Tuurlijk! Alles kanquote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou dit fysiek überhaupt mogelijk zijn, stel alle condities `optimaal´ blijven zo dat er heel hete lucht uit Afrika komt.
Soort van gisterquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:00 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Tuurlijk! Alles kan
Kan helaas ook 18 graden worden als het de andere kant op waait...
Je hebt wel een aantal haast suïcidale posts gemist hier ja tijdens de grote hittekoepel van eind juniquote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Net terug van drie weken Calabrië. Maar wat zat iedereen nou over de warmte te klagen. Best fris nou, 24. Maar wel lekker weer om alles op te ruimen van drie weken kamperen.
Voor hetzelfde geldt zijn er users definitief 'afgehaakt'. Ik bedoel, het kan zomaar als je de reacties lasquote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je hebt wel een aantal haast suïcidale posts gemist hier ja tijdens de grote hittekoepel van eind juni
Brrrr...was echt bibberenquote:
Ik zei het toch dat er een dijenkletserende komediefactor aan zomerse hitte zitquote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je hebt wel een aantal haast suïcidale posts gemist hier ja tijdens de grote hittekoepel van eind juni
Zeur niet man, wees blij dat die achterlijke tweede hittekoepel tenminste uit alle verwachtingen verdwenen is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Waar blijft de echte verkoeling
Schiet eens op herfst
Hahaha, nu word ik zo nieuwsgierig dat ik terug ga lezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt zijn er users definitief 'afgehaakt'. Ik bedoel, het kan zomaar als je de reacties las
Nu stel je je gewoon aanquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schiet eens op herfst
Maar onder de 15 graden word ik pas actiefquote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nu stel je je gewoon aan![]()
Het is echt ronduit prima weer.
Wtf moet je met herfst? Buiten weer koud, nat, vaker grijs en winderig. Mei t/m september in is het tenminste prettig om buiten te zijn en heb je ook veel "te doen" buiten. Activiteiten, festivals en ander georganiseerde dingen. Iedereen erop uit. Lekker aan het water zitten of gewoon buiten met vrienden en poar neem'n. Dat doe je niet buiten als het herfstig kut weer is of überhaupt kouder dan 15.
Over een week of wat vertrekken we naar de Alpen. Zal eens kijken of de hitte tot daar gaatquote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zeur niet man, wees blij dat die achterlijke tweede hittekoepel tenminste uit alle verwachtingen verdwenen is.
Prima weer nu. En het was gewoon zelfs iets van 12 graden vannacht, dat was ronduit fris voor begin juli.
Het was 35 gr binnen, wel overleeft maar met schade.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
de gierzwaluw is hier nog niet eens uitgebroedquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schiet eens op herfst
De nachtzwaluw ook niet, aan dat takkegeluid hier vannacht te horen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:50 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de gierzwaluw is hier nog niet eens uitgebroed
Geniet momentjequote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Brrrr...was echt bibberen
De vooruitzichten zijn gelukkig erg goed
De ijsjes in Vorden waren erg goed @:invictus
Beide gehad. Softijsje en 1 bolletje Appeltaart
Op het bankje voor de kerk opgegeten...in het zonnetje. Perfect!
Dinsdag misschien weerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wanneer gaat die atmosfeer nou ontploffen? #DTV
Ah, mooi! Klein dorpje wel. Leuke omgevingquote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Brrrr...was echt bibberen
De vooruitzichten zijn gelukkig erg goed
De ijsjes in Vorden waren erg goed @:invictus
Beide gehad. Softijsje en 1 bolletje Appeltaart
Op het bankje voor de kerk opgegeten...in het zonnetje. Perfect!
Oeh lekker. Beetje laat maaruh...eet smakkelijkquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geniet momentje![]()
Haha ik heb net appeltaart gebakken, ga nu een stuk nemen
Ook zeer smakelijk!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Oeh lekker. Beetje laat maaruh...eet smakkelijk
Ik heb me vanavond tegoed gedaan aan Roquefort, Grauburgunder, Olijven en Riesling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |