Toen scoorde een Nederlander direct daarna nogquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:21 schreef Slobeend het volgende:
Ambrosini achtige 1-1 trouwens.
Tot zover mijn takes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:54 schreef franklop het volgende:
Justin deed het wel net als zijn vader in 2000, keeper in verkeerde hoek, paal
Heb niet eens doorgehad dat Aké meedeed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef Steven184 het volgende:
Je had beter met de Roon kunnen starten dan met Ake. En dat zegt wat.
Er klopte zoveel niet. Als je met vijf verdedigers gaat spelen moet je toch gewoon met VD Ven als 3e linker centrale spelen, het typische is dat er eigenlijk geen speler mee was voor de linkerwingback optie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef Steven184 het volgende:
Je had beter met de Roon kunnen starten dan met Ake. En dat zegt wat.
https://www.ad.nl/wk-voet(...)identiteit~a6c5c50b/quote:„Deze nederlaag is de schuld van Koeman”, zei Ibrahimović, die onder de bondscoach van Oranje bij Ajax speelde. „Ik herkende dit Nederlandse elftal niet. Dit was niet de Nederlandse voetbalfilosofie. Mij werd altijd geleerd: aanvallen, aanvallen, aanvallen. Koeman leek vandaag wel een Italiaanse coach, die speelde om niet te verliezen. Nederland speelde juist altijd om te winnen. Als je verliest, verlies dan tenminste met je eigen identiteit en verander die niet.”
Laat je niet zo kennen, Slob.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil nog even m'n frustratie kwijt over de kleinzielige Mexicanen.
Weinig teleurstelling hier. Als je zo speelt heb je ook nergens recht op, als die 1-1 niet valt spreken we over een ontzettend glibberige overwinning en hadden we andere landen ook niets meer mogen verwijten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:20 schreef Slobeend het volgende:
Voor het eerst een wedstrijd van NL op een eindtoernooi niet live gezien, maar integraal teruggekeken vanmorgen (al wist ik de uitslag voor 99% al door vuurwerk en getoeter). De teleurstelling is hetzelfde.
Blijkbaar maar 17% balbezit in de verlengingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weinig teleurstelling hier. Als je zo speelt heb je ook nergens recht op, als die 1-1 niet valt spreken we over een ontzettend glibberige overwinning en hadden we andere landen ook niets meer mogen verwijten.
Daarna in de hele verlenging geen knikker raken om vervolgens alle penalties te missen, goed dat dit voorbij is.
Het was echt niet te doen. Zonder de wonderdag van Verbruggen verlies je daar al.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijkbaar maar 17% balbezit in de verlenging
Hebben allemaal de stotteraanloop afgekeken van de paar spelers die dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:04 schreef Pistolero het volgende:
Oh, en ook nog een ach, Duitsland zie ik.
Waarom kunnen spelers geen penalties meer nemen?
F1? Darts?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:09 schreef Mani89 het volgende:
Tijd om ons weer te richten op sporten die echt zijn.
Dan ben je niet bekend met de werken van Reiziger in dienst van de KNVB.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Kan ook nooit slechter zijn.
Natuurlijk hadden ze nergens recht op, volledig verdiend verloren. Het is meer het gevoel dat er meer in dit team zat dan er nu is uitgehaald.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weinig teleurstelling hier. Als je zo speelt heb je ook nergens recht op, als die 1-1 niet valt spreken we over een ontzettend glibberige overwinning en hadden we andere landen ook niets meer mogen verwijten.
Daarna in de hele verlenging geen knikker raken om vervolgens alle penalties te missen, goed dat dit voorbij is.
Van de Ven was puur daar opgesteld om Hakimi af te stoppen, wat er totaal niet uit kwam verder. Pas toen Aké eruit ging en Koopmeiners die rol overnam was dat gevaar weg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er klopte zoveel niet. Als je met vijf verdedigers gaat spelen moet je toch gewoon met VD Ven als 3e linker centrale spelen, het typische is dat er eigenlijk geen speler mee was voor de linkerwingback optie.
Er viel zeker meer uit dit team te halen, maar niet door Koeman. Op papier hoef je niet bang te zijn voor Marokko, maar dan zie je wel hoeveel verschil de trainers toch maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden ze nergens recht op, volledig verdiend verloren. Het is meer het gevoel dat er meer in dit team zat dan er nu is uitgehaald.
Wat betreft die Mexicanen, die lieten zich pas kennen. Hele wedstrijd een team uitfluiten omdat tig jaar geleden Robben makkelijk naar de grond ging. Hup Ecuador.
Hetzelfde, hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kwam vrij striemend op mij over, maar ik kan er naast zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er viel zeker meer uit dit team te halen, maar niet door Koeman. Op papier hoef je niet bang te zijn voor Marokko, maar dan zie je wel hoeveel verschil de trainers toch maken.
Ik denk dat jij de Mexicanen iets te serieus neemt. Ik zag mensen lachend no era penal roepen, dat is gewoon een nationale running gag geworden. Er zullen mensen zijn die dat serieus bedoelen, maar het overgrote deel zegt meent dat toch gewoon als grap joh, laat gaan. Het was ook weer geen Turks fluitconcert.
Hij gaf Frenkie een 6.5.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martijn Krabbendam is én dom, en laat zien dat hij oud zeer richting Van Gaal heeft. Heerlijk domme vergelijking.
[ afbeelding ]
Heb jij de Mexicaantjes online wel eens gevolgd toen Gimenez bij Feyenoord speelde? Apart slag volk, tamelijk intens, niet teveel van aantrekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kwam vrij striemend op mij over, maar ik kan er naast zitten.
Dit is ragebait.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:36 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben vanaf nu vol voor Argentinië en Portugal
Frenkie speelde gisteren eindelijk een keer zoals ik het zelf ook goed kon. Lekker gefrustreerd als een kip zonder kop rondrennen en af en toe een schop uitdelen omdat je overal net te laat bent.quote:
Absoluut, tyfusploegenquote:
Mijn zoon juicht voor Messi, dus ik steun hem.quote:
Stabiel gepresteerd dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/HMEAk1KXwAEa--Y?format=jpg&name=small
@:rellende_rotscholier
Er waren jaren dat duel succes rate richting de 100% ging voor de Duitsers.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/HMEAk1KXwAEa--Y?format=jpg&name=small
@:rellende_rotscholier
1940 zeker?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Er waren jaren dat duel succes rate richting de 100% ging voor de Duitsers.
Ik denk dat ik in 20 jaar voetbal volgen geen laffere trainer dan Koeman heb gezien.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Frenkie speelde gisteren eindelijk een keer zoals ik het zelf ook goed kon. Lekker gefrustreerd als een kip zonder kop rondrennen en af en toe een schop uitdelen omdat je overal net te laat bent.
Wel vooral dankzij de 'tactiek' van Koeman, maar alsnog.
Moriyasu deed een dappere poging.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in 20 jaar voetbal volgen geen laffere trainer dan Koeman heb gezien.
Je zou Southgate laf kunnen noemen, maar dat was eerder serieuze onkunde. Engeland overleefde dat EK tegen Slowakije puur door een omhaal van Bellingham die uit het volledige nietsige niets kwam. De fans waren al naar buiten gelopen, de vlucht naar Engeland terug stond al klaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moriyasu deed een dappere poging.
Jij denkt dus dat het bij Koetje geen totale onkunde is?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je zou Southgate laf kunnen noemen, maar dat was eerder serieuze onkunde. Engeland overleefde dat EK tegen Slowakije puur door een omhaal van Bellingham die uit het volledige nietsige niets kwam. De fans waren al naar buiten gelopen, de vlucht naar Engeland terug stond al klaar.
Dat zeg ik niet. Bij Koeman domineert de lafheid boven de onkunde, omdat hij alleen maar bezig was met verdedigen en verdedigen in al zijn keuzes. De onkunde in de uitvoering van zijn keuzes volgt daarna.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat het bij Koetje geen totale onkunde is?
Er zit bij Koeman (en eigenlijk ook het hele team) ook altijd een extreem rancuneus en narcistisch ondertoontje. WIJ als volk kijken wel maar snappen er helemaal niks van, WIJ hebben blijkbaar gesmeekt om 5 verdedigers, en WIJ zijn altijd alleen maar negatief.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Bij Koeman domineert de lafheid boven de onkunde, omdat hij alleen maar bezig was met verdedigen en verdedigen in al zijn keuzes. De onkunde in de uitvoering van zijn keuzes volgt daarna.
Het blijft opmerkelijk hoe ongeïnteresseerd hij in de wereld staat. Vriendje Pep globetrottet over de hele wereld om inspiratie op te doen, huisvriend Cruijff is de vrijdenker zelve. Niets heeft hij er van opgestoken, of toegepast in zijn eigen werk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zit bij Koeman (en eigenlijk ook het hele team) ook altijd een extreem rancuneus en narcistisch ondertoontje. WIJ als volk kijken wel maar snappen er helemaal niks van, WIJ hebben blijkbaar gesmeekt om 5 verdedigers, en WIJ zijn altijd alleen maar negatief.
Koetje zelf valt niets te verwijten en hij zou het zo weer opnieuw doen, aldus Koetje.
https://www.instagram.com/reel/DaNDKKUD0l5/quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het blijft opmerkelijk hoe ongeïnteresseerd hij in de wereld staat. Vriendje Pep globetrottet over de hele wereld om inspiratie op te doen, huisvriend Cruijff is de vrijdenker zelve. Niets heeft hij er van opgestoken, of toegepast in zijn eigen werk.
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Slobeend maakt zich weer druk om domme mensen in WK.
Al geluisterd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier heb je genoeg aan.
Valentijn is toch wel erg matig vergeleken bij een Maalderink.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DaNDKKUD0l5/
Sporzagoden hebben een mooie compilatie gemaakt. Valentijntje was in topvorm.
Ontzettend zonde dat Maalderink schaatsen moest gaan doen omdat Stekelenburg zo graag het alleenrecht op voetbal wou(en uiteraard kreeg). Maalderink zou gisteren wel iets kritischer vragen hebben gesteld dan Stekelenburg deed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valentijn is toch wel erg matig vergeleken bij een Maalderink.
Ja eens. En ook met veel meer respect dan een Valentijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:21 schreef Remco het volgende:
[..]
Ontzettend zonde dat Maalderink schaatsen moest gaan doen omdat Stekelenburg zo graag het alleenrecht op voetbal wou(en uiteraard kreeg). Maalderink zou gisteren wel iets kritischer vragen hebben gesteld dan Stekelenburg deed.
Valentijn is inmiddels ook wel een grote act geworden (als hij dat niet al lang was)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja eens. En ook met veel meer respect dan een Valentijn.
Heeft dit toevallig iets te maken met een of andere voorpagina?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Hoe lang doen jullie erover om 40 euro te verdienen?
quote:
quote:Visbeek heeft zich de afgelopen tien jaar onderscheiden bij teams die met relatief beperkte middelen opereerden. Met innovatieve werkwijzen droeg hij bij aan de successen van Team Sunweb, SEG Racing Academy en Intermarché-Wanty. Gezien zijn staat van dienst lijkt nieuwe interesse onvermijdelijk. Een overstap naar een absolute topploeg zou dan ook een logische volgende stap in zijn carrière kunnen zijn.
BLACKEDquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier heb je genoeg aan.
Als Sven2 omhoog kan vallen glibbert Aike zich ook wel ergens naar binnen.quote:
Wij heten Aike binnenkort welkom bij Visma!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Sven2 omhoog kan vallen glibbert Aike zich ook wel ergens naar binnen.
De bookmakers zaten op 1-1 als laagste odd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien was die poule toch ook niet zo goed
Aike Visbeek is een fenomeen. Die heeft ooit de zichzelf altijd overschattende Jan Bakelants gigantist geflikt bij Wanty. Toen werd Jan zo ziedend dat hij helemaal leegliep bij onze vrienden van HLN.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Sven2 omhoog kan vallen glibbert Aike zich ook wel ergens naar binnen.
De frustratie over de schuld geven aan de trieste situatie van Boulahrouz en zijn familie zat diepquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier heb je genoeg aan.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:02 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Aike Visbeek is een fenomeen. Die heeft ooit de zichzelf altijd overschattende Jan Bakelants gigantist geflikt bij Wanty. Toen werd Jan zo ziedend dat hij helemaal leegliep bij onze vrienden van HLN.
Jaren later later is dit nog steeds een fantastisch interview. Ongekende meltdown. Nog steeds hardop lachen.
https://archive.ph/FtS8f
Ik zie in Jan geen meesterscout.quote:Kijk, Mark Padun en Andrea Piccolo heb ik aangeraden bij de ploeg. En je ziet de datum: voor Padun twee ritten won in de Dauphiné.”
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De frustratie over de schuld geven aan de trieste situatie van Boulahrouz en zijn familie zat diep
Is toch ook gewoon een kutploeg? Twee backs die in Nederland niet opvielen, twee olietankers centraal achterin. Een Odegaard heeft natuurlijk zijn naam mee, maar heeft mede door blessures geen al te best seizoen achter de rug. Haaland is natuurlijk wereldtop, maar dan moet je hem wel kunnen bedienen. Dat zou een Nusa dan moeten doen, maar die gaat altijd voor zichzelf. Pakte nu toevallig wel een keer goed uit, maar dat is het dan ook wel, toeval.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat ik zei: aan Solbakken heb je niets @:rellende_rotscholier .
Brazilië mag daarna ook opdonderen, zeker als ze nog meer Neemaaar voorschotelenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Carletto mag het varkentje wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |