Tja weet je? Het onderwerp is op zich wel interessant. En daar mag zeker over gesproken worden.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Één topic, so be it. Maar bij meerdere zou er bij de mods weleens een belletje moeten gaan rinkelen.
op zich kan het onderwerp wel prima. En het is zeker niet onmogelijk dat dit iemand zal meemaken.quote:
Ik heb het wel eens van nabij meegemaakt. Een vriendin van mij kreeg van haar echtgenoot te horen, een paar jaar nadat hij twee kinderen bij haar had verwekt, dat hij eigenlijk vrouw was. Er volgde een echtscheiding, maar het contact bleef in stand vanwege die kinderen. Voor hen was het ook een heel traject om te moeten accepteren dat hun vader geleidelijk veranderde in een “vrouw”.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
op zich kan het onderwerp wel prima. En het is zeker niet onmogelijk dat dit iemand zal meemaken.
Dan heb je echt een klap van de molen gehad.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:42 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens van nabij meegemaakt. Een vriendin van mij kreeg van haar echtgenoot te horen, een paar jaar nadat hij twee kinderen bij haar had verwekt, dat hij eigenlijk vrouw was. Er volgde een echtscheiding, maar het contact bleef in stand vanwege die kinderen. Voor hen was het ook een heel traject om te moeten accepteren dat hun vader geleidelijk veranderde in een “vrouw”.
Naar het oud-Hollands vertaald:quote:Op maandag 29 juni 2026 20:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zou jij het accepteren als jouw partner uit de kast zou komen als transgender? Dus als je een vriend hebt dat hij zegt dat hij graag een vrouw wil worden of als je een vriendin hebt dat hij graag een man wil worden.
Ontkenning he? Normaal willen zijn. Hopen dat het over gaat..quote:Op maandag 29 juni 2026 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je echt een klap van de molen gehad.
Ik bedoel in de pubertijd enzo kan ik dat nog inzien maar na 2 kinderen?
Ik kan het me niet voorstellen maar het zal voorkomen.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ontkenning he? Normaal willen zijn. Hopen dat het over gaat..
Ik begrijp het wel.
Zeker x-jaar geleden. Nu is het wat meer genormaliseerd.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen maar het zal voorkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |