Deze agressie is precies wat we willen voorkomen en geeft aan dat je niet vroeg genoeg kan beginnen met afbakening.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:37 schreef halfway het volgende:
Uiteindelijk ben ik wel degene die moet beslissen over zijn welzijn
?????????
Op dit punt had ik je dus van de flat geflikkerd.
Wat slecht dit soort opmerkingen. Ik ga een topic verder kijken.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Zo is dat, ik parkeer hem even in de keuken als er vriendinnen zijn, anders kwijlt ie heel het tapijt onder.
Ik noem het preventie.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Deze agressie is precies wat we willen voorkomen en geeft aan dat je niet vroeg genoeg kan beginnen met afbakening.
Kijk aan, dat klinkt als jezelf openstellen voor wat bijschaven. Gerichte bijsturing is in ieders belang. Soms zie je niet direct waarom, maar onder leiding van een vrouw wordt je wereld mooier. Minder agressief, competitief, meer communicatief en coöperatiefquote:Op zondag 28 juni 2026 18:39 schreef YoopY het volgende:
[..]
Nou ja, als het gaat om gewenst sociaal gedrag kan ik me er wel in vinden. Zaken verbieden of gericht sturen; dank je de koekoek. Maar de vrouw in mijn leven staat natuurlijk vrij om met goede argumenten te komen om gedrag te beïnvloeden.
Mannen zouden dit eens over vrouwen posten, dan is FOK!, nee heel de wereld te kleinquote:Op zondag 28 juni 2026 13:57 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Mannen zijn nu eenmaal net kinderen en opvoeden blijft belangrijk. Ik doe dat ook voor mijn plezier hè, maar ik neem mijn rol als hoofd van het gezin serieus. Er kan ook van alles missgaan als zij vrij kunnen beslissen over zaken waar ze de mentale capaciteit niet voor hebben. Het is meer bezorgdheid. Waarom moet iedereen maar zelf kunnen beslissen? Er zijn toch ook regels van de maatschappij om je aan te houden? Daar doen we toch ook niet moeilijk over.
Mensen vermoorden? Om bruut geweld tegen te gaan moet je soms stevig beperken. Is niet leuk, maar mannen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen. Je bewijst enkel het hele punt van het topic.quote:
Im dit topic bespreken we wat mannen mogen en wisselen we ervaringen uit.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Begrijp nog steeds helemaal niets van dit topic.
Aha. Nou, ik mag alles en ook weer niets.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:56 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Im dit topic bespreken we wat mannen mogen en wisselen we ervaringen uit.
Dit zeggen mannen niet over vrouwen.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Zo is dat, ik parkeer hem even in de keuken als er vriendinnen zijn, anders kwijlt ie heel het tapijt onder.
Ik wel.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Zoals het hoortquote:Op zondag 28 juni 2026 19:00 schreef Ole het volgende:
Mijn broer zit behoorlijk onder de plak hoor! Mag pas de deur uit als hij het hele huis heeft gedweild, gekookt heeft en zijn geld gedeeld heeft met schoonzus!
Mag jij wel alles?quote:
Niet iedereen is man onder de mannen of vrouw onder de vrouwen. Enig gebrek aan inzicht 'from the other side' blijf je houden.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit zeggen mannen niet over vrouwen.
Dat is niet lief.
Ik heb geen relatie. Wel huisgenoot en vooral het alleen over straat op bepaalde plekken maakt hij zich zorgen. Dat is trouwens wederzijds met zijn werk ook.quote:
Klopt en nu?quote:Op zondag 28 juni 2026 18:51 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Mensen vermoorden? Om bruut geweld tegen te gaan moet je soms stevig beperken. Is niet leuk, maar mannen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen. Je bewijst enkel het hele punt van het topic.
Klinkt redelijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie. Wel huisgenoot en vooral het alleen over straat op bepaalde plekken maakt hij zich zorgen. Dat is trouwens wederzijds met zijn werk ook.
Verder geen probleem hoor, ik vind het een grappig topic, en misschien zijn mannen net zo grof in hun grappen, maar voor het weetquote:Op zondag 28 juni 2026 19:10 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor. Mijn excuses. Ik wil echt niet meewerken aan een toxische anti-mannen cultuur die zomaar in pyramide van geweld kan oplopen tot homicide. Dan ben je mede een onderdeel van het probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Feministen hè.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Vind ik ook lief en fijn. Kan hem altijd bellen ook als ik me niet veilig voel.quote:
Nu ga ik ervoor zorgen dat vrouwen niet van flatgebouwen worden geflikkerd cool guy.quote:
Wat @Lenny77 ergens gepost heeft. Vervang het woord 'man' door vrouw..quote:Op zondag 28 juni 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Links-progressief en humor is het toch altijd net niet hè.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |