Ik vind dat net zo idioot en mag toch hopen dat het voor vrijwel iedereen hier geldt.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:44 schreef Lenny77 het volgende:
Op zich wel grappig hoe zowel de mannen als vrouwen hier zoiets hebben van(ik ook)
Maar als mannen zo over vrouwen denken of schrijven of effectief deze regels opleggen aan hun vrouw, dat het dan vrij normaal gevonden vond.
Door wie wordt dat normaal gevonden? Door mij niet in elk geval.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:44 schreef Lenny77 het volgende:
Op zich wel grappig hoe zowel de mannen als vrouwen hier zoiets hebben van(ik ook)
Maar als mannen zo over vrouwen denken of schrijven of effectief deze regels opleggen aan hun vrouw, dat het dan vrij normaal gevonden vond.
Dat HET vrij normaal gevonden wordt.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Door wie wordt dat normaal gevonden? Door mij niet in elk geval.
Heb je geen nieuws gekeken?quote:Op zondag 28 juni 2026 15:44 schreef Lenny77 het volgende:
Tuurlijk. Je hebt geen idee wat voor regels ik mijn vriendin soms oplegquote:Op zondag 28 juni 2026 15:44 schreef Lenny77 het volgende:
Dat lijkt misschien zo als je hier op Fok leest, maar volgens mij is het enerzijds zo dat er meer mannen hier zijn, maar bovenal dat mannen vaker zullen trollen en/of denken dat dit soort achterlijke denkbeelden ‘stoer’ zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat HET vrij normaal gevonden wordt.
Ik spreek niemand aan hier en ik kan alleen maar toejuichen dat er genoeg zijn die zo ook niet denken![]()
De meerderheid denkt zo niet.
Maar de weerstand, of het absurd ervan vinden, was beduidend kleiner geweest als dit over vrouwen was gegaan.
Is dat echt zo? Ik ken werkelijk niemand waarbij de vrouw dit soort, vrij triviale zaken, niet zou mogen.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat HET vrij normaal gevonden wordt.
Ik spreek niemand aan hier en ik kan alleen maar toejuichen dat er genoeg zijn die zo ook niet denken![]()
De meerderheid denkt zo niet.
Maar de weerstand, of het absurd ervan vinden, was beduidend kleiner geweest als dit over vrouwen was gegaan.
Dus als zij in haar reet geneukt wordt door een ander dan moet jij ook in je reet geneukt worden en dan tegelijkertijd ook nog, of hoe moet ik mij dit voorstellen?quote:Op zondag 28 juni 2026 18:08 schreef Armani XL het volgende:
Ik en mijn vrouw hebben eigenlijk weinig grenzen. Zij gunt mij alles en ik gun haar alles. Even kijkend naar het laatste punt van de OP met dansen. De andere zijn sowieso geen issues.
Wij gaan graag naar 'lifestyle' clubs (Swingers- of parenclub) en ze vind het juist leuk als ik flirt of dans met andere vrouwen. En soms gaat het ook nog wel verder. De enige afspraak die wij hebben is dat we alle ervaringen samen beleven.
Mijn eerste echte vriendin had ik toen ik 18 was ofzo, dus bijna 30 jaar geleden. Maar ik heb in mijn opvoeding met de paplepel meegekregen dat je een vrouw altijd netjes aan de deur moet afleveren.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:09 schreef Geralt het volgende:
Het enige wat mijn vrouw niet "mag" van mij is in het holst van de nacht alleen terug naar huis fietsen door een afgelegen gebied.
En dan niet zo zeer dat het niet mag, ze mag doen en laten wat ze wil, zij is mijn eigendom niet, maar meer dat ik het niet prettig/veilig vind en dan doorgaans voorstel om haar dan gewoon op te halen voor de veiligheid.
Zodat ze zeker veilig thuis komt.
Absoluut.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:10 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mijn eerste echte vriendin had ik toen ik 18 was ofzo, dus bijna 30 jaar geleden. Maar ik heb in mijn opvoeding met de paplepel meegekregen dat je een vrouw altijd netjes aan de deur moet afleveren.
Je gaat wel meteen naar extremen zoeken. Maar stel dat we in de club zijn en ik vind een andere vrouw leuk dan spreken we dat uit naar elkaar. Alleen als ik met haar wil zoenen wil mijn vrouw eerst even testenquote:Op zondag 28 juni 2026 18:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus als zij in haar reet geneukt wordt door een ander dan moet jij ook in je reet geneukt worden en dan tegelijkertijd ook nog, of hoe moet ik mij dit voorstellen?
Die krijg je van me, je hebt gelijkquote:
Dit gaat over mensen die bespreken in hoeverre mannen vrij mogen zijn en is een uitwisseling van ervaringen.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:18 schreef YoopY het volgende:
Na een beetje door dit topic te zijn gescrollt heb ik eigenlijk maar 1 vraag.
WAAR GAAT DIT OVER?
stelletje weirdo's
Slavernij is toch allang afgeschaft, of is dit weer een nieuwe trend? Komt een beetje over als die hele trad-wive golf.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:21 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dit gaat over mensen die bespreken in hoeverre mannen vrij mogen zijn en is een uitwisseling van ervaringen.
Mijn man hoort ook gewoon zich kuis te gedragen. Zeker als er andere vrouwen zijn. Alhamdoulilah.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:21 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dit gaat over mensen die bespreken in hoeverre mannen vrij mogen zijn en is een uitwisseling van ervaringen.
Niet compleet in het gareel hoor. Maar sommige beslissingen kun je beter niet door hen laten nemen. En er zijn echt veel mannen hoor die hier geen problemen mee hebben. Het is ook om vrouwen aan het denken te zetten om de bakens eens te verzetten. Natuurlijk sputteren de mannen even tegen, dat is nu eenmaal hun emotionele natuur, maar empathische aansturing werkt prima. Minder ruimte geven is ook ruimte winnen, nietwaar?quote:Op zondag 28 juni 2026 18:27 schreef YoopY het volgende:
[..]
Slavernij is toch allang afgeschaft, of is dit weer een nieuwe trend? Komt een beetje over als die hele trad-wive golf.
Dus de mannen waarover het hier gaat hebben niets te vertellen en moeten compleet in het gareel? Hoe dan? Welke vent leent zich voor zulke onzin?
Zo is dat, ik parkeer hem even in de keuken als er vriendinnen zijn, anders kwijlt ie heel het tapijt onder.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn man hoort ook gewoon zich kuis te gedragen. Zeker als er andere vrouwen zijn. Alhamdoulilah.
Nou ja, als het gaat om gewenst sociaal gedrag kan ik me er wel in vinden. Zaken verbieden of gericht sturen; dank je de koekoek. Maar de vrouw in mijn leven staat natuurlijk vrij om met goede argumenten te komen om gedrag te beïnvloeden.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:36 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Niet compleet in het gareel hoor. Maar sommige beslissingen kun je beter niet door hen laten nemen. En er zijn echt veel mannen hoor die hier geen problemen mee hebben. Het is ook om vrouwen aan het denken te zetten om de bakens eens te verzetten. Natuurlijk sputteren de mannen even tegen, dat is nu eenmaal hun emotionele natuur, maar empathische aansturing werkt prima. Minder ruimte geven is ook ruimte winnen, nietwaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |