Toen scoorde een Nederlander direct daarna nogquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:21 schreef Slobeend het volgende:
Ambrosini achtige 1-1 trouwens.
Tot zover mijn takes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:54 schreef franklop het volgende:
Justin deed het wel net als zijn vader in 2000, keeper in verkeerde hoek, paal
Heb niet eens doorgehad dat Aké meedeed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef Steven184 het volgende:
Je had beter met de Roon kunnen starten dan met Ake. En dat zegt wat.
Er klopte zoveel niet. Als je met vijf verdedigers gaat spelen moet je toch gewoon met VD Ven als 3e linker centrale spelen, het typische is dat er eigenlijk geen speler mee was voor de linkerwingback optie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:25 schreef Steven184 het volgende:
Je had beter met de Roon kunnen starten dan met Ake. En dat zegt wat.
https://www.ad.nl/wk-voet(...)identiteit~a6c5c50b/quote:„Deze nederlaag is de schuld van Koeman”, zei Ibrahimović, die onder de bondscoach van Oranje bij Ajax speelde. „Ik herkende dit Nederlandse elftal niet. Dit was niet de Nederlandse voetbalfilosofie. Mij werd altijd geleerd: aanvallen, aanvallen, aanvallen. Koeman leek vandaag wel een Italiaanse coach, die speelde om niet te verliezen. Nederland speelde juist altijd om te winnen. Als je verliest, verlies dan tenminste met je eigen identiteit en verander die niet.”
Laat je niet zo kennen, Slob.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil nog even m'n frustratie kwijt over de kleinzielige Mexicanen.
Weinig teleurstelling hier. Als je zo speelt heb je ook nergens recht op, als die 1-1 niet valt spreken we over een ontzettend glibberige overwinning en hadden we andere landen ook niets meer mogen verwijten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:20 schreef Slobeend het volgende:
Voor het eerst een wedstrijd van NL op een eindtoernooi niet live gezien, maar integraal teruggekeken vanmorgen (al wist ik de uitslag voor 99% al door vuurwerk en getoeter). De teleurstelling is hetzelfde.
Blijkbaar maar 17% balbezit in de verlengingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weinig teleurstelling hier. Als je zo speelt heb je ook nergens recht op, als die 1-1 niet valt spreken we over een ontzettend glibberige overwinning en hadden we andere landen ook niets meer mogen verwijten.
Daarna in de hele verlenging geen knikker raken om vervolgens alle penalties te missen, goed dat dit voorbij is.
Het was echt niet te doen. Zonder de wonderdag van Verbruggen verlies je daar al.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijkbaar maar 17% balbezit in de verlenging
Hebben allemaal de stotteraanloop afgekeken van de paar spelers die dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:04 schreef Pistolero het volgende:
Oh, en ook nog een ach, Duitsland zie ik.
Waarom kunnen spelers geen penalties meer nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |