Lol.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou misschien denken; gaatjes boren in dat schild, mja als het gaat regenen ....
Bedoel je om warmte vast te houden in het lichaam?quote:Op zondag 28 juni 2026 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben schildpadden ook isolatie oid onder hun "dak" ?
#durftevragen
Ik dacht eerder dat de warmte niet zo hard binnen komt door de isolatie.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedoel je om warmte vast te houden in het lichaam?
Ja. Net als veel andere dieren.
Een klein beetje. Het raam staat open maar het is hier in huis nog steeds 29,5C.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
Iedereen een beetje afgekoeld? Wat een vieze plakkerige nacht was het, ook omdat ramen dicht moesten blijven ivm regen en onweer en wind.
Het duurt allemaal iets langer ...quote:Op zondag 28 juni 2026 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat de warmte niet zo hard binnen komt door de isolatie.
Oh zo.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat de warmte niet zo hard binnen komt door de isolatie.
Dat gaat ook niet hard naar beneden dan, hier in de woonkamer was het gister 34 graden en nu 27. Het waait nog steeds flink door hier, vanaf 6 uur vanochtend staat alles tegen elkaar open om die hitte eruit te krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een klein beetje. Het raam staat open maar het is hier in huis nog steeds 29,5C.
Ik weet niet hoe Maily het bedoelde, ik had dit idee dan weer in mijn hoofd.quote:
Dat kan en dan ook weer langer voordat het weg is.....quote:
Om te koelen ...quote:Op zondag 28 juni 2026 19:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedoel je om warmte vast te houden in het lichaam?
Ja. Net als veel andere dieren.
Ja dat bedoel ik ....quote:Op zondag 28 juni 2026 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan en dan ook weer langer voordat het weg is.....
Ok ok...quote:
Zegt mij niets ....quote:Op zondag 28 juni 2026 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Is dat trouwens weer een nieuw woord, hittekoepel? Ik had daar tot afgelopen week nog nooit van gehoord.
Ik zie het nu af en toe voorbij komen als ik iets kijk over het weer.quote:
Niet alles geloven met die videosquote:Op zondag 28 juni 2026 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie het nu af en toe voorbij komen als ik iets kijk over het weer.
quote:
Niet snel, maar als het gebeurt zoeken ze schaduw of water op. Em soms graven ze zich in.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Maily het bedoelde, ik had dit idee dan weer in mijn hoofd.
Maar goed, voornamelijk om warmte vast te houden, raken ze dan niet oververhit soms?
Doe ik ook niet, zag ineens dat woord voorbij komen en dacht, wtf, weer een nieuw woord verzonnen en dit keer voor warm weer boven het land.quote:
Gelukkig dan maar, dat dat niet snel gebeurt en de rest klinkt wel logisch voor als ze het te warm krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet snel, maar als het gebeurt zoeken ze schaduw of water op. Em soms graven ze zich in.
quote:
quote:
Ga lekker kijken en zie?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |