abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221212856
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:42 schreef bianconeri het volgende:

Er is niets anders. Buiten de mentaliteit van Nederlanders.
En helaas zijn de feiten het niet met je eens.
Wat jij feiten noemt zijn feitelijk leugens. Net als die slechts 1:1.000.000 asielzoekers is gevaarlijk…

Btw: het getuigt wel van lef om, nadat je enkele maanden geleden door mij ontmaskerd bent als een onvervalste racist, hier te beweren dat kritiek op de islam gelijk staat aan racisme.
pi_221212877
Gingen alle Bianconeri's maar naar Estland.
graag verwijderen
pi_221212893
Remigratie benoemen zorgt voor een voedingsbodem voor geweld, angst, haat en racisme?

Okee, iedereen mag definitief hier blijven! ^O^ Terugsturen is taboe!
  donderdag 2 juli 2026 @ 09:17:14 #104
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221212948
Prinsjesdag staat weer voor de deur.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_221212993
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:17 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zou elke gelovige hetzelfde zijn? Dat is echt onzin.
Elke gelovige doet toch het gedachtegoed van zijn religieuze leiders doorgeven aan de jeugd?
pi_221213016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:24 schreef torentje het volgende:

[..]
Elke gelovige doet toch het gedachtegoed van zijn religieuze leiders doorgeven aan de jeugd?
Wellicht.
Maar stel dat is zo, dan is 1 aspect hetzelfde. Maar niet alles he.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Misschien moeten alle racisten/extreem rechtsen op FOK! dat maar doen, omdat het hier allemaal zo heel goed is op dit terrein (volgens jullie).
pi_221213021
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat jij feiten noemt zijn feitelijk leugens. Net als die slechts 1:1.000.000 asielzoekers is gevaarlijk…

Btw: het getuigt wel van lef om, nadat je enkele maanden geleden door mij ontmaskerd bent als een onvervalste racist, hier te beweren dat kritiek op de islam gelijk staat aan racisme.
Ik haal de statistieken er zelfs bij :') :')
Dus hoezo ga je zeggen dat de feitelijke statistieken leugens zouden zijn? |:(

Hahahahaha. Ik een racist? Ja joh _O-
  donderdag 2 juli 2026 @ 09:41:10 #108
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221213104
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Extreem rechtse gaan op een andere manier te werk. Op een sluwere wijze.
Ze organiseren zich en gaan infiltreren in de politiek om zo meer macht naar zich toe te krijgen. Als ze aan de knoppen zitten, dan volgen de slachtoffers. Dat heeft de geschiedenis meerdere malen aangetoond.
Dit ironisch gezien wat er nu te zien is in het VK en Frankrijk vanuit de hoek van de Islamitische Broederschap.
  donderdag 2 juli 2026 @ 09:50:34 #109
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221213165
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Feiten zijn naief?
[..]
Nee, dat is een feit. Rationeel is die angst of haat niet.
Er is geen enkele aanleiding om die angst wel te hebben. In brede zin gesproken he (er zal vast en zeker iemand zijn die moslim af is of wat dan ook).

Jouw persoonlijke mening mag anders zijn, maar rationeel is het niet.
Letterlijke quote uit terrorisme dreigingsbeeld van de NCTV

Het jihadisme in Nederland bleek veel krachtiger dan veelal werd aangenomen. Een aanzienlijke groep aanhangers van het jihadisme bleek te mobiliseren voor de daadwerkelijke jihadgang. Een nog grotere groep bleek met hen te sympathiseren en hen enthousiast te ondersteunen.

Daarnaast de registratie van misdrijven:
Over langere periode is 30% tot 40% van de Marokkaanse jongeren in aanraking met justitie geweest. Dit is inmiddels wat gedaald. Maar deze cijfers zijn echt achterlijk hoog natuurlijk.

Maar wat je hier ook tegenin probeert te lullen biancootje steeds meer mensen vallen de schellen van de ogen en zien het gevaar van de moslims. Dat zal alleen blijven groeien en daar kun jij niks tegenin brengen :')
pi_221213292
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:28 schreef bianconeri het volgende:
Wellicht.
Maar stel dat is zo, dan is 1 aspect hetzelfde. Maar niet alles he.
Het is wel een zeer belangrijk aspect waarover die gelovigen het dan allemaal met elkaar eens zijn, gewoon kritiekloos het gedachtegoed van de religieuze leiders doorgeven aan de jeugd is toch niet gewenst? We leven toch in 2026?
pi_221213460
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Nee man, naar Iran. Kijken hoe lang het duurt voor ze genezen zijn.
pi_221213507
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:50 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Letterlijke quote uit terrorisme dreigingsbeeld van de NCTV

Het jihadisme in Nederland bleek veel krachtiger dan veelal werd aangenomen. Een aanzienlijke groep aanhangers van het jihadisme bleek te mobiliseren voor de daadwerkelijke jihadgang. Een nog grotere groep bleek met hen te sympathiseren en hen enthousiast te ondersteunen.

Daarnaast de registratie van misdrijven:
Over langere periode is 30% tot 40% van de Marokkaanse jongeren in aanraking met justitie geweest. Dit is inmiddels wat gedaald. Maar deze cijfers zijn echt achterlijk hoog natuurlijk.

Maar wat je hier ook tegenin probeert te lullen biancootje steeds meer mensen vallen de schellen van de ogen en zien het gevaar van de moslims. Dat zal alleen blijven groeien en daar kun jij niks tegenin brengen :')
Ah ja joh, je roept weer eens lekker wat zonder de feiten erbij te halen.

Zoals al gezegd wordt minder dan 1% van de vluchtelingen veroordeeld. Oftewel gevaar zien of angst hebben en haat hebben slaat helemaal nergens op.

Buiten het feit dat niet iedereen van die groep een moslim is. Dus vallen er nog meer af.

Je haalt zelf Marokkanen ook aan. Zijn niet per se moslims en zijn geen vluchtelingen meer. Vaak gewoon 2e of 3e generatie in Nederland. Dus zeker een hele andere groep.
  donderdag 2 juli 2026 @ 10:48:16 #113
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221213583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zoals al gezegd wordt minder dan 1% van de vluchtelingen veroordeeld. Oftewel gevaar zien of angst hebben en haat hebben slaat helemaal nergens op.

Buiten het feit dat niet iedereen van die groep een moslim is. Dus vallen er nog meer af.

Je haalt zelf Marokkanen ook aan. Zijn niet per se moslims en zijn geen vluchtelingen meer. Vaak gewoon 2e of 3e generatie in Nederland. Dus zeker een hele andere groep.
Huh. Je zei toch heel stellig 0,0001%? En nu is het ineens minder dan 1%?
pi_221213664
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja het gaat lekker. Maar een stijging van 23%! levert geen cent op, kost u alleen meer geld en vrijheid.

https://www.welingelichte(...)nnen-uit-deze-landen
pi_221213722
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 10:48 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Huh. Je zei toch heel stellig 0,0001%? En nu is het ineens minder dan 1%?
Misschien moet je gewoon even lezen wat er allemaal gezegd is ipv al je onzin weer roepen.
pi_221213762
Overal ter wereld brengen moslims dood en verderf maar nee hoor niks aan de hand joh :') _!
graag verwijderen
pi_221214426
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik haal de statistieken er zelfs bij :') :')
Dus hoezo ga je zeggen dat de feitelijke statistieken leugens zouden zijn? |:(

Hahahahaha. Ik een racist? Ja joh _O-
Ja, jij hebt je ontmaskerd als racist. Was je het niet mee eens omdat de bevolkingsgroep die jij wilde discrimineren dat nu eenmaal verdiende.... maar dat onderstreept het alleen maar.

Verder: ik zie graag die 1:1.000.000 statistiek met bron. Had ik al om gevraagd, kennelijk heb je er overheen gelezen.
pi_221214435
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 11:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Misschien moet je gewoon even lezen wat er allemaal gezegd is ipv al je onzin weer roepen.
Misschien moet jij even teruglezen wat voor onzin je alweer hebt uitgekraamd in dit topic.
pi_221214511
Bianconeri zit er soms een factor 10.000 naast bij zijn bronloze kreten.

Kan gebeuren.
pi_221214890
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misschien moet jij even teruglezen wat voor onzin je alweer hebt uitgekraamd in dit topic.
Ik hou mij ten minste bij bronnen.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:20 schreef Saekerhett het volgende:
Bianconeri zit er soms een factor 10.000 naast bij zijn bronloze kreten.

Kan gebeuren.
Hoe kom je daar nou weer bij?

Ik haal het CBS aan als bron, ik denk dat die het wel veel beter weten dan mijzelf of dan jij dat weet.

Dus dan mag jij je factor 10k wel even onderbouwen met bronnen. (niet dat 1% te vermengvuldigen is met 10.000 maar ok).
pi_221215496
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik hou mij ten minste bij bronnen.
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?

Ik haal het CBS aan als bron, ik denk dat die het wel veel beter weten dan mijzelf of dan jij dat weet.

Dus dan mag jij je factor 10k wel even onderbouwen met bronnen. (niet dat 1% te vermengvuldigen is met 10.000 maar ok).
Eerst zeg jij dit:

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Omdat we allemaal weten, behalve extreem rechts, dat het om 0,0001% van de asielzoekers gaat die idioot is en gevaarlijk (kan) zijn.
Dus waarom zou er een stop komen?
Dus volgens jou is 1 op de 1.000.000 (simpele breuk 0,0001/100) van de asielzoekers gevaarlijk of kan gevaarlijk zijn.

Uit dit rapport blijkt dat 3% van de bijna 113.000 mensen die op COA-locaties werden opgevangen in 2025 verdacht werd van een criminele daad.

Even samenvatten, komtie:

Bianconeri: 0,0001% van de asielzoekers is (potentieel) gevaarlijk
Officieel WODC-rapport: 3% van de bijna 113.000 mensen die op COA-locaties werden opgevangen in 2025 verdacht werd van een criminele daad.

Je zit er gvd een factor 30.000 naast.

Pannenkoek. Met je uit de duim gezogen statistieken :') :') :') :') :') :')
pi_221216048
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 14:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Eerst zeg jij dit:
[..]
Dus volgens jou is 1 op de 1.000.000 (simpele breuk 0,0001/100) van de asielzoekers gevaarlijk of kan gevaarlijk zijn.

Uit dit rapport blijkt dat 3% van de bijna 113.000 mensen die op COA-locaties werden opgevangen in 2025 verdacht werd van een criminele daad.

Even samenvatten, komtie:

Bianconeri: 0,0001% van de asielzoekers is (potentieel) gevaarlijk
Officieel WODC-rapport: 3% van de bijna 113.000 mensen die op COA-locaties werden opgevangen in 2025 verdacht werd van een criminele daad.

Je zit er gvd een factor 30.000 naast.

Pannenkoek. Met je uit de duim gezogen statistieken :') :') :') :') :') :')
Nee, die 0,000001% is een uit de lucht gegrepen getal die ik ook doelbewust niet onderbouw.

Die minder dan 1% is het feitelijke cijfer (hoewel dat overigens technisch gezien ook 0,00001% kan zijn).
En daar heb ik je een bron voor gegeven.

Dus klets lekker verder.

En voor de 100e keer, op extreem rechtse scholen leren ze je blijkbaar niet lezen, die 3% is VERDACHT van misdrijven. Dat is heel wat anders dan veroordeeld.
pi_221216152
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee, die 0,000001% is een uit de lucht gegrepen getal die ik ook doelbewust niet onderbouw.

Die minder dan 1% is het feitelijke cijfer (hoewel dat overigens technisch gezien ook 0,00001% kan zijn).
En daar heb ik je een bron voor gegeven.

Dus klets lekker verder.

En voor de 100e keer, op extreem rechtse scholen leren ze je blijkbaar niet lezen, die 3% is VERDACHT van misdrijven. Dat is heel wat anders dan veroordeeld.
Post #50 noemde je het nog een feit.

Verder is die 3% per jaar, niet verdacht zijn maakt je niet onschuldig en niet veroordeeld zijn ook niet.

En dan hebben we het ook nog over een groep die weet dat ze zich koest moeten houden gelet op de procedure.

Dus jij trekt een conclusie uit data die niet volgt uit die data.
pi_221216172
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Post #50 noemde je het nog een feit.
Inderdaad, een feit dat het minder dan 1% is. Zie mijn eerder gegeven bron.

quote:
Verder is die 3% per jaar, niet verdacht zijn maakt je niet onschuldig en niet veroordeeld zijn ook niet.

En dan hebben we het ook nog over een groep die weet dat ze zich koest moeten houden gelet op de procedure.

Dus jij trekt een conclusie uit data die niet volgt uit die data.
Verdacht zijn maakt je niet schuldig en niet onschuldig.
Dus dat is een leuk getal, maar zegt verder niets.

Ik trek een conclusie op basis van de feitelijke informatie die het CBS geeft.
pi_221216187
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Inderdaad, een feit dat het minder dan 1% is. Zie mijn eerder gegeven bron.
[..]
Verdacht zijn maakt je niet schuldig en niet onschuldig.
Dus dat is een leuk getal, maar zegt verder niets.

Ik trek een conclusie op basis van de feitelijke informatie die het CBS geeft.
Niet liegen, dit is wat jij een feit noemde:

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Omdat we allemaal weten, behalve extreem rechts, dat het om 0,0001% van de asielzoekers gaat die idioot is en gevaarlijk (kan) zijn.

En je trekt inderdaad een conclusie uit feitelijk juiste informatie. Alleen volgt jouw conclusie er niet uit.

Ik kan er net zo goed van maken: 3% in 1 jaar, dat is na 50 jaar verblijft dus 150% van de asielzoekers die gevaarlijk is.

Zelfde waarde, te weten: volslagen onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')