abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221160119
te laat klaargelegd
pi_221160121
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:42 schreef Coco het volgende:

[..]
Komt omdat er door het slotje werd gepost.
Het zal @GGMM eens niet zijn.
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 22:43:32 #28
35723 crew  GGMM
pi_221160122
Het was wel een post richting jou overigens @Pisces29 dus graag nog even kijken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:43:38 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221160124
Mijn ouders hebben een airco in de woonkamer maar gebruiken deze enkel om te verwarmen in de winter.
Ze weigeren dat ding te gebruiken in de zomer :')
pi_221160125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
Is daar iets mis mee?

Zeker als het in een 'apart gedeelte' staat
Als je een vriendin hebt en je wilt even op StripChat rondhangen wel.
Maar ja dat is nvt voor FOK!ers.
pi_221160126
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
Niet stiekem spieken @:pisces29
Akkoord
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221160128
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:41 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Liever buiten dan binnen.
Ja maar dan krijg je dus een moment dat je airco het ook niet meer genoeg kan koelen binnen ;-).
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 juni 2026 @ 22:44:19 #33
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221160129
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Mijn ouders hebben een airco in de woonkamer maar gebruiken deze enkel om te verwarmen in de winter.
Ze weigeren dat ding te gebruiken in de zomer :')
Raar.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 22:44:25 #34
35723 crew  GGMM
pi_221160130
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
StripChat
Ik kende die site niet

Maar wat een lelijke draken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221160131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Als je een vriendin hebt en je wilt even op StripChat rondhangen wel.
Maar ja dat is nvt voor FOK!ers.
Al die mannen met vriendinnen kijken geen wedstrijden meer
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 22:44:34 #36
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221160132
Welke magnum ga ik eens nemen

bruine chocolade met nootjes
witte chocolade
POLL
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:44:43 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221160133
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ja maar dan krijg je dus een moment dat je airco het ook niet meer genoeg kan koelen binnen ;-).
Dan hang ik er een airco bij :P
pi_221160134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Mijn ouders hebben een airco in de woonkamer maar gebruiken deze enkel om te verwarmen in de winter.
Ze weigeren dat ding te gebruiken in de zomer :')
Milieubewuste lui?
pi_221160135
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
Het was wel een post richting jou overigens @:pisces29 dus graag nog even kijken
Akkoord
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221160139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik kende die site niet

Maar wat een lelijke draken
Goed zoeken, hebben ze zelfs een AI tool voor :) .
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:45:27 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221160140
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Raar.
Nogal. Ik weiger dus ook daar op bezoek te gaan met deze temperaturen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:47:09 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221160144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke magnum ga ik eens nemen

bruine chocolade met nootjes
witte chocolade
[poll=10071]
Vet zwijn.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 22:47:16 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221160146
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Nogal. Ik weiger dus ook daar op bezoek te gaan met deze temperaturen.
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 22:47:46 #44
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221160149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke magnum ga ik eens nemen

bruine chocolade met nootjes
witte chocolade
[poll=10071]
Wordt dus bruine chocolade met nootjes. Dachten jullie echt dat ik met de 2 andere opties ging rekening houden _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:47:46 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221160150
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Milieubewuste lui?
Nee maar ze vinden het niet nodig zeggen ze.
Zal wellicht ook een centenkwestie zijn. Klotst tegen de plinten omhoog maar te beroerd dat ding aan te zetten.

In de winter stoken ze overigens wel naar 23 graden :')
pi_221160151
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke magnum ga ik eens nemen

bruine chocolade met nootjes
witte chocolade
[poll=10071]
Met stroopwafel.
pi_221160152
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Mijn ouders hebben een airco in de woonkamer maar gebruiken deze enkel om te verwarmen in de winter.
Ze weigeren dat ding te gebruiken in de zomer :')
En ze hebben niet een appartement op de begane grond? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221160155
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wordt dus bruine chocolade met nootjes. Dachten jullie echt dat ik met de 2 andere opties ging rekening houden _O-
Had ik het toch goed *O*
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 22:48:19 #49
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221160156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Vet zwijn.
Heb je het over je moeder?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:48:23 #50
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221160157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:47 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik verleen geestelijke bijstand op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')