Ziet er echt goed uit jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
Ik vond de Dolly Dots altijd stom, maar nu vind ik het best leuk.
Ik bedoel als ik die liedjes nu hoor op de radio is het leuk en vrolijk.quote:
Die boeit het geen zakquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Poekie zit goed in haar rol, jammer dat Diedert niet echt meer wil meespelen
Hij heeft het voor elkaar dat is 2quote:
Die vind de jacht leuk en het onbereikbare maar dat hij echt serieus is met haar nee.quote:
Anouk heeft een vriendquote:
En dan zegt Anoekie ook nog dat ze er al lang mee loopt, Op Dietjeh vallen danquote:
Dat ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anouk heeft een vriend
Die moet zich eens afvragen wat ze aan het doen is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |