Of borstimplantaten of wat dan ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wondzorg voor de pseudovagina bedoel je?
Precies. En een trans'vrouw' is dat niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Klinkt misschien ouderwets: Nee. Ik zou het zelfs uitmaken. Ik wil een op-en-top-vrouw, tot in de genen. Ze moet echt zijn.
Een echte vrouwenlichaam is ook veel zachter en het gezicht is heel anders. En moet er niet aan denken om met een nepvagina geconfronteerd te worden. Was er niet ook een liedje over in de jaren 80, iets van Lola?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:41 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Precies. En een trans'vrouw' is dat niet.
Ik date niet met trans vrouwen. Ik vind ze simpelweg niet aantrekkelijk. Er is toch altijd wat van de man in het lichaam te bespeuren en dat stoot me af.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel, of je bij jouw partner zou blijven.
Je bent dus lesbisch? Hoe kijk je naar trans vrouwen die claimen dat ze lesbisch zijn?
Brrrrr... nightmare fuel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:00 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
En moet er niet aan denken om met een nepvagina geconfronteerd te worden.
Bij vrouwen die langdurig testosteron shots krijgen toegedient zoals die van vrouwen die naar man transformeren, gaat de clitoris als gevolg van de toegenomen testosteronspiegel groeien tot een soort mini-pik. Ook krijgen ze meer lichaamshaar, wordt de stem lager, trekt hun heup- en bilvet naar de buik en verandert hun lichaamsgeur zelfs. Ja, daar zullen veel hetero mannen wel echt om staan te springen jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw opmerking gaat puur over testosteron-shotjes.
Ik denk dat er best mannen zijn die blij zijn met de toevoeging van testosteron bij hun vrouw, omdat het ook kan leiden tot het terugkomen van het libido, of een vrouw die beter in haar vel zit.
Het is niet zo generiek dat voor een vrouw testosteron suppleren slecht is en mannen meteen gegeten en gedronken hebben als ze daaraan beginnen.
Het gaat bij een transitie natuurlijk om veel meer dan alleen testosteron en het is groter dan alleen het toevoegen daarvan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |