abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221151877
Geweldig was het moment dat Valentine tekeer ging tegen Sayf in de keuken, weet niet meer waarom, maar waarschinlijk omdat Sayf weer te veel at, en dat Sayf weigerde zich te laten provoceren. Hij bleef kalm en op zijn manier uitleggen en Valentijne had geen weerwoord, bond in, er verscheen een voorzichtig lachje op haar gezicht en toen zelfs een knuffel.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 02:47:13 #52
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221152244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 02:11 schreef kater1 het volgende:
Geweldig was het moment dat Valentine tekeer ging tegen Sayf in de keuken, weet niet meer waarom, maar waarschinlijk omdat Sayf weer te veel at, en dat Sayf weigerde zich te laten provoceren. Hij bleef kalm en op zijn manier uitleggen en Valentijne had geen weerwoord, bond in, er verscheen een voorzichtig lachje op haar gezicht en toen zelfs een knuffel.
Dat is toch een gave van hem. Net als gister met het eten toen hij een toast uitbracht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221152431
Diederik is echt een smeerlap vind ik. Hij probeert vanalles bij Anouk, terwijl zij een vriend thuis heeft. Hoe verrot ben je dan?!!! Echt een hele foute kneus. Het mooie was een van de tweeling die zei dat Diederik wel interessant was, totdat hij zijn mond open trekt. Dat was echt geweldig samengevat. Dilano heeft de 4 boxen proef niet best gedaan natuurlijk. Zijn bondje eindige met -100. Toch staan ze nog eerste, dus geen man overboord. Valantijne komt volgens mij nooit uit die Leeuwen groep, want iedereen walgt van haar. Hopelijk wordt ze opnieuw na 1 maand eruit gebonjourd. Wegggg.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 05:08:48 #54
388664 crew  Dotteke
pi_221152482
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 04:17 schreef dbgfan het volgende:

[..]
ik heb bij de mods gerapporteerd dat jij Valentijne via een verklein woordje, Valentijntje, haar dus gewoon Valentijn blijft noemen. Blijkbaar trappen de mods er wel in want je berichten staan er nog steeds. Heel vreemd. Je zou namelijk Valentijnetje moeten typen, maar dat doe je opzettelijk niet. Dat is mij duidelijk.
Het is niet de bedoeling dat je steeds users aanspreekt, dat noemt men pseudomodden en dat is niet de bedoeling

Valenlijntje mag gewoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 26-06-2026 05:31:42 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221153324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:32 schreef Cirilico het volgende:
Is Julia nog met Petertje eiglijk?
Ze zijn friends with benefits, maar geen relatie.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:49:27 #56
3542 Gia
User under construction
pi_221153512
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hij moet even voor wat actie in de hoofdjes van de dames in de loods zorgen.
Zal Anouckie voor de de bijl gaan ~O>
Ik denk het wel. Anoek is ervan overtuigd dat Diederik haar het meest aantrekkelijk vindt, en misschien is dat wel zo, maar ja, ze is al voorzien. Ze accepteert echter niet dat Diederik dan naar een ander gaat, dus zal ze wel voor de bijl moeten gaan.
Aan de andere kant was Britt een klein vrouwke en Joshlynn is dat ook. Ik zie wel overeenkomsten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:58:08 #57
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221153578
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Was ze de eerste keer ook zo, kan mij dat niet eens meer herinneren?
Toen was het meer eerst hysterisch janken en schreeuwen in plaats van meteen op de achterste poten staan, maar in beide gevallen 9/10x om niks.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221153582
quote:
Ongelofelijk, wat een ramp zeg! En dat is muzikaal? Stelletje zoutzakken, als je denkt dat het niet erger kan komt er ook nog eens een koortje bij. :|W _O-
pi_221153596
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik weet niet of jullie het ook spotte, maar volgens mij heeft diederik een kreeft teken bij zijn oor?

Ik vind hem niet kreeftig iig :P just saying
Al het vee heeft een oormerk. :P
pi_221153600
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:59 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Al het vee heeft een oormerk. :P
:D :s)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:15:22 #61
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221153690
Die promo's..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cyclus is net een week bezig .... :N
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:20:21 #62
3542 Gia
User under construction
pi_221153731
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ongelofelijk, wat een ramp zeg! En dat is muzikaal? Stelletje zoutzakken, als je denkt dat het niet erger kan komt er ook nog eens een koortje bij. :|W _O-
Het koortje zingt niet echt. Jammer, was het misschien nog wat geworden. Maar zelfs met zo gigantisch veel echo hoor je nog steeds dat het kneitevals is. Ademsteun?? Wasda?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:29:21 #63
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221153773
Het is al bij twee gelukt roept Poekie.. Maak er maar 3 van, Aldus Diedert _O- Poekie vergat zichzelf mee te tellen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:31:09 #64
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221153778
Dietjeh heeft gewoon een geheime opdracht.. maar alle vrouwen gek en verdien 1000pnt :Y
pi_221154025
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,9 Kijkcijfer: 655.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 7

Puike cijfers en dat voor meestal een altijd lastige vrijdag. We kunnen zeggen dat de verplaatsing en de afleveringslengte verlengen nauwelijks invloed heeft op de kijkcijfers. Lineair wordt er misschien iets minder gekeken maar uitgesteld des te meer.
Gisterenavond rond 21.00 waar iedereen misschien nog lekker buiten zat is er ook nog goed gekeken ook, door 453.000 kijkers. ^O^

Dag Top 25 nr. 15
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:42:22 #66
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221154400
Fatima is er ook achter, Wat past er op de puntjes..

Fucklul
Klootzak
Loverboy
Leugenaar ;)



John Welten Cookiecartoons


  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:45:46 #67
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221154436
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef 5thencounter het volgende:
Fatima is er ook achter, Wat past er op de puntjes..

Fucklul
Klootzak
Loverboy
Leugenaar ;)

[ afbeelding ]

John Welten Cookiecartoons



De goedkoopste kutfigurant ooit ^O^

(zoals Jeffrey uit EJVJL zichzelf noemde na z'n loodsavontuur)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:49:09 #68
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221154458
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:45 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
De goedkoopste kutfigurant ooit ^O^

(zoals Jeffrey uit EJVJL zichzelf noemde na z'n loodsavontuur)
Jah dat spelletje van Diedert is nu ook wel doorzien door zowat iedereen daar , Jocy zegt "ik ga niet happen" maar zit er ook al tot haar strotje in ;)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:59:21 #69
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221154522
Ik wens Zweef veel succes, zijn ballades om de liefde van De Faat te winnen zijn echt om te huilen ;)
pi_221154700
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:45 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
De goedkoopste kutfigurant ooit ^O^

(zoals Jeffrey uit EJVJL zichzelf noemde na z'n loodsavontuur)
Wel een top figurant gebleken. :Y _O_
Allemaal cabaretteketet!
pi_221155608
Anouk gedraagt zich wel heel erg jaloers voor iemand die een vriend thuis heeft zitten (voorstukje) _O-
All those angels with their wings glued on.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:23 #72
3542 Gia
User under construction
pi_221155719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jah dat spelletje van Diedert is nu ook wel doorzien door zowat iedereen daar , Jocy zegt "ik ga niet happen" maar zit er ook al tot haar strotje in ;)
Vind dat die tweeling vaak 'de neus ophaalt', zo'n snuivend gedoe met hun neus. Begint op te vallen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:22:48 #73
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221155764
Bekijk deze YouTube-video

Trailer van "The Alliance" (De Bondgenoten India).

Ziet er allemaal wel wat gelikter uit dan wat wij hier doen in die oude aardappelschuur _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:30:15 #74
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221155824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:22 schreef KinKiJan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Trailer van "The Alliance" (De Bondgenoten India).

Ziet er allemaal wel wat gelikter uit dan wat wij hier doen in die oude aardappelschuur _O-
Lijkt meer op Zeskamp met Dick Passchier ;)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:47:14 #75
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221155954
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:31 schreef 5thencounter het volgende:
Dietjeh heeft gewoon een geheime opdracht.. maar alle vrouwen gek en verdien 1000pnt :Y
Je zou het bijna gaan denken. Anouk was not amused.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')