Wat jij feiten noemt zijn feitelijk leugens. Net als die slechts 1:1.000.000 asielzoekers is gevaarlijk…quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:42 schreef bianconeri het volgende:
Er is niets anders. Buiten de mentaliteit van Nederlanders.
En helaas zijn de feiten het niet met je eens.
Elke gelovige doet toch het gedachtegoed van zijn religieuze leiders doorgeven aan de jeugd?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:17 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zou elke gelovige hetzelfde zijn? Dat is echt onzin.
Wellicht.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Elke gelovige doet toch het gedachtegoed van zijn religieuze leiders doorgeven aan de jeugd?
Misschien moeten alle racisten/extreem rechtsen op FOK! dat maar doen, omdat het hier allemaal zo heel goed is op dit terrein (volgens jullie).quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Gingen alle Bianconeri's maar naar Estland.
Ik haal de statistieken er zelfs bijquote:Op donderdag 2 juli 2026 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat jij feiten noemt zijn feitelijk leugens. Net als die slechts 1:1.000.000 asielzoekers is gevaarlijk…
Btw: het getuigt wel van lef om, nadat je enkele maanden geleden door mij ontmaskerd bent als een onvervalste racist, hier te beweren dat kritiek op de islam gelijk staat aan racisme.
Dit ironisch gezien wat er nu te zien is in het VK en Frankrijk vanuit de hoek van de Islamitische Broederschap.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Extreem rechtse gaan op een andere manier te werk. Op een sluwere wijze.
Ze organiseren zich en gaan infiltreren in de politiek om zo meer macht naar zich toe te krijgen. Als ze aan de knoppen zitten, dan volgen de slachtoffers. Dat heeft de geschiedenis meerdere malen aangetoond.
Letterlijke quote uit terrorisme dreigingsbeeld van de NCTVquote:Op woensdag 1 juli 2026 08:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Feiten zijn naief?
[..]
Nee, dat is een feit. Rationeel is die angst of haat niet.
Er is geen enkele aanleiding om die angst wel te hebben. In brede zin gesproken he (er zal vast en zeker iemand zijn die moslim af is of wat dan ook).
Jouw persoonlijke mening mag anders zijn, maar rationeel is het niet.
Het is wel een zeer belangrijk aspect waarover die gelovigen het dan allemaal met elkaar eens zijn, gewoon kritiekloos het gedachtegoed van de religieuze leiders doorgeven aan de jeugd is toch niet gewenst? We leven toch in 2026?quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:28 schreef bianconeri het volgende:
Wellicht.
Maar stel dat is zo, dan is 1 aspect hetzelfde. Maar niet alles he.
Nee man, naar Iran. Kijken hoe lang het duurt voor ze genezen zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Gingen alle Bianconeri's maar naar Estland.
Ah ja joh, je roept weer eens lekker wat zonder de feiten erbij te halen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:50 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Letterlijke quote uit terrorisme dreigingsbeeld van de NCTV
Het jihadisme in Nederland bleek veel krachtiger dan veelal werd aangenomen. Een aanzienlijke groep aanhangers van het jihadisme bleek te mobiliseren voor de daadwerkelijke jihadgang. Een nog grotere groep bleek met hen te sympathiseren en hen enthousiast te ondersteunen.
Daarnaast de registratie van misdrijven:
Over langere periode is 30% tot 40% van de Marokkaanse jongeren in aanraking met justitie geweest. Dit is inmiddels wat gedaald. Maar deze cijfers zijn echt achterlijk hoog natuurlijk.
Maar wat je hier ook tegenin probeert te lullen biancootje steeds meer mensen vallen de schellen van de ogen en zien het gevaar van de moslims. Dat zal alleen blijven groeien en daar kun jij niks tegenin brengen
Huh. Je zei toch heel stellig 0,0001%? En nu is het ineens minder dan 1%?quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja joh, je roept weer eens lekker wat zonder de feiten erbij te halen.
Zoals al gezegd wordt minder dan 1% van de vluchtelingen veroordeeld. Oftewel gevaar zien of angst hebben en haat hebben slaat helemaal nergens op.
Buiten het feit dat niet iedereen van die groep een moslim is. Dus vallen er nog meer af.
Je haalt zelf Marokkanen ook aan. Zijn niet per se moslims en zijn geen vluchtelingen meer. Vaak gewoon 2e of 3e generatie in Nederland. Dus zeker een hele andere groep.
Ja het gaat lekker. Maar een stijging van 23%! levert geen cent op, kost u alleen meer geld en vrijheid.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja joh, je roept weer eens lekker wat zonder de feiten erbij te halen.
Zoals al gezegd wordt minder dan 1% van de vluchtelingen veroordeeld. Oftewel gevaar zien of angst hebben en haat hebben slaat helemaal nergens op.
Buiten het feit dat niet iedereen van die groep een moslim is. Dus vallen er nog meer af.
Je haalt zelf Marokkanen ook aan. Zijn niet per se moslims en zijn geen vluchtelingen meer. Vaak gewoon 2e of 3e generatie in Nederland. Dus zeker een hele andere groep.
Misschien moet je gewoon even lezen wat er allemaal gezegd is ipv al je onzin weer roepen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:48 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Huh. Je zei toch heel stellig 0,0001%? En nu is het ineens minder dan 1%?
Ja, jij hebt je ontmaskerd als racist. Was je het niet mee eens omdat de bevolkingsgroep die jij wilde discrimineren dat nu eenmaal verdiende.... maar dat onderstreept het alleen maar.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik haal de statistieken er zelfs bij![]()
![]()
Dus hoezo ga je zeggen dat de feitelijke statistieken leugens zouden zijn?![]()
Hahahahaha. Ik een racist? Ja joh
Misschien moet jij even teruglezen wat voor onzin je alweer hebt uitgekraamd in dit topic.quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon even lezen wat er allemaal gezegd is ipv al je onzin weer roepen.
Ik hou mij ten minste bij bronnen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien moet jij even teruglezen wat voor onzin je alweer hebt uitgekraamd in dit topic.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:20 schreef Saekerhett het volgende:
Bianconeri zit er soms een factor 10.000 naast bij zijn bronloze kreten.
Kan gebeuren.
Eerst zeg jij dit:quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik hou mij ten minste bij bronnen.
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Ik haal het CBS aan als bron, ik denk dat die het wel veel beter weten dan mijzelf of dan jij dat weet.
Dus dan mag jij je factor 10k wel even onderbouwen met bronnen. (niet dat 1% te vermengvuldigen is met 10.000 maar ok).
Dus volgens jou is 1 op de 1.000.000 (simpele breuk 0,0001/100) van de asielzoekers gevaarlijk of kan gevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat we allemaal weten, behalve extreem rechts, dat het om 0,0001% van de asielzoekers gaat die idioot is en gevaarlijk (kan) zijn.
Dus waarom zou er een stop komen?
Nee, die 0,000001% is een uit de lucht gegrepen getal die ik ook doelbewust niet onderbouw.quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eerst zeg jij dit:
[..]
Dus volgens jou is 1 op de 1.000.000 (simpele breuk 0,0001/100) van de asielzoekers gevaarlijk of kan gevaarlijk zijn.
Uit dit rapport blijkt dat 3% van de bijna 113.000 mensen die op COA-locaties werden opgevangen in 2025 verdacht werd van een criminele daad.
Even samenvatten, komtie:
Bianconeri: 0,0001% van de asielzoekers is (potentieel) gevaarlijk
Officieel WODC-rapport: 3% van de bijna 113.000 mensen die op COA-locaties werden opgevangen in 2025 verdacht werd van een criminele daad.
Je zit er gvd een factor 30.000 naast.
Pannenkoek. Met je uit de duim gezogen statistieken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Post #50 noemde je het nog een feit.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, die 0,000001% is een uit de lucht gegrepen getal die ik ook doelbewust niet onderbouw.
Die minder dan 1% is het feitelijke cijfer (hoewel dat overigens technisch gezien ook 0,00001% kan zijn).
En daar heb ik je een bron voor gegeven.
Dus klets lekker verder.
En voor de 100e keer, op extreem rechtse scholen leren ze je blijkbaar niet lezen, die 3% is VERDACHT van misdrijven. Dat is heel wat anders dan veroordeeld.
Inderdaad, een feit dat het minder dan 1% is. Zie mijn eerder gegeven bron.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Post #50 noemde je het nog een feit.
Verdacht zijn maakt je niet schuldig en niet onschuldig.quote:Verder is die 3% per jaar, niet verdacht zijn maakt je niet onschuldig en niet veroordeeld zijn ook niet.
En dan hebben we het ook nog over een groep die weet dat ze zich koest moeten houden gelet op de procedure.
Dus jij trekt een conclusie uit data die niet volgt uit die data.
Niet liegen, dit is wat jij een feit noemde:quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad, een feit dat het minder dan 1% is. Zie mijn eerder gegeven bron.
[..]
Verdacht zijn maakt je niet schuldig en niet onschuldig.
Dus dat is een leuk getal, maar zegt verder niets.
Ik trek een conclusie op basis van de feitelijke informatie die het CBS geeft.
En je trekt inderdaad een conclusie uit feitelijk juiste informatie. Alleen volgt jouw conclusie er niet uit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat we allemaal weten, behalve extreem rechts, dat het om 0,0001% van de asielzoekers gaat die idioot is en gevaarlijk (kan) zijn.
Niet alleen door jou hoorquote:Op donderdag 2 juli 2026 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat jij feiten noemt zijn feitelijk leugens. Net als die slechts 1:1.000.000 asielzoekers is gevaarlijk…
Btw: het getuigt wel van lef om, nadat je enkele maanden geleden door mij ontmaskerd bent als een onvervalste racist, hier te beweren dat kritiek op de islam gelijk staat aan racisme.
Hoeveel Nederlandse namen komen hier bij de Reclassering langs denk je? Ik heb geen precieze cijfers, je mag nml. afkomst en dergelijke niet bijhouden, maar puur kijkend naar de namen denk ik dat 1 op de 30 een Nederlandse naam is. En dan nog kan het Surinaams / Antilliaans zijn. De rest allemaal Moo'tjes en variaties erop, af en toe geblend met Shurendley's en Piotreks.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:36 schreef bianconeri het volgende:
Dus dat is een leuk getal, maar zegt verder niets.
Tel daar even bij op dat hij het meer dan terecht vond dat een aantal Russen werkzaam in een ziekenhuis, door Estland werden uitgezet want volgens bianconeri vormden die een groot gevaar door hun Russisch zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:48 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse namen komen hier bij de Reclassering langs denk je? Ik heb geen precieze cijfers, je mag nml. afkomst en dergelijke niet bijhouden, maar puur kijkend naar de namen denk ik dat 1 op de 30 een Nederlandse naam is. En dan nog kan het Surinaams / Antilliaans zijn. De rest allemaal Moo'tjes en variaties erop, af en toe geblend met Shurendley's en Piotreks.
Maar wat ik vooral niet snap is, waarom je vanuit Estland, waar het grootste gevaar de Russen zijn (na saaiheid), zo druk maakt over het feit dat mensen die in Nederland wonen en hier hun kinderen laten opgroeien zich terecht grote zorgen maken over het toenemende islamisme in zijn radicale vorm, bang zijn voor aanslagen en 10x om zich heen kijken als ze een Kerstmarkt oplopen.
Jij hebt er geen last van, wat boeit het dan dat er mensen die er wel last van hebben in een land ver weg van jou??
Pfffquote:
Leuk dat je weer dingen wilt proberen aan de hand van niet bestaande cijfers en puur een onderbuikgevoel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:48 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse namen komen hier bij de Reclassering langs denk je? Ik heb geen precieze cijfers, je mag nml. afkomst en dergelijke niet bijhouden, maar puur kijkend naar de namen denk ik dat 1 op de 30 een Nederlandse naam is. En dan nog kan het Surinaams / Antilliaans zijn. De rest allemaal Moo'tjes en variaties erop, af en toe geblend met Shurendley's en Piotreks.
Maar wat ik vooral niet snap is, waarom je vanuit Estland, waar het grootste gevaar de Russen zijn (na saaiheid), zo druk maakt over het feit dat mensen die in Nederland wonen en hier hun kinderen laten opgroeien zich terecht grote zorgen maken over het toenemende islamisme in zijn radicale vorm, bang zijn voor aanslagen en 10x om zich heen kijken als ze een Kerstmarkt oplopen.
Jij hebt er geen last van, wat boeit het dan dat er mensen die er wel last van hebben in een land ver weg van jou??
Dus feiten benoemen is tegenwoordig al propaganda?quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:56 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij in Euo's of in shekels betaald krijgt voor zijn propaganda.
Uhm ja, want dat had helemaal niets met racisme of discriminatie te maken....quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tel daar even bij op dat hij het meer dan terecht vond dat een aantal Russen werkzaam in een ziekenhuis, door Estland werden uitgezet want volgens bianconeri vormden die een groot gevaar door hun Russisch zijn
Ik heb helemaal niets tegen joden. Dus rot een eind op met je walgelijke belediging.quote:
Stel je voor zeg dat iemand zich baseert op feiten! En niet op een diepe haat. Poe, wat eng zeg die feiten.quote:
Behalve als het Russen zijn die nota bene geboren en getogen zijn in dat land.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:45 schreef bianconeri het volgende:
Dat iemand voorzichtig is moet hij of zij zelf weten.
Maar ga geen hele bevolkingsgroepen en religies afzeiken, haten, aanvallen en eruit willen trappen alleen maar om een onderbuikgevoel.
Als het Russen zijn zijn ze dus niet geboren en getogen in Letlandquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Behalve als het Russen zijn die nota bene geboren en getogen zijn in dat land.
Je bent zelf een racist, maar mensen die een religie die bewezen dood en verderf zaait kritisch benaderen, dat mag dan weer niet.
Clown!
Mijn god, wat heb je weer een grote bek terwijl je van toeten noch blazen weet. Rusland kent net als de meeste landen toekenning van staatsburgerschap op basis van jus sanguinis.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 07:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als het Russen zijn zijn ze dus niet geboren en getogen in Letland![]()
![]()
Maar goed je gaat weer allemaal onzin verzinnen om je eigen onzin proberen te verbloemen.
Ik ben nog altijd benieuwd naar je reactie over de CBS feiten.
Waarom zijn de statistieken het niet met je eens?
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn god, wat heb je weer een grote bek terwijl je van toeten noch blazen weet. Rusland kent net als de meeste landen toekenning van staatsburgerschap op basis van jus sanguinis.
Verder heb ik netjes uitgelegd waarom de statistiek die jij gebruikt niet leidt tot de conclusie die je daaruit trekt.
Maar goed, kennelijk gaat vrijwel alles boven jouw pet.
Projectie, much?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Graaf jezelf nog dieper de shit in zeg![]()
![]()
![]()
Maar goed ik begrijp ook wel dat je dat moet doen om je mening vol te blijven houden.
Alle feiten zijn tegen je, dan moet je wel zo schreeuwen om het vol te blijven houden.
Dit is echt zulke linkse prietpraat. Oppassen hoor, straks mag je ook niet zeggen dat er gevangenissen en politie bestaan. Zorgt voor angst en geweld als ze weer eens een juwelier willen overvallen, homo's willen bewerken met een kettingslot of een willekeurige westerse meid willen verkrachten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Remigratie benoemen zorgt voor een voedingsbodem voor geweld, angst, haat en racisme?
Okee, iedereen mag definitief hier blijven!Terugsturen is taboe!
As ever.quote:
De statistiek van 3% heb ik ingebracht (post #53), als reactie op jouw 1:1.000.000 ‘statistiek’….quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb je een bron gegeven, ik heb je de statistieken getoond.
Dus nee.
DENK is alweer boos op de politie i.p.v. de daders eens aan te spreken op hun gedrag. Ze willen zelfs kamervraen over het optreden van de ME. We wachten op PRO dat volgt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is echt zulke linkse prietpraat. Oppassen hoor, straks mag je ook niet zeggen dat er gevangenissen en politie bestaan. Zorgt voor angst en geweld als ze weer eens een juwelier willen overvallen, homo's willen bewerken met een kettingslot of een willekeurige westerse meid willen verkrachten.
....
Ach, goochelen met cijfers naar eigen goeddunken is tegenwoordig standaard binnen de politiek, journalistiek en op discussiefora. Cijfers zijn op meerdere manieren uit te leggen zowel naar daadwerkelijke aantallen of via percentages. Je baseert je dan op DAT cijfer wat voor jou 'standpunt' het beste uitkomt. Vermoeiend allemaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De statistiek van 3% heb ik ingebracht (post #53), als reactie op jouw 1:1.000.000 ‘statistiek’….
Je bent echt het spreekwoordelijke holle vat, is het niet?
En wat dat betreft zegt het veel dat je niet weet dat er een groep Russen is in de Baltische staten die daar geboren en getogen zijn. Als je zelfs geen idee hebt wat er in jouw eigen omgeving speelt, hoe kun je dan ooit serieus beweren dat je kennis hebt van wat meer dan 1.000 km verderop speelt.
Nog even afgezien van dat iedereen hier kan lezen dat je werkelijk 0,0 meekrijgt van wat in Nederland speelt.
Zucht, hoe vaak blijf je je onzin herhalen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De statistiek van 3% heb ik ingebracht (post #53), als reactie op jouw 1:1.000.000 ‘statistiek’….
Je bent echt het spreekwoordelijke holle vat, is het niet?
En wat dat betreft zegt het veel dat je niet weet dat er een groep Russen is in de Baltische staten die daar geboren en getogen zijn. Als je zelfs geen idee hebt wat er in jouw eigen omgeving speelt, hoe kun je dan ooit serieus beweren dat je kennis hebt van wat meer dan 1.000 km verderop speelt.
Nog even afgezien van dat iedereen hier kan lezen dat je werkelijk 0,0 meekrijgt van wat in Nederland speelt.
Je weet dat dat precies is wat VEM aan het doen is?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:17 schreef Montagui het volgende:
Ach, goochelen met cijfers naar eigen goeddunken is tegenwoordig standaard binnen de politiek, journalistiek en op discussiefora. Cijfers zijn op meerdere manieren uit te leggen zowel naar daadwerkelijke aantallen of via percentages. Je baseert je dan op DAT cijfer wat voor jou 'standpunt' het beste uitkomt. Vermoeiend allemaal.
Ik zag net weer een filmpje van een blanke jongen die door een groep donkere jongens belaagd werd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is echt zulke linkse prietpraat. Oppassen hoor, straks mag je ook niet zeggen dat er gevangenissen en politie bestaan. Zorgt voor angst en geweld als ze weer eens een juwelier willen overvallen, homo's willen bewerken met een kettingslot of een willekeurige westerse meid willen verkrachten.
....
Denk is ook de lange arm van mekka, zonder twijfel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
DENK is alweer boos op de politie i.p.v. de daders eens aan te spreken op hun gedrag. Ze willen zelfs kamervraen over het optreden van de ME. We wachten op PRO dat volgt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht, hoe vaak blijf je je onzin herhalen.
Sowieso.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk is ook de lange arm van mekka, zonder twijfel.
Linkje?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag net weer een filmpje van een blanke jongen die door een groep donkere jongens belaagd werd.
Het slachtoffer werd gearresteerd toen hij zich probeerde te verdedigen en daarbij duidelijk per ongeluk zich 1 seconde verzette tegen een agente die hem aan het arresteren was voor het feit dat hij aangevallen werd.
De politie staat 100% achter het feit dat het slachtoffer gearresteerd werd en verzoekt iedereen het filmpje niet meer te delen om zo het recht zege te laten vieren.
Verder zeiden ze dat er een groep jongeren aan het vechten was (groep buitenlanders tegen 1 autochtoon is een groepsgevecht) en dat een agent een klap had opgelopen (wat niet waar is).
Bekijk deze YouTube-videoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |