Eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naar 28 ongeveer. Nog altijd beter dan 37.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:45 schreef zorro28 het volgende:
Het is maar goed dat Veteranendag niet doorgaat, anders had we er aan het einde van de dag een paar minder gehad.
Goh, 10 jaar geleden had ik niet verwacht dat ik ooit zou denken dat het lekker afkoelt naar 28 gradenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naar 28 ongeveer. Nog altijd beter dan 37.
Ja heel willekeurig. Vanaf de achtste finales zijn er overigens wel veel minder nacht wedstijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:43 schreef Fred_B het volgende:
Mooi dat Nederland door is, wel jammer dat we weer in de nacht spelen. Dat had echt beter geregeld kunnen worden. Morgen is de vroege wedstrijd zelfs pas om 23 uur.
Goed dat je gegaan bentquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanochtend even gezwommen, maar ik kan gelijk merken dat ik geen conditie heb.
Wel attent van je.om ijsjes te halen voor je collega'squote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb cornetto's opgehaald voor op kantoor. Ze waren voor de helft al bijna gesmolten
Er staat dat het voor op kantoor was hè, niet dat ze ze uit ging delen!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel attent van je.om ijsjes te halen voor je collega's
Dan moet ze wel een vriezer op kantoor hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er staat dat het voor op kantoor was hè, niet dat ze ze uit ging delen!
Of heel snel etenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ze wel een vriezer op kantoor hebben.
Dat kan ook.quote:
Tsja, het is hier nu 7 graden warmer dan in Madrid, terwijl het daar een windstille en onbewolkte zomerdag is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:15 schreef zorro28 het volgende:
Volgens de voorspelling is het vannacht gewoon warmer dan dinsdag overdag
Die is er. Ik moest me inhouden om mezelf er niet in te proppenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ze wel een vriezer op kantoor hebben.
Vriezerqueen/ijsblokjequeenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die is er. Ik moest me inhouden om mezelf er niet in te proppen
In Turkije is het best lekker weer deze dagenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, het is hier nu 7 graden warmer dan in Madrid, terwijl het daar een windstille en onbewolkte zomerdag is.
Ja. Jullie overdrijven het ook altijd zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, het is hier nu 7 graden warmer dan in Madrid, terwijl het daar een windstille en onbewolkte zomerdag is.
De auto was een oven geworden maar gelukkig was daar de airco.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik maak me eerder zorgen hoe heet het gaat zijn in mijn auto vanmiddag
Allemaal klagen dat men in Spanje niet wil werken maar is het bij jullie eens een keer warm dan gaat iedereen ook gelijk eerder naar huisquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:43 schreef NailQueen het volgende:
Van de baas mochten we eerder naar huis
[..]
De auto was een oven geworden maar gelukkig was daar de airco.
In mijn huis is het 'maar' 25 graden
Dit is onze manier van een siëstaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Allemaal klagen dat men in Spanje niet wil werken maar is het bij jullie eens een keer warm dan gaat iedereen ook gelijk eerder naar huis
28,5quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:43 schreef NailQueen het volgende:
Van de baas mochten we eerder naar huis
[..]
De auto was een oven geworden maar gelukkig was daar de airco.
In mijn huis is het 'maar' 25 graden
Nou ik las al een artikel op NU.nl dat een siesta in Nederland ook geen gek idee zou zijn voor dit soort dagen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
31 hier binnen. En dat blijft tot half september nog wel zo.
Werken op vrijdagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Allemaal klagen dat men in Spanje niet wil werken maar is het bij jullie eens een keer warm dan gaat iedereen ook gelijk eerder naar huis
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:10 schreef H_T het volgende:
Deel ik ook nog even een receptidee met jullie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:10 schreef H_T het volgende:
Deel ik ook nog even een receptidee met jullie
[ afbeelding ]
De zuivelvariant is me ook voorbij gegaan, maar die originele vruchtenijsjes waren behoorlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hier geen actieve herinnering aan
Ze verkochten ook een tijd diepvriespizza met zo'n onnatuurlijke kers in het middenquote:
Je weet niet wat je mistquote:
Heb ik je wakker gemaakt?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:35 schreef Moira het volgende:
* Moira kruipt onder steen vandaan *
Ik ben dus nu zowaar eens een keer de filmpjes die ik in Ahoy bij het ESF in 2021 heb gemaakt van m’n telefoon naar m’n laptop aan het overzettendat heb ik dus ruim 5 jaar uit weten te stellen, heb ze al die tijd niet weg willen gooien
Hoe issie hier?
Goed hoor, we doen het kalmpjes aan!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:35 schreef Moira het volgende:
* Moira kruipt onder steen vandaan *
Ik ben dus nu zowaar eens een keer de filmpjes die ik in Ahoy bij het ESF in 2021 heb gemaakt van m’n telefoon naar m’n laptop aan het overzettendat heb ik dus ruim 5 jaar uit weten te stellen, heb ze al die tijd niet weg willen gooien
Hoe issie hier?
Nou inderdaad! Hier gelukkig airco in de huiskamerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed hoor, we doen het kalmpjes aan!
En met jou?
Hier ook in de woonkamer en in de slaapkamerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Hier gelukkig airco in de huiskamer
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze verkochten ook een tijd diepvriespizza met zo'n onnatuurlijke kers in het midden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |