abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221149342
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
angela groothuizen van de dolly dots???
Simon Cowel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221149351
Diederik wordt wel neergezet als de playboy van de loods :|W
pi_221149352
Valentijne en Delano verdienen elkaar wel
pi_221149361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Simon Cowel.
Die lijkt inmiddels op Angela Groothuizen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:21:39 #35
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221149367
Gaan we weer...Morgen Diederik
pi_221149378
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Die lijkt inmiddels op Angela Groothuizen.
Dat is niet leuk voor Angela.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221149379
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Diederik wordt wel neergezet als de playboy van de loods :|W
Kodi O+
Daarvoor is hij ook binnengebracht
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:23:08 #38
388664 crew  Dotteke
pi_221149387
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Valentijne: [ afbeelding ] Mimimimi

En dan janken over hoe iemand anders wat zegt. Naar kind.
Was ze de eerste keer ook zo, kan mij dat niet eens meer herinneren?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:24:14 #39
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221149410
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Diederik wordt wel neergezet als de playboy van de loods :|W
met zijn vieze spelletje van aantrekken en afstoten.
pi_221149417
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Was ze de eerste keer ook zo, kan mij dat niet eens meer herinneren?
Minder maar heeft het wel enorm in haar bol gekregen nadat ze op teevee was
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:24:47 #41
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221149430
De Kliphangert Natuurlijk hopt Diederik naar de volgende.. Jocelyn is helemaal blij met de flirt.. de omstanders weten wel beter ;)

pi_221149440
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
Kodi O+
Daarvoor is hij ook binnengebracht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hij moet even voor wat actie in de hoofdjes van de dames in de loods zorgen.
Zal Anouckie voor de de bijl gaan ~O>
pi_221149453
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Natuurlijk hopt Diederik naar de volgende.. Jocelyn is helemaal blij met de flirt.. de omstanders weten wel beter ;)

[ afbeelding ]
Die heeft ook haar beste pakkie uit de kast getrokken. Loopt normaal gesproken in een jogging broek. :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:28:09 #44
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221149503
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Die heeft ook haar beste pakkie uit de kast getrokken. Loopt normaal gesproken in een jogging broek. :')
Toch blijf ik geloven dat Diedert zijn werkelijke doel nog steeds AnoekiePoekie is... een lastig te ontdooien prooi (
pi_221149562
Delano knap spel gespeeld en iedereen in hun hemd gezet met zijn blufpoker. Sayf moet van de FEBO even laten zien dat hij absoluut geen homo is en moet nu op date met Fatima. Die vervolgens een blauwtje loopt bij Diederik, goh. Diederik richt zijn peilen nu op Joshlyn en Valentijne nog steeds viessssmad op Anouk dus dat vlammetje blijft ook branden tot de bom wederom weer ontploft. Misschien wel tijdens de mocktail party, oh wacht geen alcohol en zo doet de FEBO ook mee aan de indoctrinatie van de roverheid dat alcohol slecht zou zijn en dat je er allemaal enge ziektes van krijgt. We gaan toch niet deugen bij Talpa hè! Zo kennen we ze niet.
Infantiele jureerbare opdracht loading, we gaan maar weer eens naar een playbackshow kijken de komende afleveringen. Same old same old. Tot morgonnn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221149564
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Toch blijf ik geloven dat Diedert zijn werkelijke doel nog steeds AnoekiePoekie is... een lastig te ontdooien prooi (
Ze kan hem bellen als er een echtscheiding is. Ik gun haar hem eigenlijk wel, ze wil ook heel graag hoor. Aan de ontbijttafel met een wulps zwart negligeetje en opgetrokken bloot been zitten. Die bespringt hem met een paar glazen mock-tails. :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221149680
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze kan hem bellen als er een echtscheiding is. Ik gun haar hem eigenlijk wel, ze wil ook heel graag hoor. Aan de ontbijttafel met een wulps zwart negligeetje en opgetrokken bloot been zitten. Die bespringt hem met een paar glazen mock-tails. :D
Jeuk is ook niet leuk _O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:35:55 #48
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221149681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze kan hem bellen als er een echtscheiding is. Ik gun haar hem eigenlijk wel, ze wil ook heel graag hoor. Aan de ontbijttafel met een wulps zwart negligeetje en opgetrokken bloot been zitten. Die bespringt hem met een paar glazen mock-tails. :D
Dat belletje met vrindjethuis zal ook niet lang op zich laten wachten.. daar is het wachten op, alle cams zijn al gecallibreerd op actie :P
pi_221149833
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat belletje met vrindjethuis zal ook niet lang op zich laten wachten.. daar is het wachten op, alle cams zijn al gecallibreerd op actie :P
Ik vind het prima is die saaie troela misschien nog ergens goed voor na maanden lange ellende. Die saaie plek is inmiddels ingenomen door zo nu en dan nasaal geluid makend en haar dansende Beau.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:45:40 #50
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221149856
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het prima is die saaie troela misschien nog ergens goed voor na maanden lange ellende. Die saaie plek is inmiddels ingenomen door zo nu en dan nasaal geluid makend en haar dansende Beau.
Die Beau heeft totaal geen interesse in die Loodstroep , die zit weer hetzelfde te doen wat ze in Utopia ook al deed ..

MooiPopje Spelen ;)
pi_221151877
Geweldig was het moment dat Valentine tekeer ging tegen Sayf in de keuken, weet niet meer waarom, maar waarschinlijk omdat Sayf weer te veel at, en dat Sayf weigerde zich te laten provoceren. Hij bleef kalm en op zijn manier uitleggen en Valentijne had geen weerwoord, bond in, er verscheen een voorzichtig lachje op haar gezicht en toen zelfs een knuffel.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 02:47:13 #52
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221152244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 02:11 schreef kater1 het volgende:
Geweldig was het moment dat Valentine tekeer ging tegen Sayf in de keuken, weet niet meer waarom, maar waarschinlijk omdat Sayf weer te veel at, en dat Sayf weigerde zich te laten provoceren. Hij bleef kalm en op zijn manier uitleggen en Valentijne had geen weerwoord, bond in, er verscheen een voorzichtig lachje op haar gezicht en toen zelfs een knuffel.
Dat is toch een gave van hem. Net als gister met het eten toen hij een toast uitbracht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221152431
Diederik is echt een smeerlap vind ik. Hij probeert vanalles bij Anouk, terwijl zij een vriend thuis heeft. Hoe verrot ben je dan?!!! Echt een hele foute kneus. Het mooie was een van de tweeling die zei dat Diederik wel interessant was, totdat hij zijn mond open trekt. Dat was echt geweldig samengevat. Dilano heeft de 4 boxen proef niet best gedaan natuurlijk. Zijn bondje eindige met -100. Toch staan ze nog eerste, dus geen man overboord. Valantijne komt volgens mij nooit uit die Leeuwen groep, want iedereen walgt van haar. Hopelijk wordt ze opnieuw na 1 maand eruit gebonjourd. Wegggg.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 05:08:48 #54
388664 crew  Dotteke
pi_221152482
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 04:17 schreef dbgfan het volgende:

[..]
ik heb bij de mods gerapporteerd dat jij Valentijne via een verklein woordje, Valentijntje, haar dus gewoon Valentijn blijft noemen. Blijkbaar trappen de mods er wel in want je berichten staan er nog steeds. Heel vreemd. Je zou namelijk Valentijnetje moeten typen, maar dat doe je opzettelijk niet. Dat is mij duidelijk.
Het is niet de bedoeling dat je steeds users aanspreekt, dat noemt men pseudomodden en dat is niet de bedoeling

Valenlijntje mag gewoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 26-06-2026 05:31:42 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221153324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:32 schreef Cirilico het volgende:
Is Julia nog met Petertje eiglijk?
Ze zijn friends with benefits, maar geen relatie.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:49:27 #56
3542 Gia
User under construction
pi_221153512
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hij moet even voor wat actie in de hoofdjes van de dames in de loods zorgen.
Zal Anouckie voor de de bijl gaan ~O>
Ik denk het wel. Anoek is ervan overtuigd dat Diederik haar het meest aantrekkelijk vindt, en misschien is dat wel zo, maar ja, ze is al voorzien. Ze accepteert echter niet dat Diederik dan naar een ander gaat, dus zal ze wel voor de bijl moeten gaan.
Aan de andere kant was Britt een klein vrouwke en Joshlynn is dat ook. Ik zie wel overeenkomsten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:58:08 #57
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221153578
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Was ze de eerste keer ook zo, kan mij dat niet eens meer herinneren?
Toen was het meer eerst hysterisch janken en schreeuwen in plaats van meteen op de achterste poten staan, maar in beide gevallen 9/10x om niks.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221153582
quote:
Ongelofelijk, wat een ramp zeg! En dat is muzikaal? Stelletje zoutzakken, als je denkt dat het niet erger kan komt er ook nog eens een koortje bij. :|W _O-
pi_221153596
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik weet niet of jullie het ook spotte, maar volgens mij heeft diederik een kreeft teken bij zijn oor?

Ik vind hem niet kreeftig iig :P just saying
Al het vee heeft een oormerk. :P
pi_221153600
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:59 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Al het vee heeft een oormerk. :P
:D :s)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')