abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2026 @ 15:45:24 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221216202
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat jij feiten noemt zijn feitelijk leugens. Net als die slechts 1:1.000.000 asielzoekers is gevaarlijk…

Btw: het getuigt wel van lef om, nadat je enkele maanden geleden door mij ontmaskerd bent als een onvervalste racist, hier te beweren dat kritiek op de islam gelijk staat aan racisme.
Niet alleen door jou hoor ;)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221216214
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:36 schreef bianconeri het volgende:
Dus dat is een leuk getal, maar zegt verder niets.
Hoeveel Nederlandse namen komen hier bij de Reclassering langs denk je? Ik heb geen precieze cijfers, je mag nml. afkomst en dergelijke niet bijhouden, maar puur kijkend naar de namen denk ik dat 1 op de 30 een Nederlandse naam is. En dan nog kan het Surinaams / Antilliaans zijn. De rest allemaal Moo'tjes en variaties erop, af en toe geblend met Shurendley's en Piotreks.

Maar wat ik vooral niet snap is, waarom je vanuit Estland, waar het grootste gevaar de Russen zijn (na saaiheid), zo druk maakt over het feit dat mensen die in Nederland wonen en hier hun kinderen laten opgroeien zich terecht grote zorgen maken over het toenemende islamisme in zijn radicale vorm, bang zijn voor aanslagen en 10x om zich heen kijken als ze een Kerstmarkt oplopen.
Jij hebt er geen last van, wat boeit het dan dat er mensen die er wel last van hebben in een land ver weg van jou??
  donderdag 2 juli 2026 @ 15:57:14 #128
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221216256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:48 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Hoeveel Nederlandse namen komen hier bij de Reclassering langs denk je? Ik heb geen precieze cijfers, je mag nml. afkomst en dergelijke niet bijhouden, maar puur kijkend naar de namen denk ik dat 1 op de 30 een Nederlandse naam is. En dan nog kan het Surinaams / Antilliaans zijn. De rest allemaal Moo'tjes en variaties erop, af en toe geblend met Shurendley's en Piotreks.

Maar wat ik vooral niet snap is, waarom je vanuit Estland, waar het grootste gevaar de Russen zijn (na saaiheid), zo druk maakt over het feit dat mensen die in Nederland wonen en hier hun kinderen laten opgroeien zich terecht grote zorgen maken over het toenemende islamisme in zijn radicale vorm, bang zijn voor aanslagen en 10x om zich heen kijken als ze een Kerstmarkt oplopen.
Jij hebt er geen last van, wat boeit het dan dat er mensen die er wel last van hebben in een land ver weg van jou??
Tel daar even bij op dat hij het meer dan terecht vond dat een aantal Russen werkzaam in een ziekenhuis, door Estland werden uitgezet want volgens bianconeri vormden die een groot gevaar door hun Russisch zijn
  donderdag 2 juli 2026 @ 16:25:19 #129
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_221216403
Hmm misschien had rechts niet zoveel migranten hierheen moeten halen en niet zo moeten kutten in het Midden-Oosten.
pi_221217909
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Niet alleen door jou hoor ;)
Pfff _O-
Wacht nog altijd op onderbouwing door jou.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:48 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]

Leuk dat je weer dingen wilt proberen aan de hand van niet bestaande cijfers en puur een onderbuikgevoel.
Ik geef ten minste een bron aan dat het gevaar helemaal niet bestaat.

Omdat ik een Nederlander ben. Of jank je ook over alle anderen hier die in het buitenland wonen?
Ik maak mij druk over het zeer sterk toenemende racisme en discriminatie in het land waar ik vandaan kom.
Zeker omdat er gewoon geen feitelijke onderbouwing voor is.

Zo ver is NL overigens niet lol....

Dat iemand voorzichtig is moet hij of zij zelf weten.
Maar ga geen hele bevolkingsgroepen en religies afzeiken, haten, aanvallen en eruit willen trappen alleen maar om een onderbuikgevoel.
pi_221217930
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:56 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik vraag me af of hij in Euo's of in shekels betaald krijgt voor zijn propaganda.
Dus feiten benoemen is tegenwoordig al propaganda?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:57 schreef the-eye het volgende:

[..]
Tel daar even bij op dat hij het meer dan terecht vond dat een aantal Russen werkzaam in een ziekenhuis, door Estland werden uitgezet want volgens bianconeri vormden die een groot gevaar door hun Russisch zijn
Uhm ja, want dat had helemaal niets met racisme of discriminatie te maken....
Was overigens niet in Estland.

Leuk dat je weer onzin probeert te verzinnen.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:58 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
<Knip>
Ik heb helemaal niets tegen joden. Dus rot een eind op met je walgelijke belediging.

Ik heb wel wat tegen de genocide en alle oorlogs en humanitaire misdaden die Israel pleegt.
Jij toch ook mag ik hopen?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 16:05 schreef Hathor het volgende:
Stel je voor zeg dat iemand zich baseert op feiten! En niet op een diepe haat. Poe, wat eng zeg die feiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 02-07-2026 22:43:22 ]
pi_221218573
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:45 schreef bianconeri het volgende:

Dat iemand voorzichtig is moet hij of zij zelf weten.
Maar ga geen hele bevolkingsgroepen en religies afzeiken, haten, aanvallen en eruit willen trappen alleen maar om een onderbuikgevoel.
Behalve als het Russen zijn die nota bene geboren en getogen zijn in dat land.

Je bent zelf een racist, maar mensen die een religie die bewezen dood en verderf zaait kritisch benaderen, dat mag dan weer niet.

Clown!
pi_221221123
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Behalve als het Russen zijn die nota bene geboren en getogen zijn in dat land.

Je bent zelf een racist, maar mensen die een religie die bewezen dood en verderf zaait kritisch benaderen, dat mag dan weer niet.

Clown!
Als het Russen zijn zijn ze dus niet geboren en getogen in Letland 8)7 8)7

Maar goed je gaat weer allemaal onzin verzinnen om je eigen onzin proberen te verbloemen.

Ik ben nog altijd benieuwd naar je reactie over de CBS feiten.
Waarom zijn de statistieken het niet met je eens?
pi_221221148
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 07:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Als het Russen zijn zijn ze dus niet geboren en getogen in Letland 8)7 8)7

Maar goed je gaat weer allemaal onzin verzinnen om je eigen onzin proberen te verbloemen.

Ik ben nog altijd benieuwd naar je reactie over de CBS feiten.
Waarom zijn de statistieken het niet met je eens?
Mijn god, wat heb je weer een grote bek terwijl je van toeten noch blazen weet. Rusland kent net als de meeste landen toekenning van staatsburgerschap op basis van jus sanguinis.

Verder heb ik netjes uitgelegd waarom de statistiek die jij gebruikt niet leidt tot de conclusie die je daaruit trekt.

Maar goed, kennelijk gaat vrijwel alles boven jouw pet.
pi_221221156
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mijn god, wat heb je weer een grote bek terwijl je van toeten noch blazen weet. Rusland kent net als de meeste landen toekenning van staatsburgerschap op basis van jus sanguinis.

Verder heb ik netjes uitgelegd waarom de statistiek die jij gebruikt niet leidt tot de conclusie die je daaruit trekt.

Maar goed, kennelijk gaat vrijwel alles boven jouw pet.
_O- _O- _O-

Graaf jezelf nog dieper de shit in zeg _O- _O- _O-

Maar goed ik begrijp ook wel dat je dat moet doen om je mening vol te blijven houden.
Alle feiten zijn tegen je, dan moet je wel zo schreeuwen om het vol te blijven houden.
pi_221221270
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Graaf jezelf nog dieper de shit in zeg _O- _O- _O-

Maar goed ik begrijp ook wel dat je dat moet doen om je mening vol te blijven houden.
Alle feiten zijn tegen je, dan moet je wel zo schreeuwen om het vol te blijven houden.
Projectie, much?
pi_221221298
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Projectie, much?
Ik heb je een bron gegeven, ik heb je de statistieken getoond.

Dus nee.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 09:10:11 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221221579
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Remigratie benoemen zorgt voor een voedingsbodem voor geweld, angst, haat en racisme?

Okee, iedereen mag definitief hier blijven! ^O^ Terugsturen is taboe!
Dit is echt zulke linkse prietpraat. Oppassen hoor, straks mag je ook niet zeggen dat er gevangenissen en politie bestaan. Zorgt voor angst en geweld als ze weer eens een juwelier willen overvallen, homo's willen bewerken met een kettingslot of een willekeurige westerse meid willen verkrachten.

.... :')
1947-2016
  vrijdag 3 juli 2026 @ 09:10:28 #139
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221221585
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Projectie, much?
As ever.
1947-2016
pi_221221613
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik heb je een bron gegeven, ik heb je de statistieken getoond.

Dus nee.
De statistiek van 3% heb ik ingebracht (post #53), als reactie op jouw 1:1.000.000 ‘statistiek’….

Je bent echt het spreekwoordelijke holle vat, is het niet?

En wat dat betreft zegt het veel dat je niet weet dat er een groep Russen is in de Baltische staten die daar geboren en getogen zijn. Als je zelfs geen idee hebt wat er in jouw eigen omgeving speelt, hoe kun je dan ooit serieus beweren dat je kennis hebt van wat meer dan 1.000 km verderop speelt.

Nog even afgezien van dat iedereen hier kan lezen dat je werkelijk 0,0 meekrijgt van wat in Nederland speelt.
pi_221221635
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit is echt zulke linkse prietpraat. Oppassen hoor, straks mag je ook niet zeggen dat er gevangenissen en politie bestaan. Zorgt voor angst en geweld als ze weer eens een juwelier willen overvallen, homo's willen bewerken met een kettingslot of een willekeurige westerse meid willen verkrachten.

DENK is alweer boos op de politie i.p.v. de daders eens aan te spreken op hun gedrag. Ze willen zelfs kamervraen over het optreden van de ME. We wachten op PRO dat volgt.
pi_221221665
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De statistiek van 3% heb ik ingebracht (post #53), als reactie op jouw 1:1.000.000 ‘statistiek’….

En wat dat betreft zegt het veel dat je niet weet dat er een groep Russen is in de Baltische staten die daar geboren en getogen zijn. Als je zelfs geen idee hebt wat er in jouw eigen omgeving speelt, hoe kun je dan ooit serieus beweren dat je kennis hebt van wat meer dan 1.000 km verderop speelt.

Nog even afgezien van dat iedereen hier kan lezen dat je werkelijk 0,0 meekrijgt van wat in Nederland speelt.
Ach, goochelen met cijfers naar eigen goeddunken is tegenwoordig standaard binnen de politiek, journalistiek en op discussiefora. Cijfers zijn op meerdere manieren uit te leggen zowel naar daadwerkelijke aantallen of via percentages. Je baseert je dan op DAT cijfer wat voor jou 'standpunt' het beste uitkomt. Vermoeiend allemaal.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_221221676
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zucht, hoe vaak blijf je je onzin herhalen.

Ik heb je een link gegeven naar het CBS waar ze aangeven dat minder dan 1% van de vluchtelingen veroordeeld wordt.
Die 3% van je gaat over verdachten, niet veroordeelde misdadigers.

Het zijn Russen, en we weten allemaal de dingen die Rusland aan het doen is in Europa.
Dat heeft niets met racisme of discriminatie te maken.

Ik krijg genoeg mee van wat er in NL speelt, maak je geen zorgen.
Buiten dat weet ik wel hoe je statistieken moet lezen, jij niet. Ik baseer mij vooral op de feitelijke statistieken, niet op een haat gevoel richting moslims.
pi_221221693
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:17 schreef Montagui het volgende:

Ach, goochelen met cijfers naar eigen goeddunken is tegenwoordig standaard binnen de politiek, journalistiek en op discussiefora. Cijfers zijn op meerdere manieren uit te leggen zowel naar daadwerkelijke aantallen of via percentages. Je baseert je dan op DAT cijfer wat voor jou 'standpunt' het beste uitkomt. Vermoeiend allemaal.
Je weet dat dat precies is wat VEM aan het doen is?

We hebben het over criminelen en misdadigers.
Wat doet VEM? Haalt een statistiek aan over de VERDACHTEN, wat 3% is.

Terwijl ik eerder in het topic een CBS statistiek aanhaal waar gesproken wordt over minder dan 1% VEROORDEELDE criminelen.

Tja, zo kan je inderdaad je leugens wel proberen te verdedigen. Klopt alleen feitelijk niet.
pi_221221743
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik zag net weer een filmpje van een blanke jongen die door een groep donkere jongens belaagd werd.
Het slachtoffer werd gearresteerd toen hij zich probeerde te verdedigen en daarbij duidelijk per ongeluk zich 1 seconde verzette tegen een agente die hem aan het arresteren was voor het feit dat hij aangevallen werd.
De politie staat 100% achter het feit dat het slachtoffer gearresteerd werd en verzoekt iedereen het filmpje niet meer te delen om zo het recht zege te laten vieren.
Verder zeiden ze dat er een groep jongeren aan het vechten was (groep buitenlanders tegen 1 autochtoon is een groepsgevecht) en dat een agent een klap had opgelopen (wat niet waar is).
  vrijdag 3 juli 2026 @ 09:50:48 #146
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221221866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:13 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
DENK is alweer boos op de politie i.p.v. de daders eens aan te spreken op hun gedrag. Ze willen zelfs kamervraen over het optreden van de ME. We wachten op PRO dat volgt.
Denk is ook de lange arm van mekka, zonder twijfel.
1947-2016
  vrijdag 3 juli 2026 @ 09:52:28 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221221870
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zucht, hoe vaak blijf je je onzin herhalen.

;)
1947-2016
pi_221221877
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Denk is ook de lange arm van mekka, zonder twijfel.
Sowieso.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 09:53:29 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221221880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:26 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik zag net weer een filmpje van een blanke jongen die door een groep donkere jongens belaagd werd.
Het slachtoffer werd gearresteerd toen hij zich probeerde te verdedigen en daarbij duidelijk per ongeluk zich 1 seconde verzette tegen een agente die hem aan het arresteren was voor het feit dat hij aangevallen werd.
De politie staat 100% achter het feit dat het slachtoffer gearresteerd werd en verzoekt iedereen het filmpje niet meer te delen om zo het recht zege te laten vieren.
Verder zeiden ze dat er een groep jongeren aan het vechten was (groep buitenlanders tegen 1 autochtoon is een groepsgevecht) en dat een agent een klap had opgelopen (wat niet waar is).
Linkje?
1947-2016
pi_221221903
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Linkje?
Bekijk deze YouTube-video

Uiteraard zullen sommigen meteen weer zonder kijken direct roepen: "Asomgold, grootste grifter van het internet, dus automatisch niet waar."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')