Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja duh fuck dat !! als ze voor 200 punten willen gaan gewoon doen. Het was toch geen pony kampquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
SlooMaa gaat ook weer een verhaaltje doorvertellen
Ja wat boeit het ineens wie voor hoeveel op wie gaat, ze naaien elkaar al sinds de start van de cyclusquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duh fuck dat !! als ze voor 200 punten willen gaan gewoon doen. Het was toch geen pony kamp
Precies, beloftes zijn niks waard iedereen zit uiteindelijk voor de hoofdprijs (of voor de fame en arretjescake geneuzel)quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja wat boeit het ineens wie voor hoeveel op wie gaat, ze naaien elkaar al sinds de start van de cyclus
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik weet niet of jullie het ook spotte, maar volgens mij heeft diederik een kreeft teken bij zijn oor?
Ik vind hem niet kreeftig iigjust saying
Ik vraag me af of Beau het aandurft om die cocotroep te gaan maken daarquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies, beloftes zijn niks waard iedereen zit uiteindelijk voor de hoofdprijs (of voor de fame en arretjescake geneuzel)
angela groothuizen van de dolly dots???quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
Een Strenge en Rechtvaardige JuryWie dan?
Wat is kreefterig?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik weet niet of jullie het ook spotte, maar volgens mij heeft diederik een kreeft teken bij zijn oor?
Ik ben benieuwd welke uitgedoofde BN'r ze deze keer uit de sloot halenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
angela groothuizen van de dolly dots???
Simon Cowel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
angela groothuizen van de dolly dots???
Die lijkt inmiddels op Angela Groothuizen.quote:
Dat is niet leuk voor Angela.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lijkt inmiddels op Angela Groothuizen.
Kodiquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Diederik wordt wel neergezet als de playboy van de loods
Was ze de eerste keer ook zo, kan mij dat niet eens meer herinneren?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Valentijne: [ afbeelding ] Mimimimi
En dan janken over hoe iemand anders wat zegt. Naar kind.
met zijn vieze spelletje van aantrekken en afstoten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Minder maar heeft het wel enorm in haar bol gekregen nadat ze op teevee wasquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ze de eerste keer ook zo, kan mij dat niet eens meer herinneren?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kodi![]()
Daarvoor is hij ook binnengebracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hij moet even voor wat actie in de hoofdjes van de dames in de loods zorgen.
Zal Anouckie voor de de bijl gaan![]()
Die heeft ook haar beste pakkie uit de kast getrokken. Loopt normaal gesproken in een jogging broek.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Natuurlijk hopt Diederik naar de volgende.. Jocelyn is helemaal blij met de flirt.. de omstanders weten wel beter![]()
[ afbeelding ]
Toch blijf ik geloven dat Diedert zijn werkelijke doel nog steeds AnoekiePoekie is... een lastig te ontdooien prooi (quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft ook haar beste pakkie uit de kast getrokken. Loopt normaal gesproken in een jogging broek.
Ze kan hem bellen als er een echtscheiding is. Ik gun haar hem eigenlijk wel, ze wil ook heel graag hoor. Aan de ontbijttafel met een wulps zwart negligeetje en opgetrokken bloot been zitten. Die bespringt hem met een paar glazen mock-tails.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch blijf ik geloven dat Diedert zijn werkelijke doel nog steeds AnoekiePoekie is... een lastig te ontdooien prooi (
Jeuk is ook niet leukquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan hem bellen als er een echtscheiding is. Ik gun haar hem eigenlijk wel, ze wil ook heel graag hoor. Aan de ontbijttafel met een wulps zwart negligeetje en opgetrokken bloot been zitten. Die bespringt hem met een paar glazen mock-tails.
Dat belletje met vrindjethuis zal ook niet lang op zich laten wachten.. daar is het wachten op, alle cams zijn al gecallibreerd op actiequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan hem bellen als er een echtscheiding is. Ik gun haar hem eigenlijk wel, ze wil ook heel graag hoor. Aan de ontbijttafel met een wulps zwart negligeetje en opgetrokken bloot been zitten. Die bespringt hem met een paar glazen mock-tails.
Ik vind het prima is die saaie troela misschien nog ergens goed voor na maanden lange ellende. Die saaie plek is inmiddels ingenomen door zo nu en dan nasaal geluid makend en haar dansende Beau.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat belletje met vrindjethuis zal ook niet lang op zich laten wachten.. daar is het wachten op, alle cams zijn al gecallibreerd op actie
Die Beau heeft totaal geen interesse in die Loodstroep , die zit weer hetzelfde te doen wat ze in Utopia ook al deed ..quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prima is die saaie troela misschien nog ergens goed voor na maanden lange ellende. Die saaie plek is inmiddels ingenomen door zo nu en dan nasaal geluid makend en haar dansende Beau.
Dat is toch een gave van hem. Net als gister met het eten toen hij een toast uitbracht.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 02:11 schreef kater1 het volgende:
Geweldig was het moment dat Valentine tekeer ging tegen Sayf in de keuken, weet niet meer waarom, maar waarschinlijk omdat Sayf weer te veel at, en dat Sayf weigerde zich te laten provoceren. Hij bleef kalm en op zijn manier uitleggen en Valentijne had geen weerwoord, bond in, er verscheen een voorzichtig lachje op haar gezicht en toen zelfs een knuffel.
Het is niet de bedoeling dat je steeds users aanspreekt, dat noemt men pseudomodden en dat is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 26 juni 2026 04:17 schreef dbgfan het volgende:
[..]
ik heb bij de mods gerapporteerd dat jij Valentijne via een verklein woordje, Valentijntje, haar dus gewoon Valentijn blijft noemen. Blijkbaar trappen de mods er wel in want je berichten staan er nog steeds. Heel vreemd. Je zou namelijk Valentijnetje moeten typen, maar dat doe je opzettelijk niet. Dat is mij duidelijk.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Ik denk het wel. Anoek is ervan overtuigd dat Diederik haar het meest aantrekkelijk vindt, en misschien is dat wel zo, maar ja, ze is al voorzien. Ze accepteert echter niet dat Diederik dan naar een ander gaat, dus zal ze wel voor de bijl moeten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hij moet even voor wat actie in de hoofdjes van de dames in de loods zorgen.
Zal Anouckie voor de de bijl gaan
Aan de andere kant was Britt een klein vrouwke en Joshlynn is dat ook. Ik zie wel overeenkomsten.
Toen was het meer eerst hysterisch janken en schreeuwen in plaats van meteen op de achterste poten staan, maar in beide gevallen 9/10x om niks.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ze de eerste keer ook zo, kan mij dat niet eens meer herinneren?
Ongelofelijk, wat een ramp zeg! En dat is muzikaal? Stelletje zoutzakken, als je denkt dat het niet erger kan komt er ook nog eens een koortje bij.quote:
Al het vee heeft een oormerk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cyclus is net een week bezig ....
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het koortje zingt niet echt. Jammer, was het misschien nog wat geworden. Maar zelfs met zo gigantisch veel echo hoor je nog steeds dat het kneitevals is. Ademsteun?? Wasda?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat een ramp zeg! En dat is muzikaal? Stelletje zoutzakken, als je denkt dat het niet erger kan komt er ook nog eens een koortje bij.![]()
De goedkoopste kutfigurant ooitquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef 5thencounter het volgende:
Fatima is er ook achter, Wat past er op de puntjes..
Fucklul
Klootzak
Loverboy
Leugenaar![]()
[ afbeelding ]
John Welten Cookiecartoons
Jah dat spelletje van Diedert is nu ook wel doorzien door zowat iedereen daar , Jocy zegt "ik ga niet happen" maar zit er ook al tot haar strotje inquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De goedkoopste kutfigurant ooit
(zoals Jeffrey uit EJVJL zichzelf noemde na z'n loodsavontuur)
Wel een top figurant gebleken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De goedkoopste kutfigurant ooit
(zoals Jeffrey uit EJVJL zichzelf noemde na z'n loodsavontuur)
Vind dat die tweeling vaak 'de neus ophaalt', zo'n snuivend gedoe met hun neus. Begint op te vallen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah dat spelletje van Diedert is nu ook wel doorzien door zowat iedereen daar , Jocy zegt "ik ga niet happen" maar zit er ook al tot haar strotje in
Lijkt meer op Zeskamp met Dick Passchierquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:22 schreef KinKiJan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Trailer van "The Alliance" (De Bondgenoten India).
Ziet er allemaal wel wat gelikter uit dan wat wij hier doen in die oude aardappelschuur
Je zou het bijna gaan denken. Anouk was not amused.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:31 schreef 5thencounter het volgende:
Dietjeh heeft gewoon een geheime opdracht.. maar alle vrouwen gek en verdien 1000pnt
Dat snap ik ook niet , Anoekie gedraagd zich als een beledigd vrindinnetje omdat "haar Dietjeh" het aanlegd met Faat, Jocy, Beau, Bonnie, Do.. eigenlijk zo'n beetje alles met tieten behalve Valentijntje en Ouwe Milaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken. Anouk was not amused.
Sorry ik kijk wat later moest hier even op terugkomenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Eens, heel vals van haarquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:32 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Sorry ik kijk wat later moest hier even op terugkomen
Meisje heeft heel duidelijk aangegeven wel gecharmeerd te zijn van Diederik, hij maakt daar in het begin misbruik van en geeft haar het idee dat er wat zou kunnen gebeuren, dit is op zich al walgelijk.
Wat ik nog vee erger vind is jammer genoeg Anoek als dat je vriendin is dan verwacht je toch een waarschuwing zeker omdat D aan haar heeft verteld dat hij niets met je "vriendin" wil.
Verder je wel laten troosten door dat meisje als jij erdoorheen zit maar haar vervolgens een mes in haar rug steken als t er op aankomt
En dan heel schijnheilig komen vragen wat er aan de hand is
Misselijk meisje Anoek
Anouk wil hem zelf, dat kan niet maar een ander mag hem ook niet. Sneaky bitch is het, en ik hoop dat ze voor de bijl gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:32 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Sorry ik kijk wat later moest hier even op terugkomen
Meisje heeft heel duidelijk aangegeven wel gecharmeerd te zijn van Diederik, hij maakt daar in het begin misbruik van en geeft haar het idee dat er wat zou kunnen gebeuren, dit is op zich al walgelijk.
Wat ik nog vee erger vind is jammer genoeg Anoek als dat je vriendin is dan verwacht je toch een waarschuwing zeker omdat D aan haar heeft verteld dat hij niets met je "vriendin" wil.
Verder je wel laten troosten door dat meisje als jij erdoorheen zit maar haar vervolgens een mes in haar rug steken als t er op aankomt
En dan heel schijnheilig komen vragen wat er aan de hand is
Misselijk meisje Anoek
Niks daarvan, prima tv. Saaie Beau mag wiebberrenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Haaien expres laatste worden en Dietje naar huis stemmen.
Gaat niet gebeuren, Diedert is de Alfafigurant op dit moment, die is nog lang niet klaar met opfucken van de dames , Febo zou gek zijn zo'n kijkcijfer manneke weg te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Haaien expres laatste worden en Dietje naar huis stemmen.
Dat gaat lastig worden. die glibbert overal tussendoor. Kent de klappen van de zweep.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks daarvan, prima tv. Saaie Beau mag wiebberren
Dan is er altijd na een paar maanden de FEBO toneelhaak nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden. die glibbert overal tussendoor. Kent de klappen van de zweep.
Veel mensen trappen er invinden haar echt leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is er altijd na een paar maanden de FEBO toneelhaak nog.
Ik weet het, ik kon haar in Utopia al niet uitstaanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel mensen trappen er invinden haar echt leuk.
Ik ook niet met haar aggetjescake die ze verkocht aan oude geile mannetjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kon haar in Utopia al niet uitstaan
Ik hoop dat ze nooit gaat winnen, maar dat zal vast wel gebeurenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks daarvan, prima tv. Saaie Beau mag wiebberren
Zij kan niet maar anderen mogen ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:51 schreef kater1 het volgende:
Anouk-met-relatie-thuis was toch ook strontjaloers op Kristie omdat ze samen om de aandacht van Noah vochten?
Mijn gevoel zeg dat BeauLicious het niet lang gaat volhouden daar.. de setting is wel even anders dan lekker in je Tiny House in Utopia zittenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden. die glibbert overal tussendoor. Kent de klappen van de zweep.
Hoeft ook niet lang te zijn maar denk wel dat @MacDeMarco gelijk heeft en ze met een ton naar buiten huppelt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mijn gevoel zeg dat BeauLicious het niet lang gaat volhouden daar.. de setting is wel even anders dan lekker in je Tiny House in Utopia zitten![]()
[ afbeelding ]
Zo'n type is het idd.. maandje zitten Zwitserlanden , ton pakken wen wegwezenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoeft ook niet lang te zijn maar denk wel dat @:MacDeMarco gelijk heeft en ze met een ton naar buiten huppelt.
Je zal haar heus niet in een een ruzie treffen, daar is ze veel te geslepen voor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo'n type is het idd.. maandje zitten Zwitserlanden , ton pakken wen wegwezen
De Schuimpjes die wél het terrein op mochten kochten zoiezo al alle rotzooi op , verkapte "donaties"quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:25 schreef freaky40 het volgende:
Misschien mag ze haar Arretjescakejes wel verkopen aan het schuim. Vond stevig aftrek bij de markten...
Toneelstuk opvoeren met publiek, boksen met publiek, patatkrot, en meer unieke activiteiten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Brengt mij ineens op een briljant idee.. een Marktdag organiseren in de Loodswel entree rekenen voor de PGB'n
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |