Die stonden door een onterecht afgekeurd buitenspeldoelpunt tegen Nederland niet op het WK en Nederland welquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die schijtbelgen waren in 1974 voor West-Duitsland.
Ahjoh dat viel allemaal ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:43 schreef CR7 het volgende:
Hoe Wappie woutje ook gelijk de aandacht wil pakken bij de viering van die goal.
Z'n stem is het probleem niet zo, meer elk woord wat ie zegtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Altijd, ik word agressief van kutstem Grueter.
Directe verbinding met God.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:43 schreef CR7 het volgende:
Hoe Wappie woutje ook gelijk de aandacht wil pakken bij de viering van die goal.
Maar goed ik denk dat als je zo speelt als tegen zweden, hoog druk in combinatie met een hoge defensieve lijn. Dan slachten ze je.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. had zo 03- kunnen zijn.
Nee, allemaal, nu waren die Belgen ook wel genaaid tegens ons in de playoffs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nja nog geen 30 na de Tweede oorlog. Zal wel de jongeren zijn dan .
Lukte het ze maar om de bal gewoon een paar keer rond te tikkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:43 schreef MissHobje het volgende:
En nu gewoon alleen al om terug te nemen maar gaan lullig pingelen
Ik werd om vier uur wakkerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent laat aanwezig voor een avondmens
Dat zijn ze natuurlijk ook gewoon.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:41 schreef Wotte het volgende:
Je moet natuurlijk wel wat mazzel hebben dat ze 'm er niet in schieten. Maar ansich is het wel lekker om je tegenstander 60 minuten lekker te laten rennen in 30 graden. Denkende dat ze beter zijn.
Ook maar die stem zit op een frequentie dat het zeer doet aan mijn oren.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Z'n stem is het probleem niet zo, meer elk woord wat ie zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |