Feminazisme dan weer niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Niks mis met feminisme. Nog steeds nodig.
Neequote:Op zondag 28 juni 2026 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je geen nieuws gekeken?
Volgens mij is daar de afgelopen weken de nodige commotie over geweest.
Daar heb ik het dus ook niet over.quote:
Das nog kinderspel. Hier in het topic wilde halfway vrouwen van de flat sodemieteren. Even 5 minuutjes achterin de zaal staan voor een deuntje is toch niets vergeleken daarbij?quote:Op zondag 28 juni 2026 19:42 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat die Sophie Straat nu van zich laat horen om die verderfelijke mannen wat manieren bij te leren.
[ afbeelding ]
Modern feminisme richt zich op gelijkwaardigheid voor iedereen, ongeacht afkomst, gender, kleur, seksuele voorkeur.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Tegelijk richt modern feminisme zich hier ogenschijnlijk niet op, die lopen te blèren over witte mannen.
Hmmmmm niet helemaal mee eens...quote:Op zondag 28 juni 2026 20:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Modern feminisme richt zich op gelijkwaardigheid voor iedereen, ongeacht afkomst, gender, kleur, seksuele voorkeur.
Ja dat is normaal en als ik kinderen zou hebben dan zouden ze daar zeker naar mogen kijkenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:22 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Misschien enkel bij de polonaise en bij carnaval. Vooruit dan maar, zo star ben ik nu ook weer niet, want dat is tenminste een religieus feest.
Typisch weer? Vind jij het dan zo normaal dat een man met een man danst? Laat jij je kinderen daarnaar kijken?
https://www.gelderlander.(...)ouw-podcast-13402330quote:
Met von der Leyen heb je niet meer nodigquote:Op zondag 28 juni 2026 19:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Niks mis met feminisme. Nog steeds nodig.
Jawel. Een vierde man. Alhamdoulilah.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:05 schreef halfway het volgende:
[..]
Met von der Leyen heb je niet meer nodig
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Jawel. Een vierde man. Alhamdoulilah.
[ x ]
Uiteindelijk vind ik dit vreemde vragen. Waarom moet mijn man winkelen of boodschappen doen?quote:Op zondag 28 juni 2026 13:32 schreef Koekoekmakto het volgende:
- Alleen gaan winkelen?
- Alleen gaan sporten met vrouwen?
- Behandeld worden door een vrouwelijke arts?
- Een vrouwelijke leidinggevende hebben?
- Een voetbalwedstrijd fluiten?
- Op een feestje dansen met een andere vrouw?
Welke zaken zijn voor jullie de grens? En hoe gaat je prinsje hiermee om? Het mag gaan over vroegere, huidige of toekomstige mannen in je leven. Voor de omgekeerde versie verwijs ik jullie naar de podcast "Mag jouw vrouw?" van Cino Karaduvut en Tayfun Kapli. Hieronder een voorbeeld van hun podcast.
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Alleen in woord, maar in wat feminsten zeggen te doen en daadwerkelijk doen zit een groot verschilquote:Op zondag 28 juni 2026 20:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Modern feminisme richt zich op gelijkwaardigheid voor iedereen, ongeacht afkomst, gender, kleur, seksuele voorkeur.
Getuige het optreden van Sophie Straat, nietwaar? Of zou je dit als ouderwets feminisme omschrijven.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou zelfs in woord niet eens meer.quote:Op maandag 29 juni 2026 07:40 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Alleen in woord, maar in wat feminsten zeggen te doen en daadwerkelijk doen zit een groot verschil
Jammer eigenlijk, ik ben ook een feminist, maar dan wel een klassiek feminist. Met het huidige moderne feminisme heb ik vrij weinig, daar disantiëer ik me van. Prima mevrouw Straat, je wil me naar achteren? Dat hoeft niet, ik was allang weg
Gelijke rechten voor mannen vind ik ook heel belangrijk, maar dat drammerige gedoe vind ik overdreven. Zo jaag je welwillendheid weg. Bovendien zijn er verschillen die je niet kunt ontkennen. Mannen zijn nu eenmaal emotioneler, ontvlambaarder en overdrevener. Onder leiding van vrouwen kunnen we dit wel beteugelen.quote:Op maandag 29 juni 2026 07:40 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Alleen in woord, maar in wat masculinisten zeggen te doen en daadwerkelijk doen zit een groot verschil.Jammer eigenlijk, ik ben ook een masculinist, maar dan wel een klassiek masculinist. Met het huidige moderne masculinisme heb ik vrij weinig, daar disantiëer ik me van.
Ik ben inderdaad allang weggejaagd door dat gedram ja, en velen met mij. Geniet van je bed die je voor jezelf gespreid hebtquote:Op maandag 29 juni 2026 09:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Gelijke rechten voor mannen vind ik heel belangrijk, maar dat drammerige gedoe vind ik overdreven. Zo jaag je welwillendheid weg.
Zoals ik al zei, overdreven en ontvlambare mannelijke emoties dienen geciviliseerd te worden. Voor een veiligere wereld moeten we ze beschermen tegen zichzelf en tegen het gevaar van vrouwenintimidatie. Ze hebben ons nodig.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:14 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad allang weggejaagd door dat gedram ja, en velen met mij. Geniet van je bed die je voor jezelf gespreid hebt
Maar als je dan een beetje terug plaagt gelijk helemaal leip worden.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:21 schreef MultiBanaan het volgende:
Sorry, had even de indruk dat je met dit topic een serieuze discussie wilde starten door middel van een ludieke act, maar het gaat je echt puur om je ludieke act en niks meer, mijn fout. Vrouwensignalen zijn ook altijd zo lastig te ontcijferen
Ho ho ho, het is wijven hè!quote:Op maandag 29 juni 2026 09:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Maar als je dan een beetje terug plaagt gelijk helemaal leip worden.
Typisch. Vrouwen en humor hè.
Dat zie je verkeerd. Het willen afserveren als ludieke act is een vorm van kleineren. Dat is typisch iets voor mannen. Ik wil eerder inspireren, relativeren en het inlevingsvermogen verhogen. Gewoon de vele posts van opgefokte gasten alhier omkeren. Supersimpel. En dat is belangrijk om rapport te kunnen maken bij de doelgroep. De signalen moeten ook directer zijn omdat de antennes niet verfijnd genoeg zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:21 schreef MultiBanaan het volgende:
Sorry, had even de indruk dat je met dit topic een serieuze discussie wilde starten door middel van een ludieke act, maar het gaat je echt puur om je ludieke act en niks meer, mijn fout. Vrouwensignalen zijn ook altijd zo lastig te ontcijferen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |