5 uur al zeker?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:02 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ben er ook vandoor.. morgen weer achterlijk vroeg op
Slaapwel lievekes
Kersensap aangevuld met ketonen!quote:
Maaskantquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kom overal van Lommel tot Tessenderlo etc.
Zottegem?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kom overal van Lommel tot Tessenderlo etc.
Wie is hier nou de snackbar?quote:
woon je ver van Maastricht, vind ik zo'n mooie stad. Maar wil er nog eens heen maar geraak er maar nietquote:
Nee, 20 minuutjesquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
woon je ver van Maastricht, vind ik zo'n mooie stad. Maar wil er nog eens heen maar geraak er maar niet
Ik kom daar regelmatigquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
woon je ver van Maastricht, vind ik zo'n mooie stad. Maar wil er nog eens heen maar geraak er maar niet
Dat weet ik toch niet.quote:
Smeerlapquote:
Ja die dikkies zie ik er nu ook in @GGMMquote:
Wtfquote:
Ik vermoed dat je "geregeld" bedoelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |