Is allemaal AIquote:
Net als jij, ik snap.quote:
quote:
Jij hallucineert dus ook regelmatig, verklaart ineens zoveel ditquote:
ChocoFAInquote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hallucineert dus ook regelmatig, verklaart ineens zoveel dit
Dat gaat weer een beetje te ver voor mij.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:41 schreef chufi het volgende:
Niets meer geloven dan hoef jeje ook niet druk te maken
Misschien wordt hij er wel blij van als je likt?quote:
Gebruik je gezond verstand ... en als je van iets niets af weet dan pas niet geloven danquote:Op zondag 28 juni 2026 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat gaat weer een beetje te ver voor mij.
quote:
Hij Manquote:
Meester van het Universum?quote:
Ja en Dolf kwam ook even langsquote:
Geinig, hoe was de film?quote:
Heel tof, vaak echt hilarisch, en natuurlijk de hints naar de oude serie waren leuk.quote:
Slechte recensies zie je wel vaker waarvan ik dan denk, zeur niet zo mensen.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel tof, vaak echt hilarisch, en natuurlijk de hints naar de oude serie waren leuk.
Snap de slechte recensies echt niet
Oh en goed dat je je vermaakt heb ermee.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel tof, vaak echt hilarisch, en natuurlijk de hints naar de oude serie waren leuk.
Snap de slechte recensies echt niet
Ik begin me zorgen te maken..quote:Op zondag 28 juni 2026 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebruik je gezond verstand ... en als je van iets niets af weet dan pas niet geloven dan
Zal niet lang duren, dit was 1 van de laatste kansen om hem nog te zien.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slechte recensies zie je wel vaker waarvan ik dan denk, zeur niet zo mensen.
Klinkt leuk iig, ik ga hem zeker kijken zodra ie ergens bij een streamsite verschijnt.
Leuk, is echt wel een tekenfilm geweest die ik vroeger tof vond dus erg benieuwd naar de film en wat ze er van gemaakt hebben, trailers vond ik al geinig.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal niet lang duren, dit was 1 van de laatste kansen om hem nog te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |