Akkoordquote:
Ja maar dan krijg je dus een moment dat je airco het ook niet meer genoeg kan koelen binnen ;-).quote:
Raar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Mijn ouders hebben een airco in de woonkamer maar gebruiken deze enkel om te verwarmen in de winter.
Ze weigeren dat ding te gebruiken in de zomer
Ik kende die site nietquote:
Al die mannen met vriendinnen kijken geen wedstrijden meerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als je een vriendin hebt en je wilt even op StripChat rondhangen wel.
Maar ja dat is nvt voor FOK!ers.
Dan hang ik er een airco bijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je dus een moment dat je airco het ook niet meer genoeg kan koelen binnen ;-).
Milieubewuste lui?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Mijn ouders hebben een airco in de woonkamer maar gebruiken deze enkel om te verwarmen in de winter.
Ze weigeren dat ding te gebruiken in de zomer
Akkoordquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
Het was wel een post richting jou overigens @:pisces29 dus graag nog even kijken
Goed zoeken, hebben ze zelfs een AI tool voorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kende die site niet
Maar wat een lelijke draken
Vet zwijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke magnum ga ik eens nemen
bruine chocolade met nootjes
witte chocolade
[poll=10071]
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nogal. Ik weiger dus ook daar op bezoek te gaan met deze temperaturen.
Wordt dus bruine chocolade met nootjes. Dachten jullie echt dat ik met de 2 andere opties ging rekening houdenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke magnum ga ik eens nemen
bruine chocolade met nootjes
witte chocolade
[poll=10071]
Nee maar ze vinden het niet nodig zeggen ze.quote:
Met stroopwafel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke magnum ga ik eens nemen
bruine chocolade met nootjes
witte chocolade
[poll=10071]
En ze hebben niet een appartement op de begane grond?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Mijn ouders hebben een airco in de woonkamer maar gebruiken deze enkel om te verwarmen in de winter.
Ze weigeren dat ding te gebruiken in de zomer
Had ik het toch goedquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wordt dus bruine chocolade met nootjes. Dachten jullie echt dat ik met de 2 andere opties ging rekening houden
Heb je het over je moeder?quote:
Vies varken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wordt dus bruine chocolade met nootjes. Dachten jullie echt dat ik met de 2 andere opties ging rekening houden
@Lenny77 is vertrouwenspersoonquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik verleen geestelijke bijstand op Fok!
Vrijstaande woning uit de jaren 70 ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ze hebben niet een appartement op de begane grond?
die zie ik nu pas op mijn streamquote:
Soortgelijk wel met mijn ouders hier. Dus ik ga ook niet op bezoek met deze temperaturen idd. Blijven ze maar lekker eigenwijs, maar eigen schuld dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee maar ze vinden het niet nodig zeggen ze.
Zal wellicht ook een centenkwestie zijn. Klotst tegen de plinten omhoog maar te beroerd dat ding aan te zetten.
In de winter stoken ze overigens wel naar 23 graden
Hier ook, maar ik kijk dan ook bij de Belg.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Weinig commentaar op de commentator hierzo voor de verandering
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |