abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221236390
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... ik zou het geen trauma noemen, maar het heeft er flink ingehakt en ik moet het nog verwerken. Heb er nachtmerries van en zo...

Haha tja... uurtje pauze nemen en een puzzeltje maken is heel erg leuk :Y
Het is al tijd "met de kennis van nu" he. En overal eindeloos over denken heeft toch geen zin meer want je kunt er niks meer aan veranderen. Toch denk ik niet dat je als kind iets van schuld kunt hebben van je gedrag. Het is hooguit een reactie geweest op hoe je omgeving met je om is gegaan of op je gereageerd heeft. Anyway, dit is denk ik vooral iets voor je hulpverleners om mee te bespreken.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 20:55:20 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221237003
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... ik zou het geen trauma noemen, maar het heeft er flink ingehakt en ik moet het nog verwerken. Heb er nachtmerries van en zo...

Haha tja... uurtje pauze nemen en een puzzeltje maken is heel erg leuk :Y
Dit gaat over de laatste tijd van/met je moeder, hè?

Maak jezelf geen verwijten, lieverd. Het was waarschijnlijk geen optie om haar toen in het ziekenhuis te laten gaan. (Ik denk dat er dan echt wel een arts met je was komen praten.) Dat ze jou dat wel een beetje heeft verweten, moet je eigenlijk zien als teken dat ze het in die laatste periode heel zwaar had. Je hebt haar goed gesteund, dat moet je niet vergeten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221237581
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 20:25 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Het is al tijd "met de kennis van nu" he. En overal eindeloos over denken heeft toch geen zin meer want je kunt er niks meer aan veranderen. Toch denk ik niet dat je als kind iets van schuld kunt hebben van je gedrag. Het is hooguit een reactie geweest op hoe je omgeving met je om is gegaan of op je gereageerd heeft. Anyway, dit is denk ik vooral iets voor je hulpverleners om mee te bespreken.
Ja... je hebt gelijk en bespreek het zeker ook met de hulpverlening. Alleen soms moet het even uit mijn hoofd en dat deed ik hier :@ Cognitief is het echt wel helder. Alleen tja... ik ben niet een volledig rationeel wezen ;) en het helpt me om erover te typen (en wat tegengas te krijgen).

De laatste dagen heb ik het er gewoon even moeilijk mee. Komt en gaat met golven. Nu zit ik even in een piekergolf

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dit gaat over de laatste tijd van/met je moeder, hè?

Maak jezelf geen verwijten, lieverd. Het was waarschijnlijk geen optie om haar toen in het ziekenhuis te laten gaan. (Ik denk dat er dan echt wel een arts met je was komen praten.) Dat ze jou dat wel een beetje heeft verweten, moet je eigenlijk zien als teken dat ze het in die laatste periode heel zwaar had. Je hebt haar goed gesteund, dat moet je niet vergeten.
Nee... mij werd niks gevraagd door de artsen, anders had ik wel gezegd wat ze wilde. Alleen tja... werd mijn bed uit gebeld. In alle ijl naar het ziekenhuis. Haar zien liggen, grijsblauw aan de apparaten... het was zo naar...

Die laatste val was echt teveel. Ze was zo gewond, zoveel pijn.
Alleen die euthanasie (noem me naïef) had ik niet zien aankomen :N Ze was net thuis, we zaten aan tafel. En ineens pakte ze haar telefoon en zei euthanasie te willen. Ze belde de HA en anderhalf week later was ze dood. Wist niet dat zulke dingen zo snel gingen...

maar goed... dit heb ik al duizend keer verteld hier...

Buh, zit bijna te janken nu
  zaterdag 4 juli 2026 @ 22:02:01 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221238051
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee... mij werd niks gevraagd door de artsen, anders had ik wel gezegd wat ze wilde. Alleen tja... werd mijn bed uit gebeld. In alle ijl naar het ziekenhuis. Haar zien liggen, grijsblauw aan de apparaten... het was zo naar...

Alleen die euthanasie (noem me naïef) had ik niet zien aankomen :N Ze was net thuis, we zaten aan tafel. En ineens pakte ze haar telefoon en zei euthanasie te willen. Ze belde de HA en anderhalf week later was ze dood. Wist niet dat zulke dingen zo snel gingen...

Ja, dit soort gebeurtenissen blijven zich dan steeds opnieuw afspelen. Hopelijk bedenk je dan ook dat dit echt haar wens was. Dat ze je er mogelijk gewoon niet eerder mee had willen belasten. En denk ook aan je mooie brief en de Monatoetjes.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221238343
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... je hebt gelijk en bespreek het zeker ook met de hulpverlening. Alleen soms moet het even uit mijn hoofd en dat deed ik hier :@ Cognitief is het echt wel helder. Alleen tja... ik ben niet een volledig rationeel wezen ;) en het helpt me om erover te typen (en wat tegengas te krijgen).

De laatste dagen heb ik het er gewoon even moeilijk mee. Komt en gaat met golven. Nu zit ik even in een piekergolf
[..]

Hoe moeilijk het ook is
Je moeder vond haar leven voltooid
En daar moet jij mee leren leven.
Was je moeder niet ziek geworden was het misschien allemaal anders geweest
Maar lieve schat
We kunnen er allemaal niks aan veranderen, hoe het leven gaat en wie wat op zijn bordje krijgt

En ja dat je heel verdrietig hiervan wordt is heel begrijpelijk
Het heeft allemaal nog geen plekje gekregen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221240381
Een goede zondag toegewenst aan u allen.

En Child dat je achteraf denkt had ik maar dit of had ik maar... is volgens mij heel normaal hoor. Zelf heb ik na al die jaren ook nog momenten dat ik in een weemoedige bui (Vooral bij kijken foto;s en filmpjes) nog steeds soms dat ik me zelf verwijt van had ik maar.. of ik had meer moeten of kunnen doen maar ik weet ook dat ik op de momenten dat ik er was me maximaal heb ingezet en alles heb gedaan wat ik op dat moment kon.

Zover ik van je heb gelezen heb jij ook het maximale gedaan wat je op dat moment kon en dat was heel veel.

Zelf kan ik het gelukkig meestal weer wegzetten met de mooie herinneringen en de blijdschap die er was voor wat ik toen wel heb geregeld en gedaan. Ik praat er nog heel regelmatig over samen met mijn besties.(2 broers).(die ook ouders en 2 zussen zijn verloren)

Het fijne is dat we elkaar heel lang kennen en dus ook samen mijn en hun ouders goed hebben gekend en meegemaakt alsmede hun 2 zussen en mijn zusjes en ook samen met mijn broertje 3.5 jr geleden ook rip en 1 van mijn zusjes veel goede vakanties hebben gehad waarvan er nog talloze foto;s en dia;s zijn. :'(

Maar Child dit is jouw dagboek dus ik moet eigenlijk niet mijn sores hier neer plempen. (Sorry)

[ Bericht 17% gewijzigd door Iceage op 05-07-2026 07:32:26 ]
pi_221242003
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 06:39 schreef Iceage het volgende:

En Child dat je achteraf denkt had ik maar dit of had ik maar... is volgens mij heel normaal hoor. Zelf heb ik na al die jaren ook nog momenten dat ik in een weemoedige bui (Vooral bij kijken foto;s en filmpjes) nog steeds soms dat ik me zelf verwijt van had ik maar.. of ik had meer moeten of kunnen doen maar ik weet ook dat ik op de momenten dat ik er was me maximaal heb ingezet en alles heb gedaan wat ik op dat moment kon.

Zover ik van je heb gelezen heb jij ook het maximale gedaan wat je op dat moment kon en dat was heel veel.

Zelf kan ik het gelukkig meestal weer wegzetten met de mooie herinneringen en de blijdschap die er was voor wat ik toen wel heb geregeld en gedaan. Ik praat er nog heel regelmatig over samen met mijn besties.(2 broers).(die ook ouders en 2 zussen zijn verloren)

Het fijne is dat we elkaar heel lang kennen en dus ook samen mijn en hun ouders goed hebben gekend en meegemaakt alsmede hun 2 zussen en mijn zusjes en ook samen met mijn broertje 3.5 jr geleden ook rip en 1 van mijn zusjes veel goede vakanties hebben gehad waarvan er nog talloze foto;s en dia;s zijn. :'(

Maar Child dit is jouw dagboek dus ik moet eigenlijk niet mijn sores hier neer plempen. (Sorry)
Soms is gedeelde smart
Halve smart ;)

Ik denk dat het best helpend kan zijn als iemand af en toe zijn of haar ervaring hieromtrent deelt
:Y
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_221242236
Het is ook gewoon raar. Ik heb ook heel vaak alles opnieuw zitten afdraaien in mijn hoofd. Niet omdat "had ik maar..." maar misschien was het gewoon deel van de verwerking ofzo. Geen idee, een brein doet rare dingen soms.
pi_221242440
Had ik maar is zeker geen vreemde gedachte, ik had dat ook met mijn zus, had ik haar maar meer bezocht in het verzorgingstehuis, ik heb het ook met het recente sterfgevwl, had ik maar….

Ik denk dat het heel menselijk is maar lieve Cots verwijt jezelf niet te veel, ik herinner me het verhaal over die Mona toetjes, dat vond ik zo lief
pi_221243648
:W

Sorry voor de late reactie. Heb even een moeilijke dag. Vier maanden geleden nu. Gelukkig komt mijn bestie dinsdag eten. Even behoefte aan nabijheid

Ben vandaag even niet van veel woorden. Vind reageren even lastig, hoofd te vol en te naar

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 22:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dit soort gebeurtenissen blijven zich dan steeds opnieuw afspelen. Hopelijk bedenk je dan ook dat dit echt haar wens was. Dat ze je er mogelijk gewoon niet eerder mee had willen belasten. En denk ook aan je mooie brief en de Monatoetjes.
Ja... het moet echt nog even slijten. Het is zo rauw nog. En het was haar wens, past perfect bij wie ze was; op haar tijd en haar manier. En het was ook mooi, maar jemig. Ik heb het echt even moeilijk.

:) ja... dat met die toetjes was fijn. Haar laatste maaltijd was gevulde brie met Mona pudding. Ze wilde niet meer eten, behalve dat.

quote:
99s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 22:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe moeilijk het ook is
Je moeder vond haar leven voltooid
En daar moet jij mee leren leven.
Was je moeder niet ziek geworden was het misschien allemaal anders geweest
Maar lieve schat
We kunnen er allemaal niks aan veranderen, hoe het leven gaat en wie wat op zijn bordje krijgt

En ja dat je heel verdrietig hiervan wordt is heel begrijpelijk
Het heeft allemaal nog geen plekje gekregen
Klopt... Ik zou willen dat ik minder sentimenteel was. Alleen in ben al een paar dagen een enorme jankerd. Het is echt vechten tegen de tranen. Het lukt me niet om het los te laten. Het is echt super stom en verdrietig en tja...

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 06:39 schreef Iceage het volgende:

Knuffel, zulke dingen zijn gewoon heel erg heftig en naar -O-

quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:06 schreef DoubleDip het volgende:
Het is ook gewoon raar. Ik heb ook heel vaak alles opnieuw zitten afdraaien in mijn hoofd. Niet omdat "had ik maar..." maar misschien was het gewoon deel van de verwerking ofzo. Geen idee, een brein doet rare dingen soms.
Ja... plus dat schuldgevoel ongeveer mijn normale staat van zijn ;)

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:48 schreef Cupfighter het volgende:
Had ik maar is zeker geen vreemde gedachte, ik had dat ook met mijn zus, had ik haar maar meer bezocht in het verzorgingstehuis, ik heb het ook met het recente sterfgevwl, had ik maar….

Ik denk dat het heel menselijk is maar lieve Cots verwijt jezelf niet te veel, ik herinner me het verhaal over die Mona toetjes, dat vond ik zo lief
Knuffel, dank je :*
pi_221243708
Het is ook gewoon het begin van een nieuwe werkelijkheid die raar is. Het was altijd zo vanzelfsprekend dat je moeder er was, en nu is dat niet meer.
pi_221245864
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:33 schreef DoubleDip het volgende:
Het is ook gewoon het begin van een nieuwe werkelijkheid die raar is. Het was altijd zo vanzelfsprekend dat je moeder er was, en nu is dat niet meer.
Ja... en verder gewoon geen familie, dat maakt het ingewikkeld. Geen partner, geen kinderen, etc. Ja mijn broer dan, maar goed... daar heb ik al tijden niks van gehoord. Viel ook te verwachten trouwens. Heel even had ik het idee dat hij behoefte had aan een sibling, maar ja... toch niet. Ik weet, door alle trauma, niet of het beter is of niet. Het is alleen in de lijn der verwachting dat hij me zou laten vallen. Sowieso liet hij mij alles alleen regelen. Zonder een greintje hulp

Anyways, 't is wat het is.
Alleen het is wel eenzaam. Gelukkig heb ik mijn vrienden en Fok, maar ja... dat vervangt het niet.

Even mijn thee opdrinken en dan maar zien wat ik wil... haken of zo... Even proberen of het me lukt. En anders series en lezen beneden. Alleen voel me beter als ik mezelf afleid.
Ik hang weer eens tegen een crisis aan. Dus als ik morgen weer moeilijk heb, vraag ik op het fact me kan bellen. Even zwaar weer.
  zondag 5 juli 2026 @ 18:48:49 #113
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221246237
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... en verder gewoon geen familie, dat maakt het ingewikkeld. Geen partner, geen kinderen, etc. Ja mijn broer dan, maar goed... daar heb ik al tijden niks van gehoord. Viel ook te verwachten trouwens. Heel even had ik het idee dat hij behoefte had aan een sibling, maar ja... toch niet. Ik weet, door alle trauma, niet of het beter is of niet. Het is alleen in de lijn der verwachting dat hij me zou laten vallen. Sowieso liet hij mij alles alleen regelen. Zonder een greintje hulp

Alleen het is wel eenzaam. Gelukkig heb ik mijn vrienden en Fok, maar ja... dat vervangt het niet.

Even mijn thee opdrinken en dan maar zien wat ik wil... haken of zo... Even proberen of het me lukt. En anders series en lezen beneden. Alleen voel me beter als ik mezelf afleid.
Ik hang weer eens tegen een crisis aan. Dus als ik morgen weer moeilijk heb, vraag ik op het fact me kan bellen. Even zwaar weer.
*pinkt een traantje weg ;(
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221246955
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is wel zwaar klote als je sociale netwerk zo klein is. :(
Sterkte en laat ze vooral bellen als dat nodig is.
pi_221247059
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:12 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Dat is wel zwaar klote als je sociale netwerk zo klein is. :(
Sterkte en laat ze vooral bellen als dat nodig is.
Ik heb gelukkig wel een goed netwerk. Alleen de mensen die echte vrienden zijn, drie (dat is veel) wonen gewoon erg ver weg. En in de stad ken ik ook wel lui, maar niet zo goed dat je bij elkaar op de koffie komt of zo. Leuke contacten gewoon, alleen zonder diepgang

Nu de zomerstop eraan komt voor de clubjes wordt het gewoon eenzaam. Iedereen op vakantie. Moet even plannetjes maken voor uitjes, zoals even naar de stad gaan et cetera

Op zich ben ik niet eenzaam, maar voel me wel eenzaam. En tja... niet iedereen heeft familie...
  Moderator / Miss SHO zondag 5 juli 2026 @ 20:30:40 #116
22592 crew  Ole
pi_221247091
Ik ga een dalurenkaart kopen. Als je het leuk vindt kom ik een keer richting het hoge noorden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 5 juli 2026 @ 20:33:07 #117
22592 crew  Ole
pi_221247107
En ik heb trouwens een paar mensen in mijn omgeving die ik meer zie als familie dan sommigen die wel familie zijn.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221251243
Goedemorgen :O

Had mijn wekker te vroeg gezet en kwam er pas achter toen ik onder de douche vandaan kwam

Rond negen uur naar de bloedprikkerij. Dan boodschappen. Dan huishouden. Dan tijd voor mezelf
Ik hoop op een korte wachttijd bij de bloedprikkerij, want ik moet nuchter zijn

quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:30 schreef Ole het volgende:
Ik ga een dalurenkaart kopen. Als je het leuk vindt kom ik een keer richting het hoge noorden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super lief, maar voor nu even te spannend. Sorry :@ :o Even wachten tot rustig vaarwater... Sorry

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:33 schreef Ole het volgende:
En ik heb trouwens een paar mensen in mijn omgeving die ik meer zie als familie dan sommigen die wel familie zijn.
Dat is fijn O+
Mijn besties zijn ook familie voor me O+
  Moderator / Redactie FP maandag 6 juli 2026 @ 07:18:53 #119
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221251329
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Had mijn wekker te vroeg gezet en kwam er pas achter toen ik onder de douche vandaan kwam

Rond negen uur naar de bloedprikkerij. Dan boodschappen. Dan huishouden. Dan tijd voor mezelf
Ik hoop op een korte wachttijd bij de bloedprikkerij, want ik moet nuchter zijn
[..]
Super lief, maar voor nu even te spannend. Sorry :@ :o Even wachten tot rustig vaarwater... Sorry
[..]
Dat is fijn O+
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 6 juli 2026 @ 07:54:23 #120
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221251388
Goedemorgen!

quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
En die zijn de beste familie die je hebt. Waar je geboren wordt en wie dan je familie is kun je niet bepalen, maar je bestie-familie heb je zelf uitgezocht.
pi_221253880
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:33 schreef Ole het volgende:
Heel herkenbaar , @Kissingbird is meer familie voor mij dan een groot deel van mijn familie :Y O+
En oh ja
Ze woont ook ver weg -O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_221254960
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 07:54 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen!
[..]
En die zijn de beste familie die je hebt. Waar je geboren wordt en wie dan je familie is kun je niet bepalen, maar je bestie-familie heb je zelf uitgezocht.
Naja... ik ben ook heel dankbaar met mijn moeder. Had geen andere willen hebben :)
Maar gelukkig heb ik mijn besties. En voor dingen als feestdagen en bouwvak et cetera heb. Zodat het alleen zijn me niet overvalt. En ruim op tijd plannen :Y

Tegen drie weken geen mensen (behalve hulpverleners,al is er ook één week dat zij allemaal brij zijn) zien is wel pittig denk ik. Alleen weekjes zijn soms best lekker, maar drie... Komt wel goed iig :) even leuke dingen verzinnen om te doen

quote:
99s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heel herkenbaar , @:Kissingbird is meer familie voor mij dan een groot deel van mijn familie :Y O+
En oh ja
Ze woont ook ver weg -O-
Wonen we in zo'n klein landje en zijn alle toffe mensen verspreid erover. Eigenlijk zou er een stadje moeten zijn (zoals Grunn) waar alle toffe mensen komen (waarom Groningen? Nou ik woon er en ik wil niet anders :+ )
  maandag 6 juli 2026 @ 18:50:45 #123
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221256112
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

Wonen we in zo'n klein landje en zijn alle toffe mensen verspreid erover. Eigenlijk zou er een stadje moeten zijn (zoals Grunn) waar alle toffe mensen komen (waarom Groningen? Nou ik woon er en ik wil niet anders :+ )
Kom naar Drenthe dan! ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 6 juli 2026 @ 19:30:57 #124
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221256362
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Kom naar Drenthe dan! ;)
Eind augustus!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221256540
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Kom naar Drenthe dan! ;)
Haha leuk voor vakantie, maar daar houdt het echt wel op voor mij
Monster-ex kwam daar vandaan en veel van die provincie gezien; maar nee... mooi hoor, maar geen thuis. Ik ben echt een stadjer, zeker mijn wijk... hier krijg je mij niet weg :)

En morgen naar clubje. En dan nog een ander clubje, mijn vrijwilligerswerk, fact. Alles is hier. Houd gewoon van deze stad, deze wijk.

---

Gewoon accepteren dat er mensen ver weg wonen. Voor echte vrienden neem je die moeite wel. Dus dat mijn besties die getrouwd zijn op een uurtje weg gaan wonen. Dus dat scheelt een heel stuk reizen.
Vriendin uit Utrecht videobel ik elke week mee. Met haar ga ik ook eens per jaar uiteten en naar de kreadoe en kerstknutselen.

Dit jaar gewoon helaas geen tijd voor leuke dingen. De Deventer Boekenmarkt doe ik volgend jaar weer :Y , heb zoveel boeken geërfd dat ik even overweldigd ben en moet even nog een planning maken voor lezen. Boeken ook uitzoeken etc :)

KreaDoe valt midden tijdens de verbouwing. Of ik zit dan net wel/niet in mijn eigen huis. Als ik dan ga word ik gek van alle spanningen. Wel komt er een vriendin logeren :)

Vanaf 2027 is het gewoon weer mijn jaar. Al dacht ik begin 2026 ook dat het een goed jaar was _O- nou, dat hebben we gemerkt :N In ieder geval wil ik dan weer naar de KreaDoe, zowel de lente- als herfstvariant. En de boekenmarkt ook weer ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')