quote:Onderzoek naar armoede op de Molukken
16% van de bewoners op de Molukken lijdt aan armoede. Indonesië-breed bedraagt het percentage 9%.
Waarom is de armoede op de Molukken zo hoog?
En wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Jetten kan alleen helemaal niks, ook niet samen met PN. Hij kan beloven wat hij wil, maar kan niet leveren, want heeft een fikse meerderheid tegen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:10 schreef michaelmoore het volgende:
Jetten die is er maar druk mee met al die excuus projekten en straks gaan daar ettelijk miljarden naar de nabestaanden van de Molukkers ook
de vroegere asiel migranten uit de Molukken, degene die daar gebleven zijn die wonen daar in bittere armoede
https://titane.nl/onderzoek-naar-armoede-op-de-molukken/
https://www.facebook.com/(...)ts/1854652524618836/
[..]
kloptquote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Jetten kan alleen helemaal niks, ook niet samen met PN. Hij kan beloven wat hij wil, maar kan niet leveren, want heeft een fikse meerderheid tegen.
Punt is dat die nazaten hier bij elke nieuwe premier op terug blijven komen. Want Jetten heeft het beloofd. Die houden nooit op met zaniken. Moet gewoon een keer een duidelijke NEE komen. Ze hebben een land gekregen, ze hebben een museum gekregen en er is geld gegaan naar bewustwording. Er zijn (onnodige) excuses gemaakt. Het is KLAAR.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt
maar praten en speechen en beloven dat er een vervolg komt , dat vind ie leuk
dit is een komma en geen punt zegt ie dan voor ie weggaat
men kan dan toch zien dat ie erg sociaal en woke is
Ja dat zou ik ook doen, en voor die coalitie is het een manier om lekker woke te doenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Punt is dat die nazaten hier bij elke nieuwe premier op terug blijven komen. Want Jetten heeft het beloofd. Die houden nooit op met zaniken. Moet gewoon een keer een duidelijke NEE komen. Ze hebben een land gekregen, ze hebben een museum gekregen en er is geld gegaan naar bewustwording. Er zijn (onnodige) excuses gemaakt. Het is KLAAR.
ja natuurlijk, als ik nazaat van een slaaf was, dan ging ik ook naar die besprekingen , ze hebben toch niets anders te doenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:34 schreef HSG het volgende:
Excuses interesseren ze niet. Ze willen alleen maar geld zien.
Dan eis ik geld van de Italianen want Romeinse rijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja natuurlijk, als ik nazaat van een slaaf was, dan ging ik ook naar die besprekingen , ze hebben toch niets anders te doen
je weet nooit wat het oplevert als benadeelde zijnde
Hoeveel zou ik nog kunnen krijgen van de Duitsers voor de fiets die ze 'geleend' hebben van mijn opa?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan eis ik geld van de Italianen want Romeinse rijk.
Het Romeinse rijk bestaat al heel lang niet meer. Je kunt fluiten naar je centjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan eis ik geld van de Italianen want Romeinse rijk.
Op termijn wellicht wel. Het zijn ook niet alleen deze partijen. Denk en PvdD hebben die stromingen ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Samen 46 van de 150 zetels in de tweede kamer en pakweg 20 van de 75 in de eerste kamer. Denk dat we daar niet veel van te vrezen hebben.
Maar goed, hij kan ze een lolly voorhouden door te zeggen dat hij het op de agenda zet.
Stromingen, maar niet de hele partijen dus. Krijgen bij hoofdelijke stemming dus nooit de meerderheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op termijn wellicht wel. Het zijn ook niet alleen deze partijen. Denk en PvdD hebben die stromingen ook.
En met ruilhandel zou ik CDA en VVD hier ook niet vertrouwen.
Ik zou er niet gerust op zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Stromingen, maar niet de hele partijen dus. Krijgen bij hoofdelijke stemming dus nooit de meerderheid.
Nee hoor, ook in de Oost haalde we de miljoen bij lange na niet. Kwantitatief was Nederland onbeduidend in de geschiedenis van de slavernij, net zoals de slavernij onbeduidend was in de geschiedenis van Nederland.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens waarom weer al die Engelse termen?
Zelf snap ik het excuus en het museum maar waarom is dat allemaal zo gefocust op Afrika en niet breder getrokken. In de Oost hadden we ook miljoenen slaven.
Europa is het continent dat oorlog gevoerd heeft om het af te schaffen.
Je moet natuurlijk afvragen of je iets krijgt. Zolang je wit bent en geen mens van kleur krijg je niks omdat je de uitvinder bent van alle ellende in de werled.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel zou ik nog kunnen krijgen van de Duitsers voor de fiets die ze 'geleend' hebben van mijn opa?
De slavernij in Nederland ook niet meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:08 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het Romeinse rijk bestaat al heel lang niet meer. Je kunt fluiten naar je centjes.
Nou ja, het is een keuze natuurlijk. Bij mij is en blijft het gewoon Blank, ik weiger 'wit' te gebruiken. Als iedereen dat nou deed.quote:
Omdat ze allerlei uitspraken en ideeën jatten van sociologen uit de VS. Wat natuurlijk overduidelijk onzinnig is, want de vergelijking tussen de maatschappijen, en de geschiedenis, gaan totaal mank. Maar ja, het komt ze erg goed uit om dat te doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens waarom weer al die Engelse termen?
Zelf snap ik het excuus en het museum maar waarom is dat allemaal zo gefocust op Afrika en niet breder getrokken. In de Oost hadden we ook miljoenen slaven.
Europa is het continent dat oorlog gevoerd heeft om het af te schaffen.
Jetten denkt dat dit een juiste invulling is van een MP , beetje lachen , toespraken over non issues, met de chauffeur weer naar huis \ en morgen met het regeringsvliegtuig naar de USAquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:14 schreef hb64 het volgende:
Gaat de premier nu zetels kopen bij deze groep beroepsslachtoffers?
Waar gaat hij dat geld vandaan Jatten?
Het is tijd voor nieuwe verkiezingen!
Probeer je hier te insinueren dat zwarten niet werken?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja natuurlijk, als ik nazaat van een slaaf was, dan ging ik ook naar die besprekingen , ze hebben toch niets anders te doen
je weet nooit wat het oplevert als benadeelde zijnde
Weet je dat zeker? Ik zie PRO, PvdD, Volt, DENK en Christenunie hier ook wel in meegaan. Als ze CDA en VVD dan aan boord krijgen in ruil voor wat anders, dan hebben ze al een meerderheid toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Jetten kan alleen helemaal niks, ook niet samen met PN. Hij kan beloven wat hij wil, maar kan niet leveren, want heeft een fikse meerderheid tegen.
nee dat heeft niets met jetten te makenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Probeer je hier te insinueren dat zwarten niet werken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |