quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:32 schreef Durmada het volgende:
Is toch nog niet weg? Lijkt mij dat hij zich wel wil revancheren op het EK over twee jaar.
Nee gewoon neequote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:32 schreef Durmada het volgende:
Is toch nog niet weg? Lijkt mij dat hij zich wel wil revancheren op het EK over twee jaar.
Heeft het toch verdienstelijk gedaan altijd? Zo een afscheid zou jammer zijn, liever als Europees kampioen afscheid nemenquote:
Ook neequote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heeft het toch verdienstelijk gedaan altijd?
Liever Slot of Ten Hag.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:23 schreef Caland het volgende:
Niet extreem slecht gedaan maar ook verreweg van een vernieuwer
Tijd voor een frisse wind, Reiziger ofzo
4 jaar geleden was het ook helemaal niks en in 2014 had 'ie Robben bijv.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:04 schreef matspontius het volgende:
Heeft ook de uitstraling van een zandaardappel. Geef mij maar zo'n type als van Gaal!!
Koeman heeft een contract tot en met 31 juli. Mededelen dat dit niet verlengd wordtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als Nigel de Jong zelf het ontslag aan Koeman mededeelt.
Trollquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:32 schreef Durmada het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als Nigel de Jong zelf het ontslag aan Koeman mededeelt.
JUICHENquote:
Kan hij ook zichzelf meteen ontslaan dan. Wat een ongekend waardeloze directeur betaald voetbal is dat zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
He waar heb je het over wat deed hij goed dan ? Hij was toen verliefd op babel 😭quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:00 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Zijn eerste periode als bondscoach was heel goed, hij trok toen Oranje uit het slop.
Hij maakt van het Nederlands Elftal een team dat buiten de top 30 valt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:00 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Zijn eerste periode als bondscoach was heel goed, hij trok toen Oranje uit het slop.
Liever trots en moedig dan laf en bang.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Kut Koeman had ons gewoon voetballend ten onder laten gaan
Ik had het over zijn eerste periode. Het Nederlands elftal stond 21e op de fifa ranking toen hij begon en stond 13e toen hij eindigde. Momenteel staan ze 8e.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij maakt van het Nederlands Elftal een team dat buiten de top 30 valt.
Geen enkele ambitie. Geen heilig vuur. Een zachte heelmeester zonder zelfinzicht.
Met kleine landjes inmaken ja. Zodra we een land tegenkomen dat kan voetballen (top25) dan vermijdt hij zorgvuldig elke kans op de winst.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:26 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik had het over zijn eerste periode. Het Nederlands elftal stond 21e op de fifa ranking toen hij begon en stond 13e toen hij eindigde. Momenteel staan ze 8e.
Nogmaals, ik heb het over zijn eerste periode: Frankrijk (in 2018 net wereldkampioen geworden), Duitsland en Engeland werden verslagen voor de Nations League.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met kleine landjes inmaken ja. Zodra we een land tegenkomen dat kan voetballen (top25) dan vermijdt hij zorgvuldig elke kans op de winst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |