Same. Tis begin vd week. Ga daar niet mn nacht voor opgevenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik ga doen tijdens Nederland - Marokko.
[ afbeelding ]
Nou, over vier jaar weer proberen dan maar.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Cody Gakpo en zijn vriendin Noa van der Bij hebben tragisch nieuws gedeeld via hun social media-pagina’s. Hun zoon Elijah Raphael Gakpo is tijdens de zwangerschap overleden.
Boulahrouz 2.0
Ik denk meteen aan het dochtertje van Boularouz tijdens EK 2008quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:20 schreef DrDentz het volgende:
O jee, rouwstemming in de groep..
RIP Elijah
Maar het is al voor de wedstrijd tegen Tunesië gebeurdquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan het dochtertje van Boularouz tijdens EK 2008
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar het is al voor de wedstrijd tegen Tunesië gebeurd
Vier dagen geleden stapte Gakpo niet uit de spelersbus voor de training en werd hij later gebracht met de auto. Volgens de KNVB was hij niet te laat, maar was er een goede reden voor.quote:
Ah, dat verband had ik niet gelegd. Ja, grote kans.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vier dagen geleden stapte Gakpo niet uit de spelersbus voor de training en werd hij later gebracht met de auto. Volgens de KNVB was hij niet te laat, maar was er een goede reden voor.
Maar toen stapte die best vrolijk uit de auto toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vier dagen geleden stapte Gakpo niet uit de spelersbus voor de training en werd hij later gebracht met de auto. Volgens de KNVB was hij niet te laat, maar was er een goede reden voor.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand de naam Khalid Boulahrouz al genoemd?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand de naam Khalid Boulahrouz al genoemd?
Inderdaad. Dat jolige sfeertje is erg ongepast.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:20 schreef kalinhos het volgende:
Allemaal enorm leuke grapjes over doodgeboren kindjes
Smakeloos .quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:20 schreef kalinhos het volgende:
Allemaal enorm leuke grapjes over doodgeboren kindjes
De wegen van god zijn ondoorgrondelijk. God stelt ze op de proef om er beter uit te komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat bidden met z'n allen helpt blijkbaar ook niet echt hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ontzettend shit om mee te maken, hopelijk lukt het ze om het een plekje te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |