Pak gewoon een perenijsje, dat is slechts 50kcal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke magnum ga ik eens nemen
bruine chocolade met nootjes
witte chocolade
[poll=10071]
Dan kan je er zelfs 3 nemenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pak gewoon een perenijsje, dat is slechts 50kcal.
Volgens mij kijkt bijna iedereen hier op de Belg? Sowieso weinig commentaar op het commentaar dit WK.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik kijk dan ook bij de Belg.
Nee hoor, blijf zelf bij NPOquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt bijna iedereen hier op de Belg? Sowieso weinig commentaar op het commentaar dit WK.
Nee die ook niet.quote:
Wel tegen Egyptequote:
Filip Joos, samen met Peter Vandenbempt de beste commentator van Vlaanderenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Die commentator op de Belg bij Senegal-Irak is hard op weg om mijn lievelingscommentator te worden.
Vandenbempt was pas bij de slimste mens ter wereldquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Filip Joos, samen met Peter Vandenbempt de beste commentator van Vlaanderen
Niet zo gek als je als coach je B-team opstelt zonder de vaste klanten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |