Waardeloos! Maar bedankt voor je inzet ouwe reus.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zit niet mee makker. Dat komt omdat we het nu binnen 24 uur compleet moeten invoeren.
2-1quote:Op maandag 29 juni 2026 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Nederland - Spanje @:GGMM
Brazilië - Argentinië @:Scrummie
Alsof de eerste L32-match-ups niet gedurende de week bekend werden. Je stelt je vreselijk aan. Regeren is vooruitzien, wees een waardig spelleider en loop niet de vermoorde onschuld te spelen.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zit niet mee makker. Dat komt omdat we het nu binnen 24 uur compleet moeten invoeren.
Als special guest van deze SC krijg jij de eer de finale te voorspellenquote:Op maandag 29 juni 2026 15:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alsof de eerste L32-match-ups niet gedurende de week bekend werden. Je stelt je vreselijk aan. Regeren is vooruitzien, wees een waardig spelleider en loop niet de vermoorde onschuld te spelen.
Nee, omdat wij een aanstellerig infantiel land zijn dat mental 4d chess niet aan kan. De dag na de WK-finale zullen we weer verdwalen in ons aanstellen over aanstellerij. Een aanstellerij-inception waar we zo lang in vast kunnen zitten dat we pas over acht jaar erachter komen dat we ook gewoon slimmer of beter hadden kunnen voetballen. Om iets te zeggen waar @Coco gelukkig van zou worden: "een typisch Nederlandse nederlaag."quote:Op maandag 29 juni 2026 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als special guest van deze SC krijg jij de eer de finale te voorspellen
Argentinië - Nederland
KRIJGEN WE ONZE REVANCHE VAN 2022???
Akkoord. Wat wordt de uitslag?quote:Op maandag 29 juni 2026 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, omdat wij een aanstellerig infantiel land zijn dat mental 4d chess niet aan kan. De dag na de WK-finale zullen we weer verdwalen in ons aanstellen over aanstellerij. Een aanstellerij-inception waar we zo lang in vast kunnen zitten dat we pas over acht jaar erachter komen dat we ook gewoon slimmer of beter hadden kunnen voetballen. Om iets te zeggen waar @:coco gelukkig van zou worden: "een typisch Nederlandse nederlaag."
Spanjequote:Op maandag 29 juni 2026 15:39 schreef onlogisch het volgende:
@:Pisces29 voor jou de allerlaatste vraag:
Wie wordt wereldkampioen?
Iemand affikken terwijl de deadline 4 uur was, ga je schamen.quote:
België - Senegal 1-1quote:Op maandag 29 juni 2026 07:59 schreef onlogisch het volgende:
29 juni - 19:00 uur: Brazilië - Japan in Houston (#76) @:Pisces29
29 juni - 22:30 uur: Duitsland - Paraguay in Boston (#74) @:maxi-mus
30 juni - 03:00 uur: Nederland - Marokko in Monterrey (#75) @:Drizzt
30 juni - 19:00 uur: Ivoorkust - Noorwegen in Dallas (#78) @:Scrummie
30 juni - 23:00 uur: Frankrijk - Zweden in New York/New Jersey (#77) @:Caland
1 juli - 03:00 uur: Mexico - Ecuador in Mexico-Stad (#79) @:GGMM
1 juli - 18:00 uur: Engeland - Congo DR in Atlanta (#80) @:Fetx
1 juli - 22:00 uur: België - Senegal in San Francisco (#82) @:Coco
2 juli - 02:00 uur: Verenigde Staten - Bosnië en Herzegovina in Seattle (#81) onlogisch
2 juli - 21:00 uur: Spanje - Oostenrijk in Los Angeles (#84) @:Pisces29
3 juli - 01:00 uur: Portugal - Kroatië in Toronto (#83) @:maxi-mus
3 juli - 05:00 uur: Zwitserland - Algerije in Vancouver (#85) @:Drizzt
3 juli - 20:00 uur: Australië - Egypte in Dallas (#88) @:Scrummie
4 juli - 00:00 uur: Argentinië - Kaapverdië in Miami (#86) @:Caland
4 juli - 03:30 uur: Colombia - Ghana in Kansas City (#87) @:GGMM
We zitten op hete kolen. Ik moet het vanavond voor 19:00 hebben ingeleverd.
We hebben hierna ook nog de 1/8ste, kwart, halve & finale opvoeren.
OnlogischEDquote:Op maandag 29 juni 2026 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand affikken terwijl de deadline 4 uur was, ga je schamen.
Algarijequote:Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Duitsland - Frankrijk @:Caland
Canada - Nederland @:Pisces29
Brazilië - Noorwegen @:GGMM
Mexico - Engeland @:FetX
Portugal - Spanje @:Scrummie
USA - België onlogisch 1-1 (usa gaat door)
Argentinië - Australië @:coco
Algarije - Colombia @:maxi-mus
Het was eerst 19:00quote:Op maandag 29 juni 2026 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand affikken terwijl de deadline 4 uur was, ga je schamen.
Echt, he. Kom van kantoor en zie deze onzin.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ik hoef niets meer te doen? Zit hier niet 24/7 he lapzwans.
Is dit nieuw, vlees of vis als laatste noemen?quote:Op maandag 29 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, sperziebonen en zalm.
Het is agv, niet avg.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit nieuw, vlees of vis als laatste noemen?
Aardappelen, boontjes en karbonade.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor iemand die zichzelf een forumbeest noemt, is hij opvallend laks als het op het uitvoeren van simpele taken komt. Je hebt ook niets aan die gozer.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ik hoef niets meer te doen? Zit hier niet 24/7 he lapzwans.
Ik maak pita's met falafel, ijsbergsla, yoghurt en srirachaquote:Op maandag 29 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oma heeft bloemkoolsoep, en witlof met zalm langs gebracht.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oma is wel een heldin.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oma heeft bloemkoolsoep, en witlof met zalm langs gebracht.Zij is de enige reden dat ik genoeg groentes binnen krijg
Zeg dat wel. Nu ook even een handje snoep gepakt om te eten, ook van omaquote:
dat is nostalgie maatjequote:Op maandag 29 juni 2026 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Nu ook even een handje snoep gepakt om te eten, ook van oma
Verder geen idee waar ze deze shit koopt, want heb dit nog nooit in de winkel gezien, maar is wel lekker
[ afbeelding ]
Kaneelkussentjesquote:Op maandag 29 juni 2026 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Nu ook even een handje snoep gepakt om te eten, ook van oma
Verder geen idee waar ze deze shit koopt, want heb dit nog nooit in de winkel gezien, maar is wel lekker
[ afbeelding ]
We liggen er uit, dus gewoon terug naar je normale UIquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:16 schreef Mikeytt het volgende:
Is het nu gepast om mijn oranje UI weer terug te draaien als eenmansprotest tegen Koeman?
Tonkotsu ramen, en karnemelkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Fladenbrot mit Hunchen und Salatquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |