder de tafel worden geveegd omdat het stigmatiserend zou zijn.

En dan nog: landen die gematigd zijn zoals de VAE... dat is nog steeds geen plek waar je je als vrouw heel gelukkig voelt. Natuurlijk, als je er normaal rondloopt als vrouwelijke toerist of expat, prima... en je struikelt over de malls en het voelt er behoorlijk veilig... maar je bent als vrouw derderangs en dat merk je wanneer shit hits the fan.

Ik wil niet dat we terug in de tijd gaan. Ik wil niet dat mijn dochters straks eigendom zijn van hun man, of als ze een vrouw willen dat niet kan, of dat als ze in een luchtig jurkje over straat willen dat het niet kan, enz.

Dat is het reële gevaar en op het moment dat dat echt niet meer te ontkennen valt is het te laat. Zeker ook omdat moslims beter zijn in (efficiënt) neuken dan Nederlanders.
_O_ Fucking dit dus!
pi_221232006
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:01 schreef DefKu het volgende:
Waarom blijven jullie nog reageren op die vent?
Je bedoelt bian...weetikveel?

Da's meer een beetje leedvermaak denk ik. Serieus nemen kan ik zo'n figuur toch niet. Daar moet je over praten, niet mee praten.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 12:59:45 #173
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221232076
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:20 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Sterker nog; producenten halen dan een hele productie-cyclus uit de handel.
Er is dan ook geen enkel logisch argument om er zo erg mee door te gaan als nu.
1947-2016
pi_221232248
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Er is dan ook geen enkel logisch argument om er zo erg mee door te gaan als nu.
Steeds meer mensen gaan dat inzien, de doofpotten van de media zitten vol.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 14:46:51 #175
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221232908
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Over dat laatste. Westerse vrouwen hebben daar sinds de jaren '60 ook een keuze in en daar is ook hard voor gevochten. Die verlichting moet de islam ook maken voordat het hier compatible is.

En daarbij, dat onze bevolking niet zo meer konijnt 'als toen' heeft alles te maken met de huidige maatschappelijke problemen. Huisvesting en toekomstperspectief zijn echt een bitch, zoals vaker de afgelopen tijd naar buiten kwam.

En dan wil de overheid nog meer volk importeren... hoe dan? Echt, hoe dan...
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')