Dat dusquote:Op zondag 28 juni 2026 13:34 schreef Hexagon het volgende:
Voor ieder van die zaken is een verbod belachelijk.
Het is geen verbod, maar man en vrouw zijn nu eenmaal anders van nature. Uiteindelijk ben ik wel degene die moet beslissen over zijn welzijn. En dan is enige afbakening en beperking van de opties het meest realistische om te doen, omdat het logisch nadenken door testosteron wordt gecompromiteerd. Ze zijn nu eenmaal iets agressiever.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:34 schreef Hexagon het volgende:
Voor ieder van die zaken is een verbod belachelijk.
Dat laaste is wel een vereiste idd. Maar zomaar een wedstrijd fluiten en leiding nemen vind ik niet geschikt voor ze. Het overwicht hebben bij een wedstrijd is belangrijk en als andere vrouwen je dat niet gunnen wordt het wel heel zwaar voor je als mannelijke arbiter. Misschien in de luwte beginnen met wat jeugdwedstrijden of bij de amateurs. Op het hoogste niveau wil je toch liever een vrouw zien.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:37 schreef D. het volgende:
Een topic om reacties uit te lokken?
[..]
Dat dus
Nouja, een voetbalwedstrijd fluiten dan niet, daar moet je papieren voor hebben
Dat is een beetje preken voor eigen parochie. Voor je het weet ontspoord zo'n topic in misandrie. Dat moet je zien te voorkomen. Ik wil graag verschillende inzichten horen over dit onderwerp. Dat past volgens mij beter bij Fok!quote:Op zondag 28 juni 2026 13:43 schreef Servicemonster het volgende:
Misschien een topic op Viva forum openen i.p.v. hier?
Jij hebt helemaal niets te beslissen over mijn welzijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
Uiteindelijk ben ik wel degene die moet beslissen voor zijn welzijn.
Mannen zijn nu eenmaal net kinderen en opvoeden blijft belangrijk. Ik doe dat ook voor mijn plezier hè, maar ik neem mijn rol als hoofd van het gezin serieus. Er kan ook van alles missgaan als zij vrij kunnen beslissen over zaken waar ze de mentale capaciteit niet voor hebben. Het is meer bezorgdheid. Waarom moet iedereen maar zelf kunnen beslissen? Er zijn toch ook regels van de maatschappij om je aan te houden? Daar doen we toch ook niet moeilijk over.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:51 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niets te beslissen over mijn welzijn.
Of wie z'n welzijn dan ook.
Damn, wat lees ik hier allemaal.
![]()
![]()
Lol wat.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:57 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Mannen zijn nu eenmaal net kinderen en opvoeden blijft belangrijk. Ik doe dat ook voor mijn plezier hè, maar ik neem mijn rol als hoofd van het gezin serieus. Er kan ook van alles missgaan als zij vrij kunnen beslissen over zaken waar ze de mentale capaciteit niet voor hebben. Het is meer bezorgdheid. Waarom moet iedereen maar zelf kunnen beslissen? Er zijn toch ook regels van de maatschappij om je aan te houden? Daar doen we toch ook niet moeilijk over.
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Het is geen verbod, maar man en vrouw zijn nu eenmaal anders van nature. Uiteindelijk ben ik wel degene die moet beslissen voor zijn welzijn. En dan is enige afbakening en beperking van de opties het meest realistische om te doen, omdat het logisch nadenken door testosteron wordt gecompromiteerd. Ze zijn nu eenmaal iets agressiever.
Ik denk dat je misschien iets te emotioneel reageert omdat het lastig is om in te zien dat serieus beperken soms beter kan zijn voor ons als mensheid. Ik zie mannen echt niet enkel als toyboys, voor de voortplanting of wat klusjes in huis. Dat mag allemaal wel van mij, maar geheel gelijke rechten en vrijheden vind ik echt te ver gaan. Gelijkwaardigheid is nog geen gelijkaardigheid. Ieder zijn eigen domein werkt veel beter. De afgelopen jaren zijn we veel te ver doorgeschoten met die emancipatie van mannen.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:59 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Ik laat het verder gaan. Niet serieus te nemen.
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:32 schreef Koekoekmakto het volgende:
- Alleen gaan winkelen?
- Alleen gaan sporten met vrouwen?
- Behandeld worden door een vrouwelijke arts?
- Een vrouwelijke leidinggevende hebben?
- Een voetbalwedstrijd fluiten?
- Op een feestje dansen met een andere vrouw man?
Nee, een dans met een andere man vind ik echt te ver gaan. Heb niets tegen die homo's hoor, maar ik hoef dat gedoe niet te zien in een club of op een feestje. Waarom moet dat altijd zo in your face beleden worden? Nu verschuift het topic weer naar dat onderwerp.quote:
Ah ja dan is het ineens anders..... Typisch weer....quote:Op zondag 28 juni 2026 14:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nee, een dans met een andere man vind ik echt te ver gaan. Heb niets tegen die homo's hoor, maar ik hoef dat gedoe niet te zien in een club of op een feestje. Waarom moet dat altijd zo in your face beleden worden? Nu verschuift het topic weer naar dat onderwerp.
Laat me raden: twee langbenige hooggehakte vrouwen die samen een sensuele lambada op de vloer leggen vind je dan zeker wel weer prima om te zien?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nee, een dans met een andere man vind ik echt te ver gaan. Heb niets tegen die homo's hoor, maar ik hoef dat gedoe niet te zien in een club of op een feestje. Waarom moet dat altijd zo in your face beleden worden? Nu verschuift het topic weer naar dat onderwerp.
Misschien enkel bij de polonaise en bij carnaval. Vooruit dan maar, zo star ben ik nu ook weer niet, want dat is tenminste een religieus feest.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ah ja dan is het ineens anders..... Typisch weer....
Dat vind ik stigmatiseren! Mensen mioet je niet onnodig seksualiseren. Als mannen zich decent en modest kleden heb ik er al minder moeite mee. Maar altijd zo bloot en extravagant. Ja, daar heb ik last van. Dat vind ik goorlapperij.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:17 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Laat me raden: twee langbenige hooggehakte vrouwen die samen een sensuele lambada op de vloer leggen vind je dan zeker wel weer prima om te zien?
Jij doet hetzelfde met je verhaal over twee dansendequote:Op zondag 28 juni 2026 14:24 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat vind ik stigmatiseren! Mensen mioet je niet onnodig seksualiseren. Als mannen zich decent en modest kleden heb ik er geen enkel probleem
Jemig je zou er een dagtaak aan hebben om bij al die onzedelijkheden de tv uit te zetten, je handen voor je kinderen hun ogen/oren te doenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:22 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Misschien enkel bij de polonaise en bij carnaval. Vooruit dan maar, zo star ben ik nu ook weer niet, want dat is tenminste een religieus feest.
Typisch weer? Vind jij het dan zo normaal dat een man met een man danst? Laat jij je kinderen daarnaar kijken?
Mag je ook in haar tieten knijpen op random momenten?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:08 schreef Geralt het volgende:
Ik mag alles van bovenstaand lijstje van mijn vrouw en ik zou ook niet weten waarom niet.
Zal vast weer een cultuurdingetje zijn. Geen probleem hoor, over 500 jaar zijn jullie net zo ver als ons.
Dank je wel voor de bijval! Mannen moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden anders gaat de hele wereld naar de ratsmodee!quote:Op zondag 28 juni 2026 14:31 schreef Filosoofert het volgende:
Maar iedere mening moet kunnen mensen! Graag serieus blijven jullie vergallen dit topic!
Ja, zag 2 bro's op YouTube praten over wat zij vrouwen toestaan. Dat kan ik ook, dacht ik. Ben nog op zoek naar een helleveeg om een podcastje mee te starten. Iemand?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:33 schreef summer2bird het volgende:
Is dit naar aanleiding van dat filmpje wat rond ging?
Wat is een helleveeg?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:36 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ja, zag 2 bro's op YouTube praten over wat zij vrouwen toestaan. Dat kan ik ook, dacht ik. Ben nog op zoek naar een helleveeg om een podcastje mee te starten. Iemand?
Een Kol, Furie, Duivelin, Heks, Serpent, Haaibaai. Iemand met pit en stevige uitspraken om clicks en traffic mee te kunnen genereren.quote:
Zo heel erg in de Here is hij echt niet. Anders stond zijn internet op zondag wel uit. Ik vermoed eerder een niet zo beste poging om te trollen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jemig je zou er een dagtaak aan hebben om bij al die onzedelijkheden de tv uit te zetten, je handen voor je kinderen hun ogen/oren te doen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mag je ook in haar tieten knijpen op random momenten?
quote:Op zondag 28 juni 2026 14:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Een Kol, Helse furie, Duivelin, Heks, Serpent, Haaibaai
Iedere bespreking die niet bevalt kun je wel trollen noemen. Dit is een serieus gesprek in hoeverre mannen zelfstandig dingen mogen ondernemen. Je ziet wat er wereldwijd van is gekomen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:39 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Zo heel erg in de Here is hij echt niet. Anders stond zijn internet op zondag wel uit. Ik vermoed eerder een niet zo beste poging om te trollen.
Thafuqquote:Op zondag 28 juni 2026 13:57 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Mannen zijn nu eenmaal net kinderen en opvoeden blijft belangrijk. Ik doe dat ook voor mijn plezier hè, maar ik neem mijn rol als hoofd van het gezin serieus. Er kan ook van alles missgaan als zij vrij kunnen beslissen over zaken waar ze de mentale capaciteit niet voor hebben. Het is meer bezorgdheid. Waarom moet iedereen maar zelf kunnen beslissen? Er zijn toch ook regels van de maatschappij om je aan te houden? Daar doen we toch ook niet moeilijk over.
Haha als ik anoniem kan primaquote:Op zondag 28 juni 2026 14:36 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ja, zag 2 bro's op YouTube praten over wat zij vrouwen toestaan. Dat kan ik ook, dacht ik. Ben nog op zoek naar een helleveeg om een podcastje mee te starten. Iemand?
Tuurlijk. Kunnen we regelen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Haha als ik anoniem kan prima
Er was naar aanleiding van dat stuk ook een stuk in de krant erover gemaakt. 2 paginas, en maar dom gelul. Geen enkel vrouw ook aan het woord laten alleen mannen die hun mening erover doen
En maar afvragen waarom alle vrouwen tegenwoordig gillend wegrennen
Mijn man heb ik nu buiten aan de regenpijp vastzitten. Ik laat hem over een uurtje naar binnen voor het maken van het avondeten. Daarna mag ie naar de kelder om wat te spelen met lego. Ik laat hem nog niet online gaan. Straks krijgt ie nog ideeen over zelfsttandigheid, vrije keuze en ontwikkelt hij zich richting gecentreerde grootsheidswaanzin. Dat wil ik echt voorkomen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:46 schreef Droopie het volgende:
Deze moderator gaat F1 kijken.
Ga niet lopen gallen om het topic te verzieken, geld voor TS en de users.
Vind je het topic niets, ga naar het F1 topic of lekker naar buiten (mits het van je vrouw mag).
De mijne moet enkel zedig gekleed gaan. Hoe hij dat doet is aan hem. Dat stukje vrijheid heb ik hem inmiddels gegeven. Maar hij mag niet naar het strand met een ontbloot bovenlijf en een short. Zijn lichaam laten bekijken is iets tussen hem en mij en niet voor een ander.quote:
En wat doe je zelf?quote:Op zondag 28 juni 2026 15:21 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
De mijne moet enkel zedig gekleed gaan. Hoe hij dat doet is aan hem. Dat stukje vrijheid heb ik hem inmiddels gegeven. Maar hij mag niet naar het strand met een ontbloot bovenlijf en een short. Zijn lichaam laten bekijken is iets tussen hem en mij en niet voor een ander.
Who cares, andersom worden die vragen ook nooit gesteldquote:Op zondag 28 juni 2026 15:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat doe je zelf?
Lig jij wel in bikini?
Ik hoop maar dat je een matige act bent.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:21 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
De mijne moet enkel zedig gekleed gaan. Hoe hij dat doet is aan hem. Dat stukje vrijheid heb ik hem inmiddels gegeven. Maar hij mag niet naar het strand met een ontbloot bovenlijf en een short. Zijn lichaam laten bekijken is iets tussen hem en mij en niet voor een ander.
Ja oke je bent een act.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:58 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Mijn man heb ik nu buiten aan de regenpijp vastzitten. Ik laat hem over een uurtje naar binnen voor het maken van het avondeten. Daarna mag ie naar de kelder om wat te spelen met lego. Ik laat hem nog niet online gaan. Straks krijgt ie nog ideeen over zelfsttandigheid, vrije keuze en ontwikkelt hij zich richting gecentreerde grootsheidswaanzin. Dat wil ik echt voorkomen.
Ik lig zeker in bikini, maar zijn lichaam mag je niet seksualiseren. Gewoon niet. Al die vrouwen die daarnaar kijken is niet zoals het hoort. Bovendien moet hij ook in het zicht blijven liggen op het strand om te voorkomen dat hij zomaar geintimideerd gaat worden door een groepje sissende vrouwen. Het is mijn taak om hem daarvoor te beschermen.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat doe je zelf?
Lig jij wel in bikini?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |