Hoef je niet lesbisch te wordenquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:14 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
En dan kun je ook niet ineens lesbisch worden 😉
Beide kan ook nog. Dan krijg je 'help, mijn vrouw is veranderd in Tijs van den Brink' 😬quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef Moonah het volgende:
Even de vraag uit dit topic naast die uit dit topic gelegd., als gedachtenspinsel.
Ik denk dat ik bekeren lastiger zou vinden dan een transitie.
Oeh, spannend!quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Beide kan ook nog. Dan krijg je 'help, mijn vrouw is veranderd in Tijs van den Brink' 😬
Nadat ze jou had toegevoegd op sociale media?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Beide kan ook nog. Dan krijg je 'help, mijn vrouw is veranderd in Tijs van den Brink' 😬
Ik zit niet op de socials want ik zit in de Heere. En mijn naam is overigens Andries Knevel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nadat ze jou had toegevoegd op sociale media?
En ala hij gelukkiger wordt van rondneuken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:43 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik kan niet in jouw hoofd kijken. Maar als mijn echtgenoot gelukkiger zou zijn in een veranderd lijf, zou dat mij ook blij(er) maken.
Er zijn toch genoeg mensen die daarover afspraken maken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En ala hij gelukkiger wordt van rondneuken?
Niet mijn punt. Mijn punt is dat ‘partner is gelukkiger’ niet betekent dat je dan dus maar mee moet buigen. Prima als je er ook ok mee bent, maar zo niet, dan is dat ook valide.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg mensen die daarover afspraken maken?
Als je partner eerlijk opbiecht daaraan behoefte te hebben en ook dan gezamenlijk afspraken over willen maken, kan ik me goed voorstellen dat je toch poogt daarover open te spreken, en niet bij voorbaat al gelijk de relatie te stoppen (als het verder wél een goede relatie is waarbinnen je je verder goed voelt).
Zelfs als je misschien dat niet zo zou uitkiezen, is het natuurlijk wel gewoon deel van een relatie hebben om gewoon ook samen over alles te kunnen praten.
Niemand zegt “dat jij gelijk moet buigen”, maar iemand geeft aan dat dat in haar relatie dat een zeer geldig argument is om iets te overwegen…quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet mijn punt. Mijn punt is dat ‘partner is gelukkiger’ niet betekent dat je dan dus maar mee moet buigen. Prima als je er ook ok mee bent, maar zo niet, dan is dat ook valide.
Dat bedoelde ik, ja.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Niemand zegt “dat jij gelijk moet buigen”, maar iemand geeft aan dat dat in haar relatie dat een zeer geldig argument is om iets te overwegen…
Ik weet niet of je een vaste relatie hebt, maar hoe vind jij het als je partner aangeeft dat jouw wensen of zaken die jij prettig vinden voor hem of haar geen enkele grond zijn iets te overwegen?
En dat geld nu juist exact hetzelfde voor jouw verwijzing naar de keuze voor sexuele exclusiviteit . Voor sommige mensen ook best kan werken als ze toestaan dat ze sexueel niet meer exclusief zijn in hun relatie…
Niemand stelt dat je dat gelijk fantastisch moet vinden of er zelf heel graag aan mee moet doen…. Maar in een relatie iig ook openstaan als je partner aangeeft bepaalde wensen of gevoelens te hebben en iig te kijken of dat ook kan passen, is ook een teken dat je bereid bent voor je partner er te zijn (“in goede en in slechte tijden”).
Lijkt me moeilijk. Ik val namelijk op vrouwen. Ik zou haar dan toch behoorlijk onaantrekkelijk gaan vinden denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zou jij het accepteren als jouw partner uit de kast zou komen als transgender? Dus als je een vriend hebt dat hij zegt dat hij graag een vrouw wil worden of als je een vriendin hebt dat hij graag een man wil worden.
Ik ben getrouwd en heb nu een monogame relatie omdat het voor mijn vrouw onbespreekbaar is om een niet-monogame relatie te hebben. Er zijn nu eenmaal zaken waar mensen lastig over buigen en monogamie hoort daar voor veel mensen toe, maar dat geldt ook voor zaken als trans zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Niemand zegt “dat jij gelijk moet buigen”, maar iemand geeft aan dat dat in haar relatie dat een zeer geldig argument is om iets te overwegen…
Ik weet niet of je een vaste relatie hebt, maar hoe vind jij het als je partner aangeeft dat jouw wensen of zaken die jij prettig vinden voor hem of haar geen enkele grond zijn iets te overwegen?
En dat geld nu juist exact hetzelfde voor jouw verwijzing naar de keuze voor sexuele exclusiviteit . Voor sommige mensen ook best kan werken als ze toestaan dat ze sexueel niet meer exclusief zijn in hun relatie…
Niemand stelt dat je dat gelijk fantastisch moet vinden of er zelf heel graag aan mee moet doen…. Maar in een relatie iig ook openstaan als je partner aangeeft bepaalde wensen of gevoelens te hebben en iig te kijken of dat ook kan passen, is ook een teken dat je bereid bent voor je partner er te zijn (“in goede en in slechte tijden”).
Ook dat is makkelijk gezegd. Maar er zitten hele duidelijke consequenties aan. Zoals: geen kinderen kunnen krijgen op natuurlijke wijze en seks is wezenlijk anders.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:36 schreef TAmaru het volgende:
Omgekeerd vind ik het geen probleem, dus dat ik een vriendin krijg die geboren is als man.
Ik moet er niet aan denken. Dat is nog steeds een man namelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:36 schreef TAmaru het volgende:
dus dat ik een vriendin krijg die geboren is als man.
Dit ook nog eens ja. Ik doe daar echt niet aan mee.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:33 schreef incel het volgende:
moet je iemands wanen in stand houden door dit te accepteren of zo?
Klopt, maar kinderen wil ik toch niet echt. De seks is wellicht anders. Het is misschien beter als ze nog een penis heeft dan. Dan is het voor haar ook leuker denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook dat is makkelijk gezegd. Maar er zitten hele duidelijke consequenties aan. Zoals: geen kinderen kunnen krijgen op natuurlijke wijze en seks is wezenlijk anders.
Ik vermoed dat de meesten geen of korte relaties hebben, dan wel een relatie met iemand die een fetisj heeft ter zake (al dan niet bewust), biseksueel is, enz.
Maar dan snap ik het.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Klopt, maar kinderen wil ik toch niet echt. De seks is wellicht anders. Het is misschien beter als ze nog een penis heeft dan. Dan is het voor haar ook leuker denk ik.
Ik moet wel zeggen dat het ook een lichte fetisj is bij mij.
Er zijn hele mooie vrouwen met een penis hoor. Van die Thaise of Filipijnse ladyboys. Vrouwelijk, zacht, ontzettend geil ... nee niks mis mee.quote:
Voor mij blijft zoiets gewoon een man. En blijf ik er dus ver bij vandaan. Ik zie ze wel eens voorbij komen op tinder, en eerlijk gezegt voel ik er enkel kotsneigingen bij.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Er zijn hele mooie vrouwen met een penis hoor. Van die Thaise of Filipijnse ladyboys. Vrouwelijk, zacht, ontzettend geil ... nee niks mis mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |