Voor iemand die zichzelf een forumbeest noemt, is hij opvallend laks als het op het uitvoeren van simpele taken komt. Je hebt ook niets aan die gozer.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ik hoef niets meer te doen? Zit hier niet 24/7 he lapzwans.
Ik maak pita's met falafel, ijsbergsla, yoghurt en srirachaquote:Op maandag 29 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, sperziebonen en zalm.
Oma heeft bloemkoolsoep, en witlof met zalm langs gebracht.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, sperziebonen en zalm.
Oma is wel een heldin.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oma heeft bloemkoolsoep, en witlof met zalm langs gebracht.Zij is de enige reden dat ik genoeg groentes binnen krijg
Zeg dat wel. Nu ook even een handje snoep gepakt om te eten, ook van omaquote:
dat is nostalgie maatjequote:Op maandag 29 juni 2026 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Nu ook even een handje snoep gepakt om te eten, ook van oma
Verder geen idee waar ze deze shit koopt, want heb dit nog nooit in de winkel gezien, maar is wel lekker
[ afbeelding ]
Kaneelkussentjesquote:Op maandag 29 juni 2026 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Nu ook even een handje snoep gepakt om te eten, ook van oma
Verder geen idee waar ze deze shit koopt, want heb dit nog nooit in de winkel gezien, maar is wel lekker
[ afbeelding ]
We liggen er uit, dus gewoon terug naar je normale UIquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:16 schreef Mikeytt het volgende:
Is het nu gepast om mijn oranje UI weer terug te draaien als eenmansprotest tegen Koeman?
Tonkotsu ramen, en karnemelkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Fladenbrot mit Hunchen und Salatquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |