Ja, laat ze maar eens dingen produceren voor geld om de pot te spekken. Wie het meest opbrengt per week verdiend punten, het geld gaat in de pot.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Brengt mij ineens op een briljant idee.. een Marktdag organiseren in de Loodswel entree rekenen voor de PGB'n
Geweldig volk, heb genoten van al dat tokkie volk van Nederland uit die kansen wijken daar op het terrein te zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Schuimpjes die wél het terrein op mochten kochten zoiezo al alle rotzooi op , verkapte "donaties"
En dan kistjes verkopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Brengt mij ineens op een briljant idee.. een Marktdag organiseren in de Loodswel entree rekenen voor de PGB'n
Moeten ze niet Roma als gids aanwijzen, als de eerste groep het overleefd heeft, is de dag voorbij.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rondleidingen door de Loods, á ¤10pp
Tongen met Romaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toneelstuk opvoeren met publiek, boksen met publiek, patatkrot, en meer unieke activiteiten.
Volgens mij is dit een soort Rinus en Romana van weleer maar dan een Brabantse versie. Hebben ook vlogs en TikTok filmpjes maar allemaal om te huilen en vooral op de eenvoudige gericht zeg maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat een ramp zeg! En dat is muzikaal? Stelletje zoutzakken, als je denkt dat het niet erger kan komt er ook nog eens een koortje bij.![]()
Nog een weekje en is die hitte daar, nu al zin in. Vliegen de pottenpindakaas en de hormonen door de tokoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
record hier vandaag, tja waar niet???
binnen 28
onder de kap buiten 45
ojaaaa hebben we het hier ook al over gehad, nog even en dan wil ik ze wel horen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een weekje en is die hitte daar, nu al zin in. Vliegen de pottenpindakaas en de hormonen door de toko
30.5 binnenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een weekje en is die hitte daar, nu al zin in. Vliegen de pottenpindakaas en de hormonen door de toko
50 plus in de tentquote:
Leukste nummer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:06 schreef Soury het volgende:
Eigenlijk stom want dat Spicegirls nummer is enorm lastig met lipsinc
dat, gaat heel snelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:06 schreef Soury het volgende:
Eigenlijk stom want dat Spicegirls nummer is enorm lastig met lipsinc
verschrikkelijk jaquote:
Vind Valentijne toch echt een tokkiequote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
verschrikkelijk ja
en als anouk iets niet wil horen waarom zegt ze dat dan niet opeen manier van KAPPEN
maar nee gaat staan te blozen. lachen en stotteren alsof ze verliefd is en verlegen, stomme trut is het ook
Ze deed ook zo ten tijden van Salar.
Als je hem hoort praten krijg je toch iets van, kom eens uit de kast.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
verschrikkelijk ja
en als anouk iets niet wil horen waarom zegt ze dat dan niet opeen manier van KAPPEN
maar nee gaat staan te blozen. lachen en stotteren alsof ze verliefd is en verlegen, stomme trut is het ook
Ze deed ook zo ten tijden van Salar.
Niet randomquote:
Hij geeft nu sekteleider vibes en vind wel typisch dat hij in een vrouwenbondje zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je hem hoort praten krijg je toch iets van, kom eens uit de kast.
Offffquote:
Ja dat ja, en dan dat zoeken naar de camera'squote:
Roma was grappig, nu is ze een act.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:29 schreef Scottie16 het volgende:
Roma is grappig
En Anouk is ook jaloers hoor, ze heeft vriendje thuis zitten maar als de andere meiden aandacht geven aan Diederick vind ze helemaal niks.
Schatten haar 30 ipv 39quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig Beau "Mag er wezen.." ziet er goed uit voor haar 30 jaar , staat bij Casper op nr 1![]()
Is de volgende dus
[ afbeelding ]
Died kom je Anouk riepquote:
In haar nachthemdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef greysbones het volgende:
Ga je een discussie aan met Bonnie
Heb je meteen Mila in je nek
Ziet er echt goed uit jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
Ik vond de Dolly Dots altijd stom, maar nu vind ik het best leuk.
Ik bedoel als ik die liedjes nu hoor op de radio is het leuk en vrolijk.quote:
Die boeit het geen zakquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Poekie zit goed in haar rol, jammer dat Diedert niet echt meer wil meespelen
Hij heeft het voor elkaar dat is 2quote:
Die vind de jacht leuk en het onbereikbare maar dat hij echt serieus is met haar nee.quote:
Anouk heeft een vriendquote:
En dan zegt Anoekie ook nog dat ze er al lang mee loopt, Op Dietjeh vallen danquote:
Dat ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anouk heeft een vriend
Die moet zich eens afvragen wat ze aan het doen is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |