Is allemaal AIquote:
Net als jij, ik snap.quote:
quote:
Jij hallucineert dus ook regelmatig, verklaart ineens zoveel ditquote:
ChocoFAInquote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hallucineert dus ook regelmatig, verklaart ineens zoveel dit
Dat gaat weer een beetje te ver voor mij.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:41 schreef chufi het volgende:
Niets meer geloven dan hoef jeje ook niet druk te maken
Misschien wordt hij er wel blij van als je likt?quote:
Gebruik je gezond verstand ... en als je van iets niets af weet dan pas niet geloven danquote:Op zondag 28 juni 2026 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat gaat weer een beetje te ver voor mij.
quote:
Hij Manquote:
Meester van het Universum?quote:
Ja en Dolf kwam ook even langsquote:
Geinig, hoe was de film?quote:
Heel tof, vaak echt hilarisch, en natuurlijk de hints naar de oude serie waren leuk.quote:
Slechte recensies zie je wel vaker waarvan ik dan denk, zeur niet zo mensen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel tof, vaak echt hilarisch, en natuurlijk de hints naar de oude serie waren leuk.
Snap de slechte recensies echt niet
Oh en goed dat je je vermaakt heb ermee.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel tof, vaak echt hilarisch, en natuurlijk de hints naar de oude serie waren leuk.
Snap de slechte recensies echt niet
Ik begin me zorgen te maken..quote:Op zondag 28 juni 2026 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebruik je gezond verstand ... en als je van iets niets af weet dan pas niet geloven dan
Zal niet lang duren, dit was 1 van de laatste kansen om hem nog te zien.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slechte recensies zie je wel vaker waarvan ik dan denk, zeur niet zo mensen.
Klinkt leuk iig, ik ga hem zeker kijken zodra ie ergens bij een streamsite verschijnt.
Leuk, is echt wel een tekenfilm geweest die ik vroeger tof vond dus erg benieuwd naar de film en wat ze er van gemaakt hebben, trailers vond ik al geinig.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal niet lang duren, dit was 1 van de laatste kansen om hem nog te zien.
Die tekenfilm keek ik ook, en de film uit 1987quote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk, is echt wel een tekenfilm geweest die ik vroeger tof vond dus erg benieuwd naar de film en wat ze er van gemaakt hebben, trailers vond ik al geinig.
een kip is geen musquote:
Genoeg water blijven drinken!quote:
Sorry, ik speel niet met AIquote:
Dan speel ik wel met mezelf.quote:
Oeh.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik doe het niet ...........quote:
Ik wil 'm ook zienquote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk, is echt wel een tekenfilm geweest die ik vroeger tof vond dus erg benieuwd naar de film en wat ze er van gemaakt hebben, trailers vond ik al geinig.
Dat denk ik ook. Maar best een lastige wedstrijd.quote:
Ja ik ook ... mijn slaap ritme is momenteel toch al naar de klotenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar best een lastige wedstrijd.
En een klote tijd maar ik ga wel proberen te kijken.
quote:
Glaswol.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben schildpadden ook isolatie oid onder hun "dak" ?
#durftevragen
Oh, ik dacht eendenveren ......quote:
De jouwe ook al?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook ... mijn slaap ritme is momenteel toch al naar de kloten
Een schildpad met eendendons.quote:
Dat zou die schildpad wel willen.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Niet van die schattige blauwe parkietenveertjes?
Nou nee, die heeft liever kwaliteit, dus gans,quote:Op zondag 28 juni 2026 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou die schildpad wel willen.
Teruggevonden,quote:Op zondag 28 juni 2026 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool, er zijn 6 originele BF 109's terug gevonden. Deze werden gebruik voor de opnames voor de film the battle of Brittan.
Moet alleen nog een beetje aan gesleuteld worden.![]()
[ afbeelding ]
Eén vd stuntpiloten heeft ze meegenomen naar de USA en in een schuur gezet.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teruggevonden,
blijft raar dat zoiets zolang 'mist'....
Las het jaquote:Op maandag 29 juni 2026 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén vd stuntpiloten heeft ze meegenomen naar de USA en in een schuur gezet.
Dan ruim je je schuur te vaak op hequote:Op maandag 29 juni 2026 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
Dat kom ik nou nooit tegen als ik de schuur opruim
Dat snap ik dus niet, nooit meer in die schuur geweestquote:Op maandag 29 juni 2026 00:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kwam een keer in een tuin, met achterin een schuur die zo overwoekerd was dat je hem niet meer zag.
Toen ik die begroeiing helemaal verwijderd had zag ik in de schuur een oude motor en allerlei gereedschap enzo. De eigenaar was al 20 jaar dood, en er was nooit meer iemand in die schuur geweest.
De bewoonster had daar niets te zoeken. De schuur was min of meer het domein van haar overleden echtgenoot.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, nooit meer in die schuur geweest
Dan nog, op het moment dat die dood is blijft die schuur bestaan. Dan ga je toch kijken etc.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De bewoonster had daar niets te zoeken. De schuur was min of meer het domein van haar overleden echtgenoot.
Ja, dat zou ik ook doen. En de spullen, of in elk geval het meeste, wegdoen.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog, op het moment dat die dood is blijft die schuur bestaan. Dan ga je toch kijken etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |