Dat zou die schildpad wel willen.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Niet van die schattige blauwe parkietenveertjes?
Nou nee, die heeft liever kwaliteit, dus gans,quote:Op zondag 28 juni 2026 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou die schildpad wel willen.
Teruggevonden,quote:Op zondag 28 juni 2026 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool, er zijn 6 originele BF 109's terug gevonden. Deze werden gebruik voor de opnames voor de film the battle of Brittan.
Moet alleen nog een beetje aan gesleuteld worden.![]()
[ afbeelding ]
Eén vd stuntpiloten heeft ze meegenomen naar de USA en in een schuur gezet.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teruggevonden,
blijft raar dat zoiets zolang 'mist'....
Las het jaquote:Op maandag 29 juni 2026 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén vd stuntpiloten heeft ze meegenomen naar de USA en in een schuur gezet.
Dan ruim je je schuur te vaak op hequote:Op maandag 29 juni 2026 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
Dat kom ik nou nooit tegen als ik de schuur opruim
Dat snap ik dus niet, nooit meer in die schuur geweestquote:Op maandag 29 juni 2026 00:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kwam een keer in een tuin, met achterin een schuur die zo overwoekerd was dat je hem niet meer zag.
Toen ik die begroeiing helemaal verwijderd had zag ik in de schuur een oude motor en allerlei gereedschap enzo. De eigenaar was al 20 jaar dood, en er was nooit meer iemand in die schuur geweest.
De bewoonster had daar niets te zoeken. De schuur was min of meer het domein van haar overleden echtgenoot.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, nooit meer in die schuur geweest
Dan nog, op het moment dat die dood is blijft die schuur bestaan. Dan ga je toch kijken etc.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De bewoonster had daar niets te zoeken. De schuur was min of meer het domein van haar overleden echtgenoot.
Ja, dat zou ik ook doen. En de spullen, of in elk geval het meeste, wegdoen.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog, op het moment dat die dood is blijft die schuur bestaan. Dan ga je toch kijken etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |