Herfstquote:
Dit zijn toch min of meer perfecte zomerdagen.quote:
Heerlijk. Kom maar op.quote:
Maar die was verre van lekker, ja lekker klefquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja met fietsen heb je lekker briesje :-D
Ik hoop er zo op..quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
De eerste onweersbuien zijn bij Parijs ontstaan, afwachten wat dit verder gaat doen
Pow, die waaiert deels over ons heen aan de rechterkant. Boven ons nog strakblauwquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stap in de auto en rij naar Meppel. En stream het gelijk voor ons.
Jup, ben ze in de gaten aan het houden. Is lekker aan het activerenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
De eerste onweersbuien zijn bij Parijs ontstaan, afwachten wat dit verder gaat doen
Waar zit je ongeveer?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heerlijk. Kom maar op.
Ik hoorde volgens mij wat gedonder net, maar weet het niet zeker.
Noorden. Ik hoor het luid en duidelijk nu.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Waar zit je ongeveer?
Vgm is het momenteel nog nihil.
De HARMONIE geeft wel weer wat hoop voor vannacht, er lijkt zich toch wat te ontwikkelen weer
[ afbeelding ]
Kermisproletenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:45 schreef Zipportal het volgende:
Assen krijgt straks een beste bui als het goed is. Er is een live stream van de stad.
https://www.rtvdrenthe.nl/tv/tv-drenthe/live
wind staat niet goedquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:47 schreef DemonRage het volgende:
Op de satellietbeelden is al de hele dag te zien dat op best veel plaatsen buien proberen te ontstaan en dat het dan niet lukt.
Ik heb te veel bier op.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:20 schreef Frutsel het volgende:
Is het al ergens te volgen?
Is @:Nattekat al onderweg naar het omgevallen tuinstoeltje van Venlo of zijn er dashcambeelden van zware hagelstenen die door een Nederlandse voorruit vallen?
Diep in de nacht daar hebben we niks aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:50 schreef DemonRage het volgende:
Het Zwitserse nowcast model laat een dikke squall line ontstaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |