Same. Tis begin vd week. Ga daar niet mn nacht voor opgevenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik ga doen tijdens Nederland - Marokko.
[ afbeelding ]
Nou, over vier jaar weer proberen dan maar.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Cody Gakpo en zijn vriendin Noa van der Bij hebben tragisch nieuws gedeeld via hun social media-pagina’s. Hun zoon Elijah Raphael Gakpo is tijdens de zwangerschap overleden.
Boulahrouz 2.0
Ik denk meteen aan het dochtertje van Boularouz tijdens EK 2008quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:20 schreef DrDentz het volgende:
O jee, rouwstemming in de groep..
RIP Elijah
Maar het is al voor de wedstrijd tegen Tunesië gebeurdquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan het dochtertje van Boularouz tijdens EK 2008
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar het is al voor de wedstrijd tegen Tunesië gebeurd
Vier dagen geleden stapte Gakpo niet uit de spelersbus voor de training en werd hij later gebracht met de auto. Volgens de KNVB was hij niet te laat, maar was er een goede reden voor.quote:
Ah, dat verband had ik niet gelegd. Ja, grote kans.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vier dagen geleden stapte Gakpo niet uit de spelersbus voor de training en werd hij later gebracht met de auto. Volgens de KNVB was hij niet te laat, maar was er een goede reden voor.
Maar toen stapte die best vrolijk uit de auto toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vier dagen geleden stapte Gakpo niet uit de spelersbus voor de training en werd hij later gebracht met de auto. Volgens de KNVB was hij niet te laat, maar was er een goede reden voor.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand de naam Khalid Boulahrouz al genoemd?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand de naam Khalid Boulahrouz al genoemd?
Inderdaad. Dat jolige sfeertje is erg ongepast.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:20 schreef kalinhos het volgende:
Allemaal enorm leuke grapjes over doodgeboren kindjes
Smakeloos .quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:20 schreef kalinhos het volgende:
Allemaal enorm leuke grapjes over doodgeboren kindjes
De wegen van god zijn ondoorgrondelijk. God stelt ze op de proef om er beter uit te komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat bidden met z'n allen helpt blijkbaar ook niet echt hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ontzettend shit om mee te maken, hopelijk lukt het ze om het een plekje te geven.
Ja idd, alsof het allemaal halvegares zijn die niet snappen dat je gewoon kan lezen dat het er al 6x over gegaan is en toch vragen of het al genoemd is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik zie 0 grapjes, behalve dat Boulahrouz hetzelfde heeft meegemaakt en een paar users dat herhaalde
Bij grapjes of cynische opmerkingen m.b.t. overleden (al dan niet ongeboren) kinderen trek ik ook op een forum wel de grens eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn wel meer dingen die op een forum wel acceptabel zijn maar in de kroeg raar zijn.
Er stond 1 opmerking tussen die ik zelf te ver vond gaan, ach ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bij grapjes of cynische opmerkingen m.b.t. overleden (al dan niet ongeboren) kinderen trek ik ook op een forum wel de grens eigenlijk.
Kan liggen aan het feit dat ik zelf kinderen heb, maar denk dat ik hetzelfde had gereageerd voordat ik vader was.
Die pseudo-psycholoog moeten we niet al te serieus nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:55 schreef Marsenal het volgende:
Van Breukelen heeft toen wel eens in een praatprogramma gezegd dat de miskraam van Sabia Boulahrouz misschien wel de kentering in het moraal van de groep is geweest die uitschakeling veroorzaakte.
Kan beide kanten op, de een is helemaal kapot direct en kan beter meteen afscheid nemen en rouwen, de ander wil eerst nog verder strijden en proberen te scoren en winnen voor Elijah om na het toernooi toe te geven aan de klote gevoelensquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:55 schreef Marsenal het volgende:
Van Breukelen heeft toen wel eens in een praatprogramma gezegd dat de miskraam van Sabia Boulahrouz misschien later wel gezien zou worden als de kentering in het moraal van de groep die uitschakeling veroorzaakte.
Jack van Gelder zei toen dat hij denkt dat Boulahrouz beter had kunnen vertekken.
Just saying
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
NOS artikel erover
https://nos.nl/artikel/26(...)tijdens-zwangerschap
Zipportal in WK / [Zaterdag 20 juni 19:00] Nederland - Zweden #1quote:Cody Gakpo en bijna de helft van de selectie van Oranje kloppen regelmatig aan bij pastoor Freddie. De ploeg haalt kracht uit het geloof. Het zorgt voor saamhorigheid, zegt de aanvaller. „De groep jongens wordt ook steeds groter.’’
Dat geloof zo dik meenemen naar je sportteam, als groep... weet niet of dat zo goed is, dan breng je een druk op anderen die niet gelovig zijn en laat je hen oncomfortabel voelen. Een soort egoisme van gelovigen die het opdringen aan de groep. Moet je met z'n allen in een kring bidden voor de overwinning ofzo. Maar heb geen idee hoe ze dat in de praktijk uiten daar 'achter de schermen'. Hopelijk helpt het de gelovigen dermate dat ze excelleren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Zipportal in WK / [Zaterdag 20 juni 19:00] Nederland - Zweden #1
Pastoor Freddie hep niet geleverd.
We zullen zien wie machtiger is, dinsdagochtend. God of Allah.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat geloof zo dik meenemen naar je sportteam, als groep... weet niet of dat zo goed is, dan breng je een druk op anderen die niet gelovig zijn en laat je hen oncomfortabel voelen. Een soort egoisme van gelovigen die het opdringen aan de groep. Moet je met z'n allen in een kring bidden voor de overwinning ofzo. Maar heb geen idee hoe ze dat in de praktijk uiten daar 'achter de schermen'. Hopelijk helpt het de gelovigen dermate dat ze excelleren.
die wou zich zelf tegen een boom aan rijden nadat hij een bal niet kon pakken vanwege een graspol. Dus idd niet de meest stabiele persoonquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die pseudo-psycholoog moeten we niet al te serieus nemen.
in Zuid Amerika doen ze niet andersquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat geloof zo dik meenemen naar je sportteam, als groep... weet niet of dat zo goed is, dan breng je een druk op anderen die niet gelovig zijn en laat je hen oncomfortabel voelen. Een soort egoisme van gelovigen die het opdringen aan de groep. Moet je met z'n allen in een kring bidden voor de overwinning ofzo. Maar heb geen idee hoe ze dat in de praktijk uiten daar 'achter de schermen'. Hopelijk helpt het de gelovigen dermate dat ze excelleren.
Toen was het inderdaad ook veel goals maken maar ook veel kansen weggeven.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:22 schreef byah het volgende:
Dit is 2008 all over again. Nouja, hoef ik mijn wekker ook niet te zetten
Andere cultuur, meer blijven steken, meer armoede ook dus mensen hebben houvast nodig, peer pressure.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
in Zuid Amerika doen ze niet anders
Ja ook weer waarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn wel meer dingen die op een forum wel acceptabel zijn maar in de kroeg raar zijn.
Durf jij te kijken? Stel, het wordt 3-0 voor Marokko. Ik ben dan al afgehaakt…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef kalinhos het volgende:
Ontopic ga ik sowieso kijken natuurlijk. Toegegeven, er zijn ongeveer 20 gunstigere uren om de wedstrijd te laten starten maar:
In ‘94 was ik nog net te jong (6-) om überhaupt wat door te hebben
En de komende WK’s zijn ook in normale tijdzones (die 2,3 potjes in Uruguay daargelaten).
Hoevaak ga je nou meemaken dat je je wekker zet midden in de nacht, ff doucht een koffie pakt en je kleren aantrekt en naar de kroeg gaat op maandagnacht 02:00 en de hele kroeg zit vol met mensen die oranje komen kijkenwat er ook gebeurt deze vergeet je nooit. Ben ook jaloers op zoontjes van vrienden (jaar of 9 - die zoontjes dan, red) die een herinnering voor het leven krijgen.
Disclaimer is dat ik qua werk momenteel heel weinig te doen heb, kweenie of ik ook zo makkelijk zou praten als ik weken van 50+ uren zou maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |