Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je "geregeld" bedoelt.
Of je hebt een HEEL strak gepland leven
EKquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit klopt
Het is hier gezellig....
Het gaat een koude douche zijn om te ontwennen na het EK
EKquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit klopt
Het is hier gezellig....
Het gaat een koude douche zijn om te ontwennen na het EK
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit klopt
Het is hier gezellig....
Het gaat een koude douche zijn om te ontwennen na het EK
Dat zou godverdomme een keer tijd wordenquote:
Jij zit hier voor de intelligente gesprekken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach wie zit hier dan ook voor de voetbal
Gewoon een lekkere zomeravondquote:
Je zat toch in de aircoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou godverdomme een keer tijd worden
Ik ben zo klaar met dit hoerenweer
Zo dat moet me een beste airco zijn danquote:
Dan heb je gelukquote:
Dan komen de muggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me altijd af wanneer ik mijn ramen moet opengooien
Als het buiten kouder is dan binnen!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me altijd af wanneer ik mijn ramen moet opengooien
Ik ga ook wel eens naar buitenquote:
Niet allemaalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef Gremen het volgende:
Specialisten.... elke prof kan toch wel een penalty nemen
Ik zie hetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef Gremen het volgende:
Specialisten.... elke prof kan toch wel een penalty nemen
Straks een rekening van hier tot Tokioquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens naar buiten
Daarnaast merk ik vandaag dat m'n airco geen wondermiddel is. Het was vandaag 27 graden binnen (normaal is het binnen warmer dan buiten bij mij) dus dat is fijn een stuk koeler dan 38 maar het is nog steeds geen 16
Discutabel…quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef Gremen het volgende:
Specialisten.... elke prof kan toch wel een penalty nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |