quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:24 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd makkelijk als u onverwachts bezoek krijgt en u wilt dat ze zo snel mogelijk opbokken
Dit was uit 1983, maar in 1996 werd er ook nog voor geadverteerd
Duurde wel even voordat het mute knopje gevonden was ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:59 schreef Fred_B het volgende:
De man van de muziek heeft de memo eindelijk begrepen.
Er gaan er nog genoeg volgen.quote:
Ik twijfel alleen welke wedstrijd ik op zal zetten.quote:
Ik heb Frankrijk drie keer met 1-0 laten winnen, maar als ze in de groepsfase al meer gaan scoren, dan zijn ze deze keer echt niet te houden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:21 schreef Redefine het volgende:
Als ik geweten had dat Noorwegen met een B ploeg zou komen had ik wel een andere voorspelling gedaan
Ik vind het ook niet zo'n ideale keuze eigenlijk. Dan heb je de kans om zonder al te veel risico te 'oefenen' tegen een echt topland voordat het serieus begint, doe je het niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:21 schreef Redefine het volgende:
Als ik geweten had dat Noorwegen met een B ploeg zou komen had ik wel een andere voorspelling gedaan
Wij juichen in de volgende ronde voor Elfenbeinküste.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo'n ideale keuze eigenlijk. Dan heb je de kans om zonder al te veel risico te 'oefenen' tegen een echt topland voordat het serieus begint, doe je het niet.
Dat ja. En het verleden leert dat het bijna altijd averechts werkt. Dat de basisspelers daarna uit hun ritme zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo'n ideale keuze eigenlijk. Dan heb je de kans om zonder al te veel risico te 'oefenen' tegen een echt topland voordat het serieus begint, doe je het niet.
Precies. Dus Noorwegen mag straks weer naar huis roeien.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. En het verleden leert dat het bijna altijd averechts werkt. Dat de basisspelers daarna uit hun ritme zijn.
Zo’n derde wedstrijd die nergens om gaat is altijd wel vervelend voor de scherpte.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. En het verleden leert dat het bijna altijd averechts werkt. Dat de basisspelers daarna uit hun ritme zijn.
Ivoorkust zal lastig genoeg worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Dus Noorwegen mag straks weer naar huis roeien.
Om al die fjorden heen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Dus Noorwegen mag straks weer naar huis roeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |