Heb op FOK! gestaan:quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja he, en voor vanavond geven ze onweer af, ben benieuwd hoe laat het komt
quote:
Kan het weer even afkoelen, ook goed voor de plantjesquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:24 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Kan 21.00 zijn, maar om 3 uur 's nachts is ook goed mogelijk. Misschien als je geluk hebt allebei.
Boven Noord-Holland. En inmiddels ook deels boven Friesland.quote:
Het is in zholland een vieze plakbendequote:
Alweer, door die geweldige weermodellen berekeningen, die van gaan kant kloppen.quote:
Denk dat ze gewoon dingen verzinnen voor extra views.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Alweer, door die geweldige weermodellen berekeningen, die van gaan kant kloppen.
Die staan op zolder 😱quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan het weer even afkoelen, ook goed voor de plantjes
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:33 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het is in zholland een vieze plakbende
al de bewolking is nu weg, zonnetje staat lekker te branden.quote:
Ha, hier waren alle Bieb vestigingen dicht. Uit veiligheid voor medewerkers, vrijwilligers en bezoekers.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Op https://www.koelplekje.nl/ kan je op de kaart zien welke koelteplekken de gemeente heeft voor bewoners die het thuis niet meer onder de 30 graden krijgen. Daar heb ik de hele dag gezeten, in de bibliotheek. Heerlijk koel, stripboeken en tijdschriften lezen, wat kletsen, op de computer. Maar om vier uur moest iedereen er uit, ook een man van dik in de tachtig. Hup de oven in. Er waaide een allerminst verkoelend windje, het leek niet op een f”ohn, het leek op een verfafbrander.
Die koelteplekken zijn vast een succes![]()
als mensen op het heetst van de dag de deur weer uitgezet worden.
Gemeenten melden zelf plekken aan…
Vergeet het zuipen nietquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:13 schreef dick_laurent het volgende:
Ik loop de hele winter in een dikke gevoerde joggingbroek lol.
Maar ik ben ook een pauper thuiswerker.![]()
Ik doe nu ook oprecht alleen een tshirt aan als ik een meeting heb... verder gewoon de hele dag koos tshirtloos in zn boxershort achter de computer.
[ afbeelding ]
West-Friesland ook. Mijn ouders hebben alles open gegooid, wat qua temperatuur ook wel kan. Maar de luchtvochtigheid is binnen gestegen naar 77%. Ik krijg het er nog niet bij ze in waarom het nou toch zo benauwd is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:33 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het is in zholland een vieze plakbende
Ook handig omdat je verdamper dan beter kan drogen = minder kans op vieze airco luchtjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:23 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Handig ook, geen tijd om te wennen enzo... Dit is de reden dat ik de airco in de auto een kwartier voor bestemming uitzet, kan ik beetje wennen aan de hitte die ik te verduren krijg als ik uitstap.
Alles is super: superhittegolf, super el niño, supercel. Zelfs het resultaat achteraf is superkut.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon dingen verzinnen voor extra views.
Supercel des doods omg!!!
Het frustrerende van ergens verkoeling zoeken is dat je daarna weer je eigen hete huis in moet. Dan blijf ik serieus liever maar gewoon thuis zitten, zodat je dat nare contrast niet hebt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Op https://www.koelplekje.nl/ kan je op de kaart zien welke koelteplekken de gemeente heeft voor bewoners die het thuis niet meer onder de 30 graden krijgen. Daar heb ik de hele dag gezeten, in de bibliotheek. Heerlijk koel, stripboeken en tijdschriften lezen, wat kletsen, op de computer. Maar om vier uur moest iedereen er uit, ook een man van dik in de tachtig. Hup de oven in. Er waaide een allerminst verkoelend windje, het leek niet op een f”ohn, het leek op een verfafbrander.
Die koelteplekken zijn vast een succes![]()
als mensen op het heetst van de dag de deur weer uitgezet worden.
Gemeenten melden zelf plekken aan…
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het frustrerende van ergens verkoeling zoeken is dat je daarna weer je eigen hete huis in moet. Dan blijf ik serieus liever maar gewoon thuis zitten, zodat je dat nare contrast niet hebt.
Die koelteplekken prima, maar eigenlijk zou je mogelijkheid moeten hebben tot overnachten ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |