Vies varken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wordt dus bruine chocolade met nootjes. Dachten jullie echt dat ik met de 2 andere opties ging rekening houden
@Lenny77 is vertrouwenspersoonquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik verleen geestelijke bijstand op Fok!
Vrijstaande woning uit de jaren 70 ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ze hebben niet een appartement op de begane grond?
die zie ik nu pas op mijn streamquote:
Soortgelijk wel met mijn ouders hier. Dus ik ga ook niet op bezoek met deze temperaturen idd. Blijven ze maar lekker eigenwijs, maar eigen schuld dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee maar ze vinden het niet nodig zeggen ze.
Zal wellicht ook een centenkwestie zijn. Klotst tegen de plinten omhoog maar te beroerd dat ding aan te zetten.
In de winter stoken ze overigens wel naar 23 graden
Hier ook, maar ik kijk dan ook bij de Belg.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Weinig commentaar op de commentator hierzo voor de verandering
Pak gewoon een perenijsje, dat is slechts 50kcal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke magnum ga ik eens nemen
bruine chocolade met nootjes
witte chocolade
[poll=10071]
Dan kan je er zelfs 3 nemenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pak gewoon een perenijsje, dat is slechts 50kcal.
Volgens mij kijkt bijna iedereen hier op de Belg? Sowieso weinig commentaar op het commentaar dit WK.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik kijk dan ook bij de Belg.
Nee hoor, blijf zelf bij NPOquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt bijna iedereen hier op de Belg? Sowieso weinig commentaar op het commentaar dit WK.
Nee die ook niet.quote:
Wel tegen Egyptequote:
Filip Joos, samen met Peter Vandenbempt de beste commentator van Vlaanderenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Die commentator op de Belg bij Senegal-Irak is hard op weg om mijn lievelingscommentator te worden.
Vandenbempt was pas bij de slimste mens ter wereldquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Filip Joos, samen met Peter Vandenbempt de beste commentator van Vlaanderen
Niet zo gek als je als coach je B-team opstelt zonder de vaste klanten.quote:
Mwah. Messi zonder de Paul is ook brandhout.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Noorwegen zonder Haaland is Argentinië zonder Messi. Brandhout.
In alle andere gevallen zijn ook Ghana en Portugal door.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Als vannacht Uruguay wint van Spanje en Iran wint van Egypte, dan is Senegal nog niet door.
In alle andere gevallen wel
Alleen als ze allebei niet winnen toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Als vannacht Uruguay wint van Spanje en Iran wint van Egypte, dan is Senegal nog niet door.
In alle andere gevallen wel
DE @Paulquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah. Messi zonder de Paul is ook brandhout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |