Marokko had meer geluk!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:29 schreef franklop het volgende:
'Staan met 5 man achterin bij de goal"
Staan er 3 bij 4 aanvallers
Koetje is niet alleen een wanstaltig slechte coach, hij is bovenal ook een bijzonder minderwaardig mens met een compleet verrotte persoonlijkheid. Dat was tijdens zijn spelerscarrière al duidelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Koetje heeft last van het oude mannen syndroom. Niks meer willen leren, niks aan willen nemen en alleen maar narrig reageren.
Dick Schreuder?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:56 schreef Pino112 het volgende:
Zin in een nieuwe fatsoenlijke bondskootsj met een nieuwe aanvoerder erbij.
En dan na afloop jezelf 'een grote ploeg' noemen.quote:
Vind je Michael Reiziger bejaard?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou wel oprecht blij worden als we een keer geen bejaarde trainer nemen.
Ik denk dat ik Furdjel en Fat Fraud(en Memphis) zo ongeveer de meest onsympatieke figuren in de geschiedenis van het Nederlands Elftal vind. Nog even los van het hilarische slechte voetbal is er in al die jaren niet één interview met ze geweest waar ik niet ZIEDEND van werd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En dan na afloop jezelf 'een grote ploeg' noemen.
LEIDER Furgul en Fat Fraud bakken er al jaren niks van. Bizarre keuze om ook zó defensief te gaan wederom...
Nederland had er ook veel meer kunnen maken uit die 0.24 xGquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:16 schreef Faraday01 het volgende:
Als je de samenvatting nog eens terug kijkt, is de conclusie simpel: Marokko had deze wedstrijd al veel eerder kunnen en moeten beslissen.
Maar ook veel kansen tegen dus dan mòet je het omgooienquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:28 schreef DeeBee het volgende:
Het is toch echt een ongelofelijke keuze om zo defensief te gaan spelen als je 10 goals maakt in de groepsfase... Probeer dan met 4-3 te winnen.
Het gebrek aan zelfreflectie is ernstig pijnlijk, als Koetje zelf niet opstapt zitten we hier gewoon nog 4 jaar aan vast.
Ach, zijn ze er weer ingetuind? Ook mixed feelings in Nueva Germania.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:05 schreef maxi-mus het volgende:
Geen goed WK voor de Asmogendheden.
@:alleskaputt
Allang gezien, ouwe dibbes. Uitmuntende hatewatch tijdens het ontbijt. Nepobaby Stekelenburg die ook weer lucht verplaatst en niet kritisch durft te zijn, goh.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:55 schreef DeeBee het volgende:
Getergde Koeman verdedigt defensief strijdplan: 'Interesseert me geen puntje puntje' - https://nos.nl/l/2620950
Om de bloeddruk van @:Pistolero nog wat te verhogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |